Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Hier kunnen we door!
     
  2. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    Dan plak ik mijn reactie even hier!

    De laatste tijd niet want hij is constant ziek dus constant thuis. Maar vandaag is hij (zo goed als) beter dus hij gaat vandaag wel.. succes creche :| :p

    Gek hoe dat in fases gaat he?
    Hij werd vanmorgen vrolijk wakker, luistert goed, je kan weer grappen met hem. .. hopelijk is de piek voorbij! Vaak als je denkt dat het niet erger kan of langer gaat dan gaat het inderdaad vaak weer beter.

    behoorlijke uitdaging! Ik herken het niet van mijn oudste, die was zo braaf.. nog steeds. Het universum brengt het in balans, da’s duidelijk :roflmao:

    vannacht heeft hij goed geslapen, en hij is nu echt een zonnetje! o_O:D
    misschien was het een ontwikkeling? We gaan het zien :)
     
    ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    Ang1987 vindt dit leuk.
  5. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113
    Uitgerekend

    1 mei;
    Mamavandrie34 - 40 jaar - 6de & 7de kindjes

    5 mei;
    Liessb88 - 3e kindje
    Dompiewompie - 29 jaar - 4de kindje

    6 mei;
    Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje
    KJB - 30 jaar - 1e kindje
    Sillemie - 32 jaar - 2e kindje
    Teenslipper - 30 jaar - 2de kindje

    7 mei;
    KleineLai - 3e kindje
    Roos01 - 1e kindje
    Butterflypassion - 32 jaar - 3e kindje

    8 mei;
    Loes87 - 3e kindje
    Zeester85 - 2e kindje
    TikusSabrina - 1e kindje samen

    9 mei;
    Liva - 4e kindje

    10 mei;
    Ang1987 - 2e kindje

    11 mei;
    Aaav - 2e kindje
    Doublerainbow - 1e kindje

    13 mei;
    Malbec - 2e kindje


    7 Meisjes | 9 Jongens | 3 ♡ Verrassing


    Afspraken

    April
    1 - dompiewompie - echo 36weken
    12 - Butterflypassion - controle VK

    Bevallen
     
  6. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113
    Ik heb de lijst die @ButterflyPassion had opgedoken uit het vorige topic gelijk even meegekopieerd en het kopje 'bevallen' toegevoegd:)

    De kleurtjes heb ik handmatig moeten aanpassen want die werden niet meegekopieerd maar volgens mij klopt het zo.
     
    Liessb88, Mamavandrie34 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  7. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Hee meiden!

    Wat veel gekletst hè!

    Ik ben even totaal alles kwijt nu :roflmao:

    @Mamavandrie34 hoe is het met de zenuwen?
    @teenslipper ben je opgeknapt?
    @KleineLai hopelijk zet deze ontwikkeling door!

    Ik word even zo moe van mensen. Heb het even met een kennis over inleiden en dan dat ze vervolgens gaan zeggen; nou ik vond inleiden geen pretje. NEE GERDA, IK WIL HET LIEVER OOK NIET.

    En dan; oog ja ik snap het dat je er klaar mee bent, al die ongemakken. Nee. Niet al die ongemakken en ik ben er niet “gewoon” maar klaar mee. Ik zou heel veel geven voor een paar laatste NORMALE weken vrouw. Ik kan er dacht even geïrriteerd van raken :roflmao: AMEN

    En nu ga ik mijn haar föhnen, want ik heb het gewassen en nu krult het alle kanten op en dat wil ik niet. :o:
     
    Liessb88 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  8. Liva

    Liva Fanatiek lid

    5 dec 2016
    2.017
    3.041
    113
    Hier een korte nacht, kreeg ook een ziek kind die de hele nacht ging spugen :confused:. Gelukkig wel de oudste maar zo'n nacht is bagger.

    Hopelijk blijft het bij haar en niet naar de andere 2 of mezelf. We zien het wel weer.
     
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    <3 <3
    knap hè hoe mensen precies de verkeerde reacties kunnen geven. Ze bedoelen het goed, maar het is gewoon allemaal fout :|

    mijn moeder is er ook zo eentje.. die zegt dan precies wat ik vervelend vindt om te horen. Of ze gebruikt de verkeerde woorden. Ik denk trouwens dat dat vooral (of alleen maar :p ) aan mij ligt hoor want als ik het voorlees aan vriend (zelfs met irritante kut stem) dan kijkt hij me aan van: da’s toch gewoon een lief berichtje?
    … *mompel* aanjouhebikookniets :evil: :p
     
  10. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    Ugh! Sterkte en beterschap!
     
  11. teenslipper

    teenslipper Bekend lid

    3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Bah @Liva veel beterschap. Middagdutje voor mama dan maar? :roflmao:

    @Malbec ja alweer een stuk beter. T gaat op en af he ;)
    Herkenbaar wat je schrijft hoor. Hahah gerda ja! Ik wordt van zwanger zijn sowieso heel bitchy dus voor mijn gevoel zijn er dan heeeel veel gerda's en gerrit's in de wereld:rolleyes:
     
    Ang1987 vindt dit leuk.
  12. Dompiewompie

    Dompiewompie Fanatiek lid

    2 jul 2018
    1.168
    1.488
    113
    Vrouw
    Fijn om te lezen dat ik dus in ieder geval niet de enige ben met een stronthumeur. En als mijn man dan durft zuchten omdat ik weer eens onuitstaanbaar doe dan komt er weer een jankbui :oops::rolleyes:

    @Liva beterschap! Zieke kinderen de laatste weken zwangerschap zou verboden moeten zijn.

    @Mamavandrie34 geniet van je laatste dag!
     
  13. Liva

    Liva Fanatiek lid

    5 dec 2016
    2.017
    3.041
    113
    Haha, nee, dat kan hier nooit. Om 12 uur mijn middelste halen en later nog een oudergesprek. En dan gewoon 3 kinderen thuis.

    Maar ben ook niet echt een middagslaper, wel wat meer bankhangen vandaag dan.
     
  14. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113
    Ik heb vandaag 3 afspraken en moet echt even wat dingen uitzoeken en regelen nog dus beetje druk dagje, weet niet of ik veel kan reageren vandaag.

    Ik moet stiekem wel lachen om hoe jullie die heeeele irritante goedbedoelde adviezen omschrijven maar vet irritant is het wel.

    @KleineLai fijn van de goede nacht en @Liva voor jou balen. Hopelijk verspreidt het zich verder niet onder je gezin.

    @Sillemie balen dat je zo moe bent ondanks het goede slapen.

    Verder vooraalll @Mamavandrie34 heeeeeel veel succes vandaag. Hoop dat je je rust een beetje kan vinden in het ziekenhuis.
     
  15. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Malbec oh ja zo irritant, maar eigenlijk besef ik me ook dat niemand iets goeds kan zeggen, ik denk van alles wat er gezegd word, zeg maar gewoon niks. Maar dan denk ik, wat stom zeg dat die niks heeft gezegd. Dus ja, niemand kan het goed doen op dit moment...
    @KleineLai mijn moeder is ook kampioen klote opmerkingen. Alsof zij het het zwaarst heeft zeg maar. Tja, deal with it, hoef ik allemaal niet te weten.
    @Liva oh nee he, spugen is het allerergste vind ik... hopelijk blijft het jullie bespaard!!!
    @Dompiewompie stronthumeur: check!

    Hier nesteldrang in het honderd :confused: ik heb al een lapje gevilt (werkje van Lea) en entje genaaid (werkje van Noah), nu zijn in ieder geval de cadeautjes van de kinderen klaar!
    Onze bed is verschoond en in babymodus (dekbed is weg, wollen dekens zijn terug), ik wil nog de co-sleepers opmaken, en de kast met babykleertjes nog eens nalopen (Man kreeg op maandag een tas vol kleertjes van een collega, dat is nu gewassen net gevouwen, moet nog een plekje vinden in de kast.) Ik wil de AH bestelling van vrijdagavond toch alvast maken met de "gewone" dingen (alles behalve het avondeten zeg maar, dat mag mijn moeder verzinnen. Had ik gezegd dat mijn ouders in huis zijn?), inclusief Kotex maandverband, dat bedacht ik me gisteravond! En die Spa spuitfles moet gehaald worden :roflmao:
    nou ja zoiets, maar ik verzin er vast nog wat bij.
    Oh ja, nieuw boek op mijn e reader!
     
  16. teenslipper

    teenslipper Bekend lid

    3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Je bent nog druk bezig zeg! Wel even je gedachten verzetten misschien? Meer ga ik niet zeggen of vragen :roflmao::roflmao:
     
    Mamavandrie34 en Ang1987 vinden dit leuk.
  17. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Nou het waren meer een aantal opmerkingen na elkaar weet je wel. Beetje zo van. Niet aanstellen. Ze heeft ook echt misschien maar 10% mee gekregen van wat er allemaal heeft gespeeld dus kan het haar niet kwalijk nemen, maar dan nog. Let gewoon op wat je zegt joh.

    Hahaha oh ja. En dan gelezen tekst is helemaal erg :roflmao: ik kan heel slecht tegen reacties zoals; ok

    alleen “ok” zo kortaf :|:roflmao:

    @Mamavandrie34 goed bezig jij! Snap wel dat je die dingen geregeld wil hebben. En het is fijn, je gedachten verzetten. Trek je het een beetje dat je ouders nu in huis zijn?

    @Liva he nee, wat balen! Veel beterschap en hopelijk blijft het hierbij.

    @Sillemie ik ben ook echt doodop en heb precies hetzelfde als jij. Ik slaap (GELUKKIG) super goed maar blijf zo moe. Als het goed is vandaag of morgen het ijzerdrankje. Mijn HB ligt normaal rond de 9 ( ook zwanger ) en is nu nog maar 6,5 icm allerlei andere waarden welke ook te laag zijn. Misschien ook nog ff hb checken?
    @Dompiewompie hahaha die mannen hebben ook wat te verduren hè met ons:|
    @Roos01 wat een heerlijk vooruitzicht!
    @KJB hoe is het nu met jou?
    @Ang1987 succes met je drukke dagje!
     
    KJB, Mamavandrie34, Ang1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    Ik ben er ook wel klaar mee. Ik zit nu in een standaard status van vermoeidheid en die gaat niet meer voorbij. Fysiek is het gewoon wel echt zwaar nu.

    Ik heb (of had) ook een laag HB en slik daarvoor nu al een maand ijzertabletjes en foliumzuur. Dat helpt wel want ik ben - over het algemeen - minder buiten adem en minder moe.
    Ik ben wel nog steeds erg moe hoor, maar ander soort moe. Lastig om te omschrijven.
     
  19. Sillemie

    Sillemie Bekend lid

    11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ok, het is bevestigd dat er hier teveel gekletst wordt, deel 2 it is :roflmao:

    @Mamavandrie34: succes vandaag! Zo te lezen ben je nog even heel druk met alle laatste dingetjes. Maar hé, hopelijk heb je morgen gewoon al jouw jongetjes in jouw armen!!
    Het is niet zozeer dat ik zo’n lange nacht niet waardeer. Het is vooral dat ik het heel opmerkelijk vind dat ik zo gigantisch moe ben sinds de ophoging en dan ga ik toch twijfelen of die medicatie verhoging wel verantwoord is. Ze zeiden eerst dat ze dat namelijk echt niet meer gingen doen omdat ik al op zo’n hoge dosis zat. Gaat de kleine meid daar dan ook niet suf van worden en dat soort vragen en onzekerheden. En ja, ik vertrouw ook wel op de gynaecoloog dat hij/zij daar een goede afweging in maakt. Maar mijn gedachten en gevoel uitzetten, dat lukt dan weer niet.

    @KleineLai: haha, het universum gaat altijd voor een equilibrium hè :roflmao:. Alles moet in evenwicht zijn.
    Nee, laten we gewoon hopen dat hij nu weer normaal gezellig blijft dankzij het extra slapen.

    @Malbec: sommige mensen moeten gewoon leren dat ze beter kunnen zwijgen. Echt hoor… aan dat soort commentaren heb je toch niks. Alsof je voor de fun aan de verloskundige vraagt om ingeleid te worden. Mijn inleiding was trouwens vanaf het vliezen breken echt gewoon een hele prima bevalling, wel dankzij het remifentanil pompje. Dus het kan ook gewoon prima verlopen.

    @Liva: bah, beterschap voor je oudste. Hopelijk kan je straks wel nog even een beetje rustiger aan doen. Ondanks gesprek en 3 kinderen thuis.

    @Dompiewompie: stronthumeur gaat hier op en af. Ben de ene dag al beter te pruimen dan de andere. Maar zoals maandag na de controle was ik echt allesbehalve gezellig:|. Arme mensen om mij heen!
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  20. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Dat snap ik dat jij nesteldrang hebt! Ook niet zo gek, ze komen gewoon écht bijna ♡♡
    Kotex haha ja ik heb ook al een kast vol, naast mn aller sexyste Maddy onderbroeken liggen:roflmao::roflmao: (Zeeman) . Die co-sleepers, ach zo schattig. Ja dan wordt het echt wel voor het echie he!

    @Malbec oh ja zo fijn die foute opmerkingen. Ik weet nog wel na mn eerste bevalling dat mijn, nog nooit bevallen buurvrouw, na een bevalling van 15 uur met een OK opname ivm vastzittende placenta en daarbij dus 1.5L bloedverlies zei: ach, gelukkig is het vrouwenlichaam er voor gemaakt. o_Oo_O Echt, ik dacht DOE NORMAAL!!.
    (En ga gewoon naar huis dacht ik ook, maar zei ik gelukkig niet. Ik bleef gewoon maar lief glimlachen :):roflmao:)

    @Liva oh nee beterschap voor je dochter! Hopelijk gaat het niet het hele gezin rond.

    Hier zijn alle babywasjes klaar. Ik heb hier net het ledikant opgemaakt en ineens dacht ik: ooh ik wil zo graag dat ze komt! Ben zó benieuwd naar onze dochter. Voel me ook ineens helemaal ready voor de bevalling, terwijl ik gister nog dacht HELP. Hopelijk komt ze over 2.5 week :):thumup:
    Nou flesjes uitkoken en vluchttas klaarzetten staat nog op de planning, eveneens ons bed verschonen en dan even een matrasbeschermer het bed leggen. Ik droomde vanacht dat mn vliezen braken (in Oostenrijk o_O:roflmao:). Verder moeten er nog leuke assecoires komen voor de kinderkamer, maar Xenos enzo hebben zo weinig meer tegenwoordig.

    Gaan jullie andere kindjes trouwens trakteren als de kleine geboren is? Zo ja wat? Ik weet niet, ergens vind ik het trakteer overschot op vooral school al zo heftig. Vraag me dus echt af of het wel helemaal nodig is, of dat ik ze bijvoorbeeld een foto mee zal geven zodat ze er over kunnen vertellen en hun zusje kunnen laten zien op school. (Zal bij de jongste een kort verhaal worden maar goed). Ben er echt nog even niet uit.
     
    teenslipper, Ang1987 en KleineLai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina