Uitgerekend 01-02-2021 - 14-02-2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FoxyDiamond, 2 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cala

    Cala Lid

    6 jul 2020
    68
    81
    18
    Vrouw
    Hier gaat het goed. Aftellen tot m’n verlof begint! Nog een week werken.
    Hoe gaat het met jou? Al verlof?

    Voorweeën zijn al wel begonnen, dat is iets minder prettig.
     
  2. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    Vandaag ben ik precies 2 weken met verlof.
    Laatste zware loodjes nu ook met lockdown scholen dicht etc maakt het niet makkelijker op. Gelukkig is het allemaal tijdelijk.
    Hier ook last van harde buiken wat steeds pijnlijker begint te worden.
    Wat voor werk doe je?
     
  3. Cala

    Cala Lid

    6 jul 2020
    68
    81
    18
    Vrouw
    Ik ben docent op het mbo, veel online lesgeven op dit moment.

    Harde buiken zijn ook vervelend! Ook op een bepaald moment van de dag meer last?

    Heb je schoolgaande kinderen? Van welke leeftijd? Dat lijkt me echt heel pittig, thuisonderwijs. Kom je niet in aanmerking voor noodopvang, omdat je verlof hebt?
     
  4. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    İk heb 2 kleuters in huis. 4 en 5 jaar.
    Ondanks dat ik een cruciaal beroep heb geen navraag gedaan eigenlijk voor noodopvang. Lijkt mij niet kloppen en thuis met verlof en kinderen wegbrengen naar noodopvang. Voelde als kinderen dumpen zodat ik kan rusten. Ach jaa.
    Verstand op nul zetten niet te veel na denken en door : )

    Harde buiken vooral bij lichamelijke inspanning. Al is het maar even opstaan.
    Nu met een grote buik voel ik het zelfs richting mijn keel zodra het weer komt.
     
  5. Cala

    Cala Lid

    6 jul 2020
    68
    81
    18
    Vrouw
    Pittig hoor 2 kleuters! Ze zijn wel op een leeftijd dat ze al veel zelf kunnen.
    De dreumes gaat 1 dag in de week naar de opvang en dat blijft ook zo wanneer ik straks verlof heb. Heb dan nog genoeg te doen en hij heeft het ook wel nodig om niet elke dag thuis te zijn/z’n energie kwijt te kunnen.
     
  6. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    Begrijp eigenlijk niet waarom onze lijst zo doodgelopen is : )) wel jammer nu bijna maand februari aankomt en dus ook de bevallingen.
     
  7. Chantaa89

    Chantaa89 Actief lid

    11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    Ik denk dat het komt dat een aantal op Facebook zitten en enkele in een WhatsApp groepje. Dat praat soms toch iets makkelijker :rolleyes:

    Hier gaat alles tot nu toe nog steeds zijn gangetje. Ik ben nu van mijn eerste echte dagen verlof aan het genieten. (Lees achter een drukke enthousiaste peuter aan het aanrennen:roflmao:)
     
  8. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    Hier ben ik inmiddels al 4 weken met verlof ondanks lockdown en alleen maar thuis met 2 kleuters gaat de tijd toch snel!

    Nou geniet lekker van je welverdiende verlof!
     
  9. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hallo dames.

    ik ben denk ik enorm laat om me nog bij jullie te mogen toevoegen normaal gesproken voeg ik me al vanaf het begin van de zwangerschap aan het lijstje toe maar moest enorm wennen aan mijn zwangerschap, en door nu ook de corona en de enorme drukte thuis met schoolwerk en nog eens 2 hele jonge peutertjes die erbij rondlopen van nog net geen 2 jaar oud en eentje van 1 jaar is me dat geheel ontschoten. Ik ben 12 feb uitgerekent en loop sinds 34 weken bij de gyn ivm dat onze baby een dysmatuur is toevallig nog iemand zwanger van een dysmatuur?
    Nog even en we hebben allemaal onze kleine spruit in onze armen
     
  10. Cala

    Cala Lid

    6 jul 2020
    68
    81
    18
    Vrouw
    @Melkos je mag ook mee kletsen in ‘de laatste 100 dagen zwangerschap’, die is wel actief
     
    Melkos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina