Ik mag elk jaar terugbetalen :x. En die 20 euro ofzo die mijn partner gemiddeld terugkrijgt, die gaat in de huishoudpot.
Hoop dat we het kunnen gebruiken voor de vakantie in augustus , vriend zit helaas in de ww en als dat lang duurt zal het gebruikt worden om de tekorten aan op te vullen..
Moet dinsdag de vakantie betalen en me nieuwe bank. Hadden ervoor gespaard. Had niet verwacht dat ik al voor juni betaald kreeg van de belasting Kijk ik vandaag zie ik een mooie blauwe brief liggen Dagtekening aanstaande dinsdag. Dus hoef geen geld van de spaar te halen en kan het betalen van de belasting.
Ik ga een mama fiets kopen! En we zetten een schutting ipv van onze prachtige in de zomer, kaal in de winter, beukenhaag...
onze boekhouder zei laatst 5 jaar voor inwonenden van nederland en voor nederlanders die in het buitenland wonen is het zelfs 12 jaar tegenwoordig...... nou echt niet dat k het 12 jaar weg ga zetten. hier gaat het op de spaarhoop is toch niet veel want krijgen elke mnd al trug.
Wij gaan onze tuin ervan doen! We krijgen flink bedrag terug vanwege aankoop nieuwbouw woning begin vorig jaar dus dat is wel heel fijn! Hopen dat er nog een bedrag over blijft om lekker van op vakantie te kunnen
Een nieuwe wasmachine! Mijn wasmachine is vorige maand gerepareerd maar de monteur zei al dat hij eigenlijk op was. Mijn trouwe wasmachine heeft het 18 jaar volgehouden... rest op mijn spaar.
Wij gaan van de zomer een aanbouw laten zetten, dus daar gaat het geld waarschijnlijk naar toe. Vooralsnog hebben we het iig apart gezet.
Lekker op de spaarrekening voorlopig. En zeker niet alles uitgeven in 1x. Ben altijd wat voorzichtig met die dingen.
We zijn meteen aan de badkamer in ons nieuwe huis begonnen, want daar zit nu een groot gat in de muur en de vloer waar ooit een wastafel stond. Na een aantal maanden tanden poetsen bij de douche zijn we het goed zat! De douche trouwens ook vervangen, stomme lekkende mengkraan.
Wij hoefden zoals gewoonlijk weer geen aangifte te doen, dus krijgen ook niks terug. Voordeel is dat we ook niet hoeven te betalen.
Je bent verplicht om aangifte te doen als je verwacht om meer dan 40 euro (uit mn hoofd) te moeten betalen. Verder als je geen brief krijgt mag je het zelf weten. He is tgenwoordig zo makkelijk met die vooraf ingevulde aangifte (als je verder niks raars hebt) dat je meteen kan zien wat het resultaat is.