Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Goedemorgen dames!!!
    Hier nog steeds in de tuin aan de gang,snel moe dus doe het in etappes..

Dinsdag de echo..helaas moet ik alleen aangezien mijn man doordeweeks niet thuis is!!Baal er best wel van en mijn man was hier juist bang voor..daarom wilde hij het eerst niet omdat hij zoveel gaat missen...

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @roya jammer dat je alleen gaat meid.

Wij moeten nog 2 weken wachten tot de echo. En als het goed is mag ik vanaf as vrijdag plassen voor mvm

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    26mei leuk dat je mag beginnen :) mooie test!

Judithvl waarom kan je met die jumpsuit niet naar buiten dan?

Ellie lijkt me toch fijn dat de kleine nu en eerder gehaald wordt en je in het ziekenhuis bevalt, kunnen ze toch meer dan thuis.
    Ik ben met 37 weken ingeleid omdat ze bang waren voor zwangerschapsvergifteging, was nog niet zeker en voelde mij ook nog top, maar voor het zeker voor het onzekere hebben ze Thomas gehaald. Zijn hartslag daalde alleen heel erg met de weeën vooral in piek. Dus met de pers weeën heb ik 45 min op me zij gelegen en deze weeën weg gepuft zodat Thomas zijn hartslag stabiel bleef.... Daarna hiel ik het echt niet meer en mocht ik ook gewoon persen in 18 min was hij eruit ;)
    Moeilijk je had natuurlijk alles al! Stel het wordt weer een jongen, pas je hem dan wel nog aan of hou je de kamer het zelfde? (Sorry ben nieuwsgierig als je het vervelend of te pijnlijk vind begrijp ik dat en moet je het ff aangeven hoor!)
    In Amerika is het ook gebruikelijk dat iedereen gelijk de naam weet, dus ik kreeg constant van Amerikaanse kennissen de vraag hoe hij ging hete haha.

Medith Thomas krijg een tshirt aan met de tekst "omdat papa met mama wilde spelen moet ik straks alles delen".
    Ik mort ook opletten volgens mij groeit mij buik enorm!

Luckymartine ik wil het graag weten. We wisten het bij Thomas ook ;)

Disi ja zul je idd net zien gaan ze iets eten wat je niet mag.

Haha swimming hoeveel testen heb je nog?

Xlns wat een leuk idee met die muisjes! Bij Thomas hebben we iedereen gewoon gebeld om het te vertellen , maar nu wil ik een taart gaan maken,. Ik maak hem wel zelf haha ;)
    Hier kunnen we de flessen zelf weg brengen tot dat je het bekend hebt gemaakt dat je zwanger bent je kan ze dan eventueel laten halen, aar je kan ze ook al die tijd gewoon weg brengen.
    Mooie test!

Picasso leuk z'n reactie :)

Roja dat is ook wel jammer, wat doet hij voor werk dat hij doordeweeks niet thuis is?

@ hier veel last van mijn lies, maar vind het eigenlijk wel fijn. Toch een teken dat ik zwanger ben ;)

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb nog 4-6 testen liggen. Schaam schaam.

:):):)

5. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Hij is chauffeur, dus hij zal idd veel missen.Ga bij de gyn vragen of ik het met de telefoon mag filmen,kan ik dat gelijk doorsturen! Hier nergens last van voor de rest!

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ja doordat ik nu onder controle van het ziekenhuis kom voelt het ook een stuk minder onzeker. Zo spannende bevalling dus voor jou! 45 min persweeën wegpuffen pfffff :D zal je wel blij geweest zijn dat je eindelijk mee mocht persen.

Maakt niet uit hoor dat je nieuwsgierig bent ;) Ik praat er redelijk makkelijk over dus geen probleem. Als het nu weer een jongetje word dan laat ik alles zo. Vind het nog steeds heel mooi dus zonde om weg te doen. Maar om nou al die weken lang niets te kopen is natuurlijk ook een beetje overdreven dus als het een jonen wordt kan hij denk ik elke dag andere kleren aan! :D

@Roja: Wat balen dat je man er dan niet bij kan zijn. Is er niet iemand anders die met je mee kan? Of weet nog helemaal niemand dat je zwanger bent?

7. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Ellie wat ongelofelijk moeilijk!Vind je wel heel sterk!!

Hier weet niemand dat ik zwanger ben!Wij zijn er zelf heel blij mee maar ik weet dat er zeker twee personen het er heel moeilijk mee krijgen.Mijn zusje wiens man de boot telkens afhoud en mijn schoonzus die voor nummer 4 gaat en waar het ineens niet spontaan wil lukken.die zit in het ivf traject nu.hoop zo dat niemand mij herkend nu!ik ga mooi alleen en als de echo goed is vertellen we het de ouders..geen idee hoe mijn moeder gaat reageren,want die had laatst nog tegen mij gezegd dat 2 zat was...maar goed onze beslissing natuurlijk!!!

8. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Bij sommige vk bieden een usb stick aan. Hierop worden alle echo's/filmpjes opgeslagen. Misschien hebben ze dat ook bij de gyn? Kan je mag ze toch zien? kan het altijd vragen.

9. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Wij vertelden het vd wk aan sch.zusje en zwager. Zij moesten erg huilen...bij hun lukt het 10 mndn niet omdat ze PCOS heeft. Maar ik heb hoop dat zij deze maand of gauw ook leuk niueuws hebben. De eisprong heeft iig plaatsgevonden.
    Tis dan gewoon minder leuk om ons blijde nieuws te moeten vertellen omdat het voor hun dubbel is...

Mamainthefuture; tis een jumpsuite met heel veel stof voor n bolle buik die nu nog niet echt opgevuld is hihi!
    Khoorde gister en vanmorgen dat het nu toch echt wel te zien is aan mn buik..
    Inhouden doet ook na n paar uur zeer, vooral in mn spijkerbroeken, hebben jullie dat niet?

10. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Dank je voor de tip 26mei

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow wat is er weer veel geschreven!!!!

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!

Ik ga eerst maar een terug lezen hihi...

Hier flink last van de kwaaltjes!

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Stefjuh Zo das nog eens vroeg wakker worden als je een weekendje weg bent, hoop dat het verder allemaal goed gegaan is!

@luckymartine gatver vervelend die dromen he :( ja gaat al hard bij jou!

@gaab27 idd wel bijzonder echo op de uitgerekende datum van mk

@DaThi10 welkom en gefeliciteerd! Fijn dat het toch allemaal gelukt is en lekker even op vakantie tussendoor :D

@mamainthefuture alweer helemaal opgeknapt? nog gezellig gehad met zusje en nichtje?

@26mei jeetje ook al zo'n knaller en wat mag jij vroeg beginnen zeg!

@judith lastig dat je zo'n last hebt van je broeken zeg, iets gewoons wat lekker wijd zit helpt dat niet?

@geslacht wij willen wel weten wat het wordt maar gaan het aan niemand vertellen :p

@stoppen met roken/alcohol gelukkig heb ik weinig verandering, roken doe ik al heel lang niet meer en dronk nooit zo veel dus zal niet zo opvallen en anders zeg ik gewoon dat ik bob ben en vl moet rijden haha

@Disi haha zal je altijd zien met die biefstuk :D Fijn dat je leuke reactie kreeg!

@swimming mooie testjes!

@Ellie86 nou blijf maar lekker hier schrijven hoor! ;)

@xlns denk dat MvM je maandag wel gaat bellen hoor en anders kan je het algemene nummer bellen en dan krijg je het nummer van je informatrice gewoon, kan je zelf bellen. Wat een mooie 3+ test al! Mijn was op 5+4 nog steeds 2-3 helaas, hoopte ook een 3+.

@Picasso oh heerlijk die reacties!! Fijn hoor!

@Roja oh jammer zeg dat je man er niet bij kan zijn maar denk zeker wel dat je mag filmen of dat ze het zelf ergens op kunnen zetten voor jullie

Hier vannacht een droom dat ik op 18 november ging bevallen :D beetje vaag maar goed hahaha, wel een leuke droom alleen geen idee jongen of meisje, mijn gevoel zegt wel meisje. Verder helemaal geen symtomen meer nu, mijn borsten lijken ook weer ongevoeliger en kleiner. Wordt er gek van soms grrrr, nog 1,5 week ongeveer en dan hebben we iig duidelijkheid!

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    #953 Lavina, 13 apr 2014
    Laatst bewerkt: 13 apr 2014
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

1 december
    - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|?
    - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|?

2 december
    - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

3 december
    - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?
    - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

4 december
    - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|?

5 december
    - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?
    - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|?
    - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?

6 december
    - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje | |J|M|?

7 december
    - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|?

8 december
    - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|?

9 december
    - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|?
    - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|?

10 december
    - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|?

11 december
    - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|?
    - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|?

12 december
    - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|?
    - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|?

13 december
    - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|?

14 december
    - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?
    - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|?

15 december
    - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|?

16 december
    - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|?

♥ AFSPRAKENLIJST ♥

15 april
    - Roja | 1e echo
    - Tiara | gynaecoloog
    - Char1983 | Moeders voor Moeders
    - Pianootje | 1e echo gynaecoloog

16 april
    - Sarah0023 | Intake verloskundige

17 april
    - Swimming | Moeders voor Moeders

19 april
    - Sarah0023 | 1e echo verloskundige

22 april
    - Me84 | intake verloskundige
    - Luckystar | intake verloskundige

23 april
    - Snne | 1e echo bij verloskundige
    - Stefjuhhhh | 1e echo
    - Luckymartine | 1e echo
    - Familievdlaan | 1e echo en intake gynaecoloog

24 april
    - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog
    - Roja | intake verloskundige
    - Medith | intake verloskundige en echo
    - Lil | intake verloskundige en echo

25 april
    - Krulletje | 1e echo
    - Elionorah | controle echo

28 april
    - Swimming | 1e echo gynaecoloog
    - Ellie86 | 1e echo gynaecoloog

29 april
    - Lenaroos | 1e echo
    - Elionorah | intake verloskundige

30 april
    - Disi | 1e echo
    - MG87 | intake +1e echo verloskundige
    - Cupcakeje | intake verloskundige

1 mei
    - Mamainthefuture | 1e afspraak verloskundige intake+echo
    - 26mei | 1e echo verloskundige
    - Judithvl| 1e echo verloskundige
    - Char1983 | 1e echo gynaecoloog

5 mei
    - Krulletje | intake verloskundige

6 mei
    - Picasso91 | intake verloskundige
    - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting

7 mei
    - Xlns | 1e echo verloskundige

14 mei
    - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho

15 mei
    - Mamainthefuture | termijnecho

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

- Snne, - Lucky Star, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    - KellyK (5 weken)
    - Smnee (5+3 weken)

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD

14. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Swimming haha waarom zoveel?

Roja lastig als hij er niet veel bij kan zijn maar idd misschien kan je het filmen of kunnen ze het op USB zetten. Wat misschien slim is om zelf een USB stick mee te nemen mocht de gyn het niet hebben liggen maar het er wel op kunnen zetten heb je er voor de zekerheid zelf 1 mee ;)
    Het is idd je eigen keuze mensen zullen er altijd wel wat van te zeggen.... Helaas is kinderen krijgen niet iets van zelfspreekend maar als je ze wel kan krijgen moet dat je zeker niet tegen houden omdat er een naaste is waar het moeilijker gaat, maar is wel dubbel en moeilijk dat snap ik.

Ellie idd spannend en zwaar maar 5 min later zei ik al dat er een tweede kwam Hihi. En Thomas is nu 10 maanden en tweede is onderweg ;)
    Gelukkig maar, ik denk ik vraag het toch niet iedereen zou er over willen praten. En idd nog genoeg dingen die je extra kan kopen :D ik heb alle kleren van Thomas nog maar als de tweede ook een jongen is ga ik toch wel nieuwe kleren erbij kopen haha.

Judithvl hopelijk heeft zij ook snel z'n mooie test!
    Ow oke nee dat is niet handig voor naar buiten. Ik loop al in positiebroeken me normale zitten niet lekker.

Lavina niet helemaal opgeknapt maar gaat een stuk beter! Met me zusje en nichtje was het super!
    Vervelend he die wisselende symptomen.... Ik ben ook blij als ik de echo heb gehad hoor!
    Hihi grappige droom ben benieuwd of jou kleintje dan ook op 18 november komt.

15. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gaat het minder goed slapen maar vooral het zo vroeg wakker zijn ook nog over deze zwangerschap? Iemand daar ervaring mee? Gaaaaaap;)

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    @Lavina. Ik mag 'zo vroeg' beginnen omdat ik nu 6.3 weken ben. Echter heb ik zelf het gevoel een laat ei gehad te hebben omdat ik (vind ik) laat positief teste. Daarom heb ik mezelf maar om 10 dec. gezet i.p.v. 4 dec. Kan het alleen nog maar meevallen bij de echo. Word in weken liever wat vooruit gezet dan achteruit :p

@hier. Eerst fles mvm is vol en dat terwijl we gister en vandaag amper thuis waren. Verder enorm veel last van m'n borsten. auw! Krijg wel steeds meer eetlust, alleen wel alles met mate anders komt het er zo weer uit. Klaag klaag, maar ik voel me ZO gelukkig. Weet niks is zeker in dit vroege stadium, toch heb ik beloten gewoon zo veel mogelijk te genieten. :)

17. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik heb echt precies hetzelfde.. Volgens de laatste ongie zou ik nu 6.2 weken zijn. Ik testte ook pas heel laat positief, denk zelfs dat ik nog later uitgerekend ben dan 10 dec. Maar we zullen het zien.. Nog maar 2 weken wachten.. Als je het snel zegt is het zo voorbij :D

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mamainthe kinderwens sinds mrt 2012 en ruim 1,5 mmm. Dus zijn ook vrij oude testen. En dan kan ik ze maar beter opmaken :):):)

19. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff ik ben zo verdrietig, lees net alles bij, typ een hele reactie, en vlak voor ik klaar ben gaat me laptop zichzelf updaten zonder melding en restart ie...

dan denk ik neem nog een keer de moeite op iedereen te reageren en dan gebeurt er iets waardoor me reactie verdween en nu kan ik weer alles opnieuw typen en daar heb ik zooo geen puf meer voor na 2 pogingen:(

dus even wat ik onthouden heb:

@MvM test van 5+3 super dat je gelijk mag starten! ook vroeg!

@meiden die nog een keer getest hebben, waren mooie testen:):)

en leuke originele ideeën hoe jullie het willen vertellen of al verteld hebben!

@geslacht weten ja/nee, wij willen het geslacht wel weten maar we willen het proberen geheim te houden voor onze familie (alleen gaan we ons vast en zeker wel verspreken) dus we denken er nog even over.
    met hoeveel weken weet je het eigenlijk wat het word ik zie het soms best vroeg al? en hoe weet je dat dan?

@naam vertellen van de baby, dat doen we pas bij geboorte:) die houden we nog voor onszelf tot de kleine er is:D

[EGO]
    @hier, ben snel geirriteerd (ook naar vriendlief toe en dat vind ik best vervelend) kan steeds niet zo veel hebben en met een klein beetje troep dat hij niet (gelijk) wil opruimen ben ik al "boos" of echt saggo.. schaam me dood ik ben niet zo streng met je moet opruimen maar ik barstte (Weer) in tranen uit om zo iets kleins... ik voel me zelf wel de baby in deze situatie:p ik huil net zoveel! en ben ook snel moe, afgelopen dagen echt een paar keer een uurtje op bed gelegen of op de bank even geslapen...
    heb ook een apart gevoel in me baarmoeder, alsof iets kietelt:( doet geen pijn maar voelt wel grappig, soms even wat ongi krampen (baarmoedergroei-krampen) en banden pijn als ik snel opsta/uitrek/nies/hoest en me boobs doen steeds meer zeer en lijken nu ook groter (Zegt vriendlief:))
    [/EGO]

maar meiden hoe was jullie weekend?:)

20. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Ze kunnen het met 12 weken voor 70% zeker weten geloof ik, en met 16 weken kan je het al zien. Maar omdat dat niet een "echoweek" is weet je het pas met de 19/20weken echo. Maar bind me er niet op vast. :)

Deel Deze Pagina