Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MissDonna, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    @mroz succes straks meis. Hopelijk snel en veilig je kleintje in je armen zodat je je hier geen zorgen meer over hoeft te maken!
     
    mroz vindt dit leuk.
  2. Clur

    Clur Actief lid

    6 dec 2018
    177
    96
    28
    Vrouw
    Spannend, hopelijk snel uitsluitsel en duimen op een goede ligging met vaginale bevalling! succes straks, en natuurlijk ook voor alle andere want in principe kan iedereen hier nu elk moment bevallen
     
    FoXii, droomwens79, Fennec en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Dat was even schrikken zeg:eek:
    Fijn dat alles goed was♡
     
    Fennec vindt dit leuk.
  4. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hopen op een goed gesprek met de gynaecoloog, ik duim voor je :thumup:
     
    mroz vindt dit leuk.
  5. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Bij ons is er ook nog een last bijgekomen deze laatste weken: de poes heeft waarschijnlijk een blaassteen en moet dan geopereerd worden. Vanmiddag een echo bij haar maken. Gelukkig helpt mijn moeder met tillen want ze is wel een dikzak :oops:
     
  6. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Oh nee, altijd zielig als katjes ziek zijn. Fijn dat je moeder wil helpen!

    Moet ze nu ook speciaal voer?
     
  7. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Weten we nog niet. Eerst de echo afwachten en dan een plan maken. Dieetvoer zou ik niet erg vinden maar maak me wel zorgen over de kosten van een eventuele operatie. Ach ja, beestje is net 5 jaar oud, die moet gewoon geholpen worden dan.
     
    MissDonna vindt dit leuk.
  8. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ja, en dat als je al veel kosten hebt voor een baby is altijd lastig.

    Sterkte met de kat!
     
  9. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Hier voel ik me gelukkig wat beter hele weekend knoertharde buiken en een wild bewegende baby plus hoofdpijn kon geen comfortabele houding vinden..
    Die voorweeen zijn ook geen pretje..dus iedereen stond standby
    Nu weekend voor bij en voel me weer prima ..dus kan alsnog onze slaapkamer en de was doen yeahhh
     
    Baby217 vindt dit leuk.
  10. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    @Lalalola sterkte met je kat
    Die van ons ik niet kapot te krijgen is al 21 mankeert nooit wat hoogstens door ouderdom seniel aan het worden hahaha..maar houd een stukkie vis voor der neus en ze weet alles.weer ...
     
    MissDonna en Fennec vinden dit leuk.
  11. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Gelukkig voel je je iets beter @Mama38 . Hou vol!
     
  12. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Oh jee.. Ik had wat steken in mijn zij dus voor de zekerheid maar urineonderzoek laten doen en heb dus een blaasontsteking +++. Morgen krijg ik te horen of ik er medicijnen voor moet gaan slikken en pas eind vd week weten ze welke bacterie er aanwezig is.
     
  13. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    @Mama38 Wat naar dat je je zo rot voelde, gelukkig gaat het nu wat beter.

    @Lalalola Pff nu nog een blaasontsteking, balen... Hopelijk ben je er snel vanaf en kan het geen kwaad.

    Ik lig nu aan de ctg vooraf aan nog een versie, ze lag idd nog steeds in stuit... De gynaecoloog deed een beetje moeilijk over meteen inleiden, willen ze eigenlijk pas vanaf 39 weken. Maar ik ga straks wel zeggen dat ik niet weer na een geslaagde draaipoging wil afwachten, dan is de kans zo groot dat ik nog een draaipoging nodig heb en het doet echt enorm zeer... Afwachten wat ze dan zegt.
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  14. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    0E847349-CAED-47FF-B716-48271B327804.jpeg 6FFB2760-1AEE-473B-AA8A-CE4CA27012C3.jpeg 6AE071AF-1C41-49EC-995D-50EE69317E82.jpeg BFB9BD73-16EA-49A8-A06E-FDBE680732C9.jpeg Wat een gedoe allemaal meiden! Hopelijk snel allemaal goed nieuws en een goede bevalling! Mijn mannetje is ondertussen alweer een week oud, wat gaat het bizar snel...
     
    FoXii, MissDonna, Mama38 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    En wat dan van het idee dat ze zouden draaien en daarna meteen inleiden? Anders zou ik ook denken dat ze weer terug zou draaien
     
  16. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    @Evelieng wat een heerlijk ventje zeg lekker genieten!
     
    Evelieng vindt dit leuk.
  17. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    @mroz hopelijk willen ze een uitzondering voor je maken!

    @Evelieng wat een heerlijk mupke heb je! :eek::p
     
  18. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    @mroz sluit me aan bij de woorden van lalalo, hopelijk mag het...:thumup::thumup:

    @Lalalola sterkte met je poezenkindje, en balen dat je zelf ook nog een blaasontsteking hebt. Knufff

    @Evelieng moooie foto's:)

    @Mama38 hier ook een druk kindje gehad het weekend, bleef bewegen:rolleyes: maar wel fijn dat je je beter voelt:thumup:
     
  19. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Hebben jullie dat ook al gehad ...
    2 verschillende kleuren sokken aan maar omdat je zo blij bent dat je ze aan hebt gekregen je besluit een nieuwe trend te starten whahaha
     
    FoXii, Baby217, littlemunchkin en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    De versie is gelukt maar was vreselijk pijnlijk echt, duurde ook lang. Mag iig morgenochtend terugkomen, kijken hoe ze dan ligt en hoe het beste inleiden. Voor nu kan ik alleen maar denken dat ik op deze manier geen versie meer wil, dus hopelijk ligt ze morgen nog goed. Anders miss maar een keizersnee.
     
    Mama38 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina