Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MissDonna, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Wat een supergaaf mooi meisje heb je geniet ervan xx
     
    FoXii vindt dit leuk.
  2. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Hier slapen we beide voor geen meter mijn man niet maar ik ook niet...
    Ik kan geen houding vinden en hij hij wil allert zijn denk ik
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  3. Clur

    Clur Actief lid

    6 dec 2018
    177
    96
    28
    Vrouw
    wat spannend allemaal hé, al die rommeltjes/krampjes.
    Ben benieuwd wanneer de volgende baby uit het lijstje zich aaankondigt.
    Foxii wat een lief berichtje en mooie foto's van jullie wondertje, snap dat het genieten is!

    Hier gister avond weer een paar keer flinke krampen, en begin deze week mn slijmprop verloren.. Maar i know, het zegt helaas helemaal niks!
    Ben ook zó benieuwd naar ons mannetje,
    Maar anderzijds moet ik mn geduld maar accepteren want het is ons laatste kindje dus zal dit nooit meer mee maken. Daar probeer ik me nu maar aan vast te houden.
     
    MissDonna, droomwens79 en Fennec vinden dit leuk.
  4. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik merk trouwens wel dat ik nu ik de 37 weken heb gehaald er wel een flinke last van mijn schouders is gevallen. Straks hopelijk een gezond en blij mannetje in mijn armen. Lijkt me zo gek in ene zelf een kindje te hebben!
     
    FoXii, Krulletje87, droomwens79 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

    Oké iemand raadde die aan omdat die het beste was voor krampjes bij de eerste had ik namelijk Nutrilon maar ze had toen veel last van krampen
    Ik twijfel trouwens nog steeds bv of fv dus dacht zorg dat ik voor fv ook alles heb.
     
    FoXii vindt dit leuk.
  6. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Heb ook wat baby verzorgings producten van de, ruiken heerlijk idd. Toen kreeg ik mijn kraampakket en daar zat alles in van natalis ( hele range), nog lekkerder! Was blij verrast dat dat erin zat, de vorige keer namelijk niet.
     
    Mama38 vindt dit leuk.
  7. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Ik ben wel van plan om te vragen of ik ingeleid kan worden voel dat door de voorweeen ik helemaal uitgeput raak ...precies zoals bij de eerste daar had ik ook 3 dagen lang ellende en moest ik voor uitputting worden opgenomen.
    Bij mijn tweeling ben ik ingeleid met 37 weken en toen had ik het gevoel dat ik nog wel een marathon kon lopen ..maar ik was fit dus die bevalling was een piece of koekje.
    Hoop dat de gyn mijn argument begrijpt ook omdat ik gewoon wel normaal wil bevallen en hoe groter de kleine word hoe meer kans op een litteken ruptuur dat willen we allemaal niet
     
    FoXii en Fennec vinden dit leuk.
  8. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wat een prachtig mooi meisje!!
     
    FoXii vindt dit leuk.
  9. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Vanmiddag even aan de CTG gelegen. Ik voelde onze dame een paar dagen al veel minder bewegen en ze reageerde niet op de prikkels waar ze normaal wel op reageerde.

    Nou, mevrouw vind de CTG dus echt niet leuk. Daar begon ze woest tegenaan te trappelen :thumup:. Kind loopt me gewoon in de maling te nemen! Nu al! :eek:o_O

    IMG-20181209-WA0003.jpeg
     

    Bijgevoegde bestanden:

    FoXii, Evelieng, babyhope en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Schrikken en fijn dat alles toch goed is :)
     
    Fennec vindt dit leuk.
  11. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is en ze de ctg wat minder leuk vond :roflmao:
     
    Fennec vindt dit leuk.
  12. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Hier heeft mijn man zojuist de auto helemaal opgeruimd de banden opgeblazen en de tank volgegooid ...voor het geval dat ...
     
    FoXii vindt dit leuk.
  13. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Die van mij is vandaag ook met de auto door de wasstraat geweest en heeft de hele binnenkant gestofzuigd en gepoetst :p
     
    FoXii en Mama38 vinden dit leuk.
  14. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Jullie mannen zijn goed bezig:roflmao:
    Mijne heeft kersthuisjes/trein gekocht :roflmao::roflmao:
    Hij moet nog even dat ding voor de maxi cosi in de auto zetten
     
    FoXii en Baby217 vinden dit leuk.
  15. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Lekker hè, de laatste dingetjes afvinken. Mijn man heeft vandaag een heel lijstje voor me afgevinkt: auto door de wasstraat, kerstboom neergezet, wiegje op zn plek, douche gepoetst, huis gestofzuigd. Het duurde even voor ik m zover had, maar dan vindt hij het achteraf ook super fijn. Duh ;)
     
    FoXii, Mama38 en Baby217 vinden dit leuk.
  16. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Bij mij valt het heel erg mee met de nesteldrang. Heb nog helemaal niks gepoetst of opgeruimd haha.
     
    FoXii en Baby217 vinden dit leuk.
  17. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ik had het bij mn eerste ook niet echt moet ik zeggen... Nu wel heel erg, er zijn al vuilniszakken vol met troep weggegooid, heerlijk :D
     
    FoXii en Baby217 vinden dit leuk.
  18. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Hier beiden ontzettend nesteldrang :roflmao:, resultaat is wel fijn, echt alles is klaar. Blij met mijn lieve man :)
     
    FoXii vindt dit leuk.
  19. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ligt geheel aan je baby. De een reageert beter op het ene merk en de ander op een ander merk. Uiteindelijk zijn de eisen zo streng voor nr 1 flesvoeding dat het niet uitmaakt welke je pakt. Je zult alleen dus proefondervindelijk moeten uitvinden of degene die je gekozen hebt schikt met jouw kind.
     
    FoXii, Mama38 en Baby217 vinden dit leuk.
  20. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Pff vanmiddag om 13:15 echo en daarna bij de gynaecoloog bespreken hoe nu verder. Ben zo zenuwachtig en ben er helemaal klaar mee. Ben doodsbang dat ze nu ineens netjes ligt en we naar huis gestuurd worden terwijl ze bij wijze van een uur later wel weer gedraaid kan zijn. Het beste zou natuurlijk zijn als ze ineens met t hoofd naar beneden is ingedaald maar dat lijkt me onwaarschijnlijk... Ik ga wel zeggen dat als ze niet is ingedaald ik sowieso ingeleid wil worden binnenkort, maar weet niet wat ze daarvan vinden...
     
    FoXii vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina