Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Insomniac, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver85

    Silver85 Lid

    13 nov 2017
    77
    155
    33
    Vrouw
    @ciprilla Wat leuk een jongen!! Ik vind jongenskleding ook lastig. Zeker nu we in maat 92 komen en het allemaal zo stoer en met teksten is.. Maar goed zoeken bij H&M en Zara en soms ook Hema. En mijn tip: ook altijd even bij de meisjes kijken.
     
    ciprilla vindt dit leuk.
  2. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.838
    779
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Bij de meisjes kijken ja! Naturel tinten, skinny jeans. Mijn zoon heeft toch best wat meisjeskleding in zijn kast :D

    Hier wel veel dino's en stoere dingen. Hij "kiest" vaak zelf zijn truien. Ik heb een meisje dat echt een poppetje is en die heeft echt een totaal andere stijl kledingkast :p
     
    ciprilla vindt dit leuk.
  3. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha! Bizar :p

    Jammer dat zp de gewone icoonntjes op je mobiel niet snapt hѐ? o_O
     
  4. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Bij mij valt de vermoeidheid wel mee. De ene dag gaat het prima, de andere dag zou ik half de dag kunnen slapen. Gelukkig kan ik wel alles steeds beter gedaan krijgen.

    @twee hier nog geen striemen. Ik heb het bij mijn eerste nauwelijks gehad. Enkel een paar hele kleine op mijn borsten.

    @kleding ik koop veel bij h&m, c&a, Sinsay en Lc Waikiki. Wij hebben hier ook een leuke 2de handswebsite waar ze veel merkkledij voor een heel zacht prijsje verkopen. Dus ik kijk daar eerst, voordat ik veel nieuwe spulletjes koop.
     
  5. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Wat vervelend van die vermoeidheid! Hier geen last meer van erge vermoeidheid, dat is al een aantal weken geleden over gegaan gelukkig. Hopelijk trekt het bij jou ook snel weg.

    @twee hier geen striae, vorige zwangerschap ook niet gehad. Heb nu ook nog geen buikje of iets, pas m’n normale broeken prima. Denk dat m’n buik ook weer later komt deze zwangerschap.

    Kleding, ik haal vooral bij Zara en HEMA. Bij Zara hebben ze ook super leuke kleren voor jongens. Bij HEMA ook geregeld mooie kleren voor jongens.:)
     
  6. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik krijg altijd grote kindjes zit in de familie misschien daarom.
    Mijn zoon woog 5 kg bij geboorte
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  7. Froezel

    Froezel Actief lid

    12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    Jullie zijn natuurlijk al iets verder dan ik. De vermoeidheid zal vast snel overgaan :)

    Zwangerschapsstriemen; heb ik tot nu toe nooit gehad. Mocht het dit keer wel komen is dat prima en vind ik dat niet erg. Mooi aandenken aan de zwangerschap :)

    Kleding; Ik ben fan van Zara, H&M en Hema. Op z’n tijd heeft Zeeman ook leuke dingen hangen.
     
    twee vindt dit leuk.
  8. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    Hier ook nog steeds vermoeid hoor. Gisterenavond eigenlijk de eerste avond dat ik om 22 uur nog m'n ogen open kon houden. Alle andere avonden om 20:30/21:00 uur viel ik al in slaap, zoo moe steeds. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat en of ik er eindelijk vanaf ben.
     
  9. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik ben ook nog altijd moe
     
  10. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Hier ook erg moe nog steeds, dit weekend rustig aan gedaan.
    Vandaag even naar het bos gefietst en stukje gelopen met K. Daarna even voor de buis gehangen en dan kak ik echt direct weer helemaal in.
    Nu kan ik wel slapen, maar het was een leuke dag en leuk als afwisseling met het verbouwen
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  11. Silver85

    Silver85 Lid

    13 nov 2017
    77
    155
    33
    Vrouw
    Hier ook nog steeds moe.. Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer ook zo lang duurde.. Hopelijk snel voorbij!
    Hoe is het met jullie namen-zoektocht? Ik vind het zo lastig.. En vriend en ik zijn het ook zo vaak oneens :roflmao:
     
  12. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Vervelend dat de vermoeidheid nog aanhoudt! Hopelijk voor jullie ook snel voorbij @Bloemetje376 @twee @Fidodido @Silver85

    Wij waren al voordat ik zwanger was klaar met de meisjesnaam. Nu krijgen we dus ook weer een meisje, dus dat is handig haha! Anders hadden we het ook niet goed geweten hoor!
     
    EvitaDedu, MLady en twee vinden dit leuk.
  13. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    O ik ben standaard kapot haha dus ik herken het! Ik sluit hier ook af rond 21.30 om naar bed te gaan :)
     
  14. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Gedeelde smart is halve smart :D
    Maar blijft irritant dat ik niet zoveel energie heb als ik normaal heb ;)
     
    MLady vindt dit leuk.
  15. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.838
    779
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Moe valt hier gelukkig reuze mee! Ik voel me, op het s ochtends spugen na, echt prima.

    Striae heb ik niet op mijn buik. Bij zoon droeg ik heel erg naar de zijkant en kreeg ik striae op mijn heupen. Bij dochter juist op mijn borsten, maar beiden te verwaarlozen. Ik hoop dat dat deze keer weer zo is :p en ander pech gehad haha. Ik heb in mijn pubertijd striae gekregen op mijn bovenbenen en die vind ik wel erger, maar die vallen niet op (want binnenkant). Lucky me
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  16. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik dacht dat ik er de vorige x goed mee weg kwam, maar in de laatste 2 maanden van mijn vorige zwangerschap kreeg ik toch nog een behoorlijke dosis striae op mijn onderbuik. Echt van links naar rechts allemaal striemen. Ze zijn inmiddels nagenoeg onzichtbaar en ik was toch al geen bikinimens, dus ach ;)

    Je zou zeggen dat de boel inmiddels toch genoeg is opgerekt... Ben benieuwd.:rolleyes:
     
    twee vindt dit leuk.
  17. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Merken jullie ook dat je haar weer minder snel vettig wordt? Heerlijk! Normaal moet ik me echt om de dag douchen omdat mijn haar dan weer vettig is, maar nu hoeft het nog maar eens per week ofzo! :thumup:
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  18. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.838
    779
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Helaas, bij mij bij de 2e begon het pas, op mijn zij en niet heel erg, maar toch :p

    Vet haar: nee. Maar ik heb (behandel mijn haar als) krullen volgens de cg methode. Lees: ik stijl ze altijd maar was en verzorg ze wel als krullen (die ik ook eigenlijk heel veel heb, dus :p) Daarbij is dagelijks/om de dag sowieso geen optie voor mijn haar. Ik was het 1x per week uitgebreid, soms eerder als ik het niet meer fris vind of wanneer het zo uit komt. Dat heb ik wel echt moeten afbouwen, want vroeger waste ik ze om de dag. Sindsdien is mijn haar heel happy en nooit vet dus ik mag niet klagen :D

    Ik heb vandaag controle bij de vk. Ik heb geen zin, maar ik heb deze zwangerschap nergens zin in behalve echo's. Ik zou het echt prima vinden om de controles per telefoon te doen en alleen te komen indien nodig.
     
  19. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    @ciprilla gefeliciteerd wat leuk een zoontje! Bijzonder na die 2 girls :)

    @MLady I Wish!! Ik merk nog niets aan mn haar of mn tieten dat ik zwanger ben :roflmao: Alleen die buik die groeit

    Wel even een 16 weken dansje!! Whooop whooop :D:D
     
    Froezel, EvitaDedu, MLady en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Marni1

    Marni1 Bekend lid

    14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    @MLady dat merk ik helaas ook nog niet, wel jammer! :p
    Heb ook nog steeds gewoon haaruitval, dus voller haar ook niet haha. En de eerste 10 weken viel het met bosjes uit, dus die rare pieken na de bevalling heb ik nu ook al :cry::cry:.

    @ striae dat heb ik bij beide zwangerschappen niet gehad. Was er wel bang voor want in de pubertijd kreeg ik het wel heel erg. :|

    @ciprilla wat leuk, een zoon. Gefeliciteerd!

    @Insomniac succes met de controle.


    Namen is hier echt een drama! We komen er gewoon niet uit..
    Mijn twee meiden hebben namen met twee lettergrepen. Is het dan gek om bij de derde iets met 1 lettergreep te doen? Of 3?
    Ik weet niet, iets langer zou voor mijn gevoel wel kunnen, maar een korte naam klinkt voor mijn gevoel minder..

    Ik moet pas volgende week weer op controle, de laatste keer was met 12+5 en ik vind het best lang duren. :$
    Wil het hartje wel weer even horen eigenlijk. :)
     

Deel Deze Pagina