Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    Lekkere knaller! Ik ga morgen nog 1x testen met zowel KV als action. Dan stop ik. Ik heb dan nog 1 action achter de hand voor… ooit hahahaha

    nog anderen dje morgen testen?
     
    Chailou vindt dit leuk.
  2. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.794
    2.969
    113
    Vrouw
    hoe ver ben je dan?? Ik ben gestopt met testen. Kreeg er alleen maar stress van omdat soms het streepje net wat lichter was al de keer ervoor, dan deed ik weer een test en dan was het toch weer donkerder:roflmao:.
     
  3. Siementje

    Siementje Actief lid

    12 apr 2021
    435
    489
    63
    Vrouw
    Ik heb nog een weken clear blue.. misschien doe ik die morgen nog. Maar aan de andere kant denk ik, waarom zou ik.
     
  4. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    Ik snap je. Ik zat ook nog een digitale te overwegen maar denk echt: wat voor toegevoegde waarde heeft dat? Beter nu stoppen (na morgen) en straks aftellen naar de echo!
     
  5. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    Haha ik heb dit ook, stress omdat streepje toch niet goed genoeg lijkt te zijn … ik ben nu 15dpo (mss 16). Morgen dan 16dpo, en laatste keer. Hopelijk de knaller waar ik op hoop!
     
  6. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.794
    2.969
    113
    Vrouw
    haha ja ik heb mij er maar bij neer gelegd en nu duimen dat alles goed gaat :roflmao: voor jou hopelijk dan nog een mooie knaller morgen!
     
    Veertje22 vindt dit leuk.
  7. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    Haha ja duimen jullie mee? Hopelijk met een goed gevoel daarna klaar met testen ;)
     
  8. Lska

    Lska Actief lid

    24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    Ik wilde nog een digitale doen, of eigenlijk man wilde heel graag een "echte" test. Maar de te test die hij had gekochte gaf een foutmelding.

    Ik vind streepjestesten veel makkelijker maar op een gegeven moment werken ze niet meer omdat er teveel HCG aanwezig is dus ik ga niet mee testen.
     
  9. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Hoi dames ik wil graag meeschrijven.
    Na meerdere miskramen en 2018 en 2019 missed abortions van tweelingzwangerschap door middel van ivf, nu wederom weer zwanger van onze 5e poging.

    Ik hoop echt dat het dit keer blijft zitten dat begrijpen jullie.
    Ik ben vandaag 4+2 en uitgerekende datum is 5-8-2022.

    Ik begon met testen op 7dpo.

    Ik vraag me af wanneer de test streep net zo donker word of donkerder dan de controle.

    Dat testen maakt je af en toe gek idd , ik las dat iemand dat hier zei mbt kleur verschil.
    Heb ook het idee dat de action testen wat veranderd zijn kwa kleur en streep..

    Ik heb 21 december de eerste echo! Ik ga eerst naar de verloskundige dan ben ik als alles goed gaat 7+4, zieken huis mag ik morgen bellen en zal bij hun ook een afspraak voor echo krijgen.
     
    angel02, Chailou, Lska en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Was helemaal de foto vergeten erbij te doen van de testen. Onderste is van vandaag 16dpo
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Veertje22 en Din vinden dit leuk.
  11. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Ha lieve meiden, allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! ❤

    Mag ik met jullie mee kletsen?

    Vanaf 5dpo ben ik al elke dag misselijk geweest, wat natuurlijk in mijn ogen een beetje gek is, want dat was vóór de innesteling. Met 9dpo heb ik een test gewaagd en hier verscheen een tuurstreep. Vanochtend (11dpo, en normaal mijn NOD) heb ik getest met de CB-indicator. Hieronder het resultaat! :) :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Chailou, Lska, Zuri en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Sannetijd

    Sannetijd Actief lid

    12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    @Butterfly36 Welkom! Wat spannend zo een terug plaatsing. Ik duim dat het goed zal gaan!

    @Din Gefeliciteerd! Misschien wat misselijk van je eisprong? Ben je nu nog misselijk?

    Ik voel me vandaag goed!….. te goed. :evil: straks uit mn werk ff een testje doen, kijken of ukkie er nog zit haha.
     
    Butterfly36 en Din vinden dit leuk.
  13. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    @Butterfly36 welkom! Heel spannend voor jullie! We lopen ongeveer gelijk. Ik ben vandaag 15dpoo (misschien 16dpo) en heb nu ook mijn datum op 5/6 aug staan! Ik ben even gestopt met testen en doe morgen mijn laatste test!
    @Din ik denk dat je in eerste instantie misselijk was van de toename van de progesteron, van de HCG kan dan nog niet. Ik heb elke maand last van de progesteron haha!
    @Sannetijd ahhhh spannend! Neem aan dat je gewoon een knaller hebt! Wel uitkijken op een gegeven moment, jij bent al best ver met je 4 weken en 5 dagen, op een gegeven moment heb je "teveel" hcg waardoor je testen juist lichter worden.. Ik weet niet exact vanaf wanneer dat is! -> "hook" effect!
     
    Chailou en Butterfly36 vinden dit leuk.
  14. Sannetijd

    Sannetijd Actief lid

    12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    @Veertje22 Oei, dat wist ik niet! Uitkijken dus voordat ik weer hele nacht wakker lig haha. Over iets meer dan twee weken m’n eerste echo…. Duurt lang!
     
    Chailou en Zuri vinden dit leuk.
  15. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Dankjewel! :) Ja vanochtend zelfs nog misselijker dan voorgaande dagen. Bij mijn vorige zwangerschappen werd ik pas rond de 6 weken misselijk.
     
    Chailou vindt dit leuk.
  16. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Oh misschien is dat het inderdaad!
     
  17. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    @Din ik heb dat misselijke ook , begon bij mij rond 11dpo. Denk idd zoals veertje zegt dat het door de toenemende progesteron is, ik gebruik zelf omdat ik zwanger ben na een punctie utrogestan (=progesteron ) dus zou goed kunnen .


    @Veertje22 dan lopen we gelijk idd ben benieuwd naar je test morgen , heb wel het idee dat de action testen anders zijn dan vroeger , met name de dikheid van de streep en de kleur is wat anders.
    Ik stop zodra de test streep donkerder is dan de controle haha erg hé.
     
    Din vindt dit leuk.
  18. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.794
    2.969
    113
    Vrouw
    @Lska verstandig om dan te stoppen met testen. Inderdaad vanaf week 5 wordt het ook niet echt meer aangeraden ivm te hoge hcg. Lekker gaan genieten!

    @Butterfly36 jeetje wat een heftige periode moet het voor jullie geweest zijn dan. Is het jou eerste kindje? Ik duim heel hard dat het nu gezond mag gaan groeien. Inderdaad ik zei over dat kleur verschil. Om gek van te worden! Ik ben daarom gestopt met testen. Heb ook niet een mega knaller gehad maar dat schijnt ook normaal te zijn en niet bij iedereen te gebeuren. Probeer nu toch wel te gaan ‘genieten’. ik vind dat je al hele mooie testen hebt! Als je het leuk vindt kun je bij op de lijst!

    @Din gefeliciteerd meid en gezellig dat je mee kletst! Is het je eerste kindje?? Als je het leuk vindt ze jezelf maar op de lijst!

    @Sannetijd hihi ben benieuwd naar jou test! Inderdaad wat al gezegd wordt door @Veertje22 niet te lang meer willen doortesten!
     
    Lska vindt dit leuk.
  19. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Morgen is m'n nod ik wil nog wel paar x testen tot die echt net zo donker is of ik echt duidelijke oploop zie. Ik was vorige maand zwanger zonder oploop, toen bleef ik juist testen omdat ik elke dag hoopte op die oploop die niet kwam. Wat ook fijn was om te zien want ik was niet erg geschrokken toen ik eenmaal bloedverlies kreeg. Dan zie je dat aankomen. Even als aanvulling op de mensen die zeggen dat vaker testen niet hoeft. Ik vond dat juist wel fijn :)
     
  20. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Welkom wat een pittig verhaal! Ik hoop heel hard met je mee op een mooi uitkomst van dit hele traject ♡
     

Deel Deze Pagina