Uitgerekend: 1 t/m 14 april 2023!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinguinkje, 29 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Een weekje geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje! Nu bijna 5 weken zwanger, dus nog erg vroeg... Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik hier een heel leuk forumgroepje, waarmee ik nog steeds af en toe contact heb, dus het leek mij erg leuk om nu weer zo'n groep te starten :) Wie heeft er zin om mee te kletsen en ervaringen te delen?

    Over mij: ik ben 35 jaar, getrouwd en heb een dochter (N.) van 2,5 jaar. Ik werk als (internationaal) projectmanager bij een kleine start-up in een grote stad. Qua zwangerschapservaringen: mijn eerste zwangerschap eindigde helaas in een missed abortion bij 9 weken en bij mijn dochter was de laatste fase erg spannend aangezien ze met een groeiachterstand geboren is. Vandaar dat ik nog wel met de nodige spanning deze zwangerschap in ga, maar tot nu toe lijkt alles goed. In elk geval begin ik de eerste symptomen al te merken en ben ik heel benieuwd hoe het verder gaat lopen... ;)
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  2. Lennie92

    Lennie92 Actief lid

    9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    Hoi!! Gefeliciteerd. Er is al een topic geopend voor deze data:) kom je erbij? Gr lennie
     
  3. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Zou ik mogen vragen welk groepje dit is? Ik kan hem nergens vinden namelijk :)
     
  4. Lennie92

    Lennie92 Actief lid

    9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw

Deel Deze Pagina