Uitgerekend 1 - 14 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Succes straks @Famke93 Na al die tijd zijn jullie aan de beurt voor goed nieuws, ik duim!!
     
  2. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Fijn al die kloppende hartjes, zo fijn!!:D

    Ik lees vooral dat iedereen misslijk is en bijna niks eet op een dag. Ik ben ook misselijk, maar dat verdwijnt als ik wat eet. En ik heb ook echt de hele dag honger, misselijk of niet. Dus eet ik meer dan anders en ben ik al ruim 3 kilo aangekomen...:rolleyes:

    Bij mn eerste zwangerschap gebeurde dit ook en ben ik veel aangekomen, en ik had me zó voorgenomen dat dat nu niet zou gebeuren. Ik baal er zo van:(
    Ik heb een normaal gewicht en figuur, eten is nooit echt een "ding" bij mij ofzo...
    Na mn bevalling was ik ook heel snel weer op gewicht, maar toch.

    Verder heb ik een extra lange dienst van 15 tot morgen 13u.
    Daarna zou ik doorrijden naar mn moeder op de camping voor een lang weekeind kamperen. Ik zou haar dan ook gaan vertellen dat ik zwanger ben, daar had ik echt zin in. Maar dat gaat niet door omdat mn zoontje waterpokken heeft en er ziek van is.
    Kortom, ik heb een baaldag:|
     
  3. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Het mag echt zo zijn.. we hebben een kloppend hartje! Alles ziet er tot zo ver goed uit. Ik kan het bijna niet geloven.
     
    Mp26, Nicetomeetyou, miloena en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Yesssss!!
     
    Famke93 vindt dit leuk.
  5. Lineens

    Lineens Lid

    26 mei 2022
    62
    96
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd ❤️
     
    Famke93 vindt dit leuk.
  6. Imyselfandi

    Imyselfandi Actief lid

    23 mrt 2022
    406
    430
    63
    Vrouw
    Wauw, gefeliciteerd. Wat een geluk ❤️
     
    Famke93 vindt dit leuk.
  7. Quinn777

    Quinn777 Lid

    1 jun 2022
    21
    38
    13
    Vrouw
    Famke93 vindt dit leuk.
  8. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Wauw @Famke93 gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws :)

    @cherrytomaatjes Dat met eten en misselijkheid wisselt bij mij! Vaak moet ik inderdaad wel zsm iets eten zodat het beter wordt. Maar àls ik dan wat eet laat ik de helft vaak ook weer liggen. Dan voel ik me heel snel vol, of ineens word ik toch misselijk van de smaak na een paar happen.

    En wat jammer van de timing van de waterpokken! Dat is ook echt balen. Hopelijk knapt je zoontje snel op
     
    Famke93 vindt dit leuk.
  9. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Morgen alweer 3 dames aan de beurt voor een echo zie ik!

    @miloena @Lineens @Tester225 Heel veel succes! Altijd spannend zo'n eerste echo. Hoe laat mogen jullie?
     
    miloena vindt dit leuk.
  10. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik heb een beetje een baaldag. Vanochtend was ik heel druk bezig met mijn dochter. Het was erg heet en ze had driftbuien (peuter...) en het was gewoon duidelijk te zwaar. Ik had per ongeluk ook niet genoeg water meegenomen voor ons 2en (beker water naast de tas gestoken), dus had zelf behoorlijk dorst.

    Sindsdien heel veel last van mijn bekken en voel me "anders". Minder misselijk enzo. Nu toch weer nerveus aan het worden. Zo stom hoe je vertrouwen zo heen en weer kan schieten... :$ Denk nu steeds: ik had niet genoeg water bij me, en in de zwangerschap moet je juist veel drinken...
     
  11. Lineens

    Lineens Lid

    26 mei 2022
    62
    96
    18
    Vrouw
    We mochten twee weken geleden al een kloppend hartje zien, maar was toen een ruime 6 weken. Alles zag er voor dat termijn goed uit en het hartje klopte krachtig voor het termijn. Maar…. Ik had niet echt zin (lees: geduld:|) om 4 weken te wachten tot de termijnecho en werd daar best onzeker over, juist omdat alles nog zo pril is. De verloskundige was super lief, had mij meteen door en heeft een extra echo ingepland. Maar stiekem ben ik nu eigenlijk nog zenuwachtiger dan twee weken geleden... Heb veel krampen gehad afgelopen weekend, geen bloedverlies of andere vreemde dingen gelukkig… maar de gemoedsrust is er niet. Wel mag ik morgen direct om 08:30 uur;) hopelijk slaap ik straks snel en is het snel morgen:rolleyes:
     
  12. Imyselfandi

    Imyselfandi Actief lid

    23 mrt 2022
    406
    430
    63
    Vrouw
    miloena vindt dit leuk.
  13. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Geen zorgen hoor, eén dagje minder drinken is echt geen probleem voor je lijf als je gezond bent. Daarna even de schade inhalen en lekker veel drinken. Je had denk ik gewoon mazzel iets minder misselijk te zijn;)
    Heb je misschien op het strand of een stuk gelopen met tassen ofzo dat je last hebt van je bekken? Of misschien op slippers die niet zo goed ondersteunen?

    En driftbuien bij een peuter... de horor haha! I feel you!:roflmao:
     
  14. Lineens

    Lineens Lid

    26 mei 2022
    62
    96
    18
    Vrouw
    Weer een mooi kloppend hartje ❤️
    En ipv een vlekje al een beginnend mensje met hoofdje, armpjes en beentjes. Was fijn om weer even te spieken!
     
    Mp26, Imyselfandi, miloena en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Yeeey wat super! Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu?
     
    Lineens vindt dit leuk.
  16. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Wat leuk, gefeliciteerd! En wat leuk dat je al een beetje wat kan zien he? Hoever ben je nu? Ik had ook een vlek met pootjes, soort gummy beertje:roflmao:
     
    Lineens vindt dit leuk.
  17. Nicetomeetyou

    Nicetomeetyou Actief lid

    3 apr 2022
    111
    77
    28
    Vrouw
    Lineens vindt dit leuk.
  18. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Oh jongens, hier een peuter met waterpokken en koorts. Man wat heb ik de gebroken nachten niet gemist zeg! :| En dan te bedenken dat we er zo weer midden in zitten:p

    Ik heb zo'n zin in de termijnecho's. Dat het echt mensjes zijn en er echo's gepost worden, dat vind ik altijd zo leuk!
     
  19. Imyselfandi

    Imyselfandi Actief lid

    23 mrt 2022
    406
    430
    63
    Vrouw
    Ik ben ook zo benieuwd!!
     
  20. Lineens

    Lineens Lid

    26 mei 2022
    62
    96
    18
    Vrouw
    Ongeveer 9 weekjes al weer
     
    miloena vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina