Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Insomniac, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Gefeliciteerd met jullie knul!! En wat een opluchting dat hij het zo goed doet...! Lijkt het erop dat er alleen een afwijking is aan 1 van zijn nieren? Want je vertelde destijds toch dat ingewanden ook op de verkeerde plek zouden zitten? Ik hoop toch zo dat het allemaal meevalt en dat jullie een onbezorgde kraamtijd hebben!

    Hoe vinden de meiden het om nu een broertje te hebben? <3
     
  2. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Pfff heb echt continu harde buiken. Ik blijf ff liggen op de bank en laat me verder ff vertroetelen. Onze peuter zit in mijn knieholte Bassie en Adriaan te kijken (op Pebble TV), genieten doe ik dus sowieso wel ;) maar ik vind de zwangerschap nu wel pittig worden...

    Vannacht was het tussen 2 en 3 wat onrustig (wee-achtige krampen), maar het zette niet door... :rolleyes:
     
  3. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    @MLady waarom vraag je niet of ze gaan inleiden of ga je door tot 42weke
     
    MLady vindt dit leuk.
  4. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Vrijdag weer controle en dan wil ik wel dat ze kijken of ze me kunnen strippen. Maar met L konden ze er telkens (tot 41+1) niet goed bij omdat mijn baarmoedermond nog niet verstreken was... Hopelijk is dat gerommel wat ik voel allemaal niet voor niets... ;)
     
    twee vindt dit leuk.
  5. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hoop het ook voor je succes
     
    MLady vindt dit leuk.
  6. schatje85

    schatje85 Bekend lid

    19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zoontje.
     
  7. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Ik duim heel hard mee voor positieve resultaten bij de vervolgonderzoeken.
     
  8. Silver85

    Silver85 Lid

    13 nov 2017
    77
    155
    33
    Vrouw
    Bevalling ging erg goed. Duurde even voor de weeen regelmatig kwamen, maar daarna ging het super snel. Nu heerlijk aan het genieten van onze dochter. Alles verloopt super!
    Hopelijk zijn jullie ook aan het genieten!
     
  9. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    My babyboy is geboren gister ochtend, en hij doet goed
     
    Lindavvv, Sylva, EvitaDedu en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Yara7

    Yara7 Actief lid

    23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    twee vindt dit leuk.
  11. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd dames!! Wat een positieve berichten allemaal!!

    Zijn er ook al baby's met spugen/darmkrampen? Hier met dochtertje heel erg gehad en zoontje lijkt het nu ook te hebben. Vooral de nachten worden steeds slechter te doen.. infacol hielp bij haar niet dus denk aan sab simplex te bestellen voor hem. Vandaag is ie precies 3 weken. Zij is met 4 maanden gestart met zakjes voor ontlasting en toen pas goed resultaat. Wat een hel gehad tot die tijd.. met andere voeding geprobeerd en nog wat dingen.
    Zakjes krijgt hij natuurlijk nog niet. Maar we willen het bij hem wel sneller aanpakken eigenlijk. Iemand goede tips? Inmiddels ook al.een warmte kussentje gekocht voor hem.
    Ik geef trouwens borstvoeding.
     
  12. schatje85

    schatje85 Bekend lid

    19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd
     
    twee vindt dit leuk.
  13. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Gefeliciteerd @twee en @ciprilla!

    @ciprilla ik hoop dat verdere onderzoeken positieve resultaten geven! Wanneer weet je hier meer over of wanneer gaan ze hier verder naar kijken?

    mbt krampjes weinig ervaring hier, we hebben bij ons zoontje borstvoeding icm flesvoeding gegeven en nagenoeg geen problemen gehad. Met 6 weken wel de verwachte krampjes piek gehad maar daarna ging t snel weer beter. Wel op voeding gelet, maar dat doe je al.
     
  14. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Gefeliciteerd!! Zijn jullie nog in het zkh? Hoe gaat het met jou?
     
    twee vindt dit leuk.
  15. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Fijn!!

    Hier nog in de wachtstand :rolleyes::rolleyes:
     
    Silver85 vindt dit leuk.
  16. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Helaas kan ik hier niet over meepraten met je, onze peuter had rond de 6 weken de piek qua buikkrampjes en lang niet zo extreem als jij beschrijft... Warmtekussen (kipkep) zou mijn tip zijn maar die heb je al in huis... Sterkte, zo sneu!
     
  17. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #877 MLady, 7 mei 2021
    Laatst bewerkt: 7 mei 2021
    Zelf ben ik net bij de verloskundige geweest, die me heeft getoucheerd: bm-mond was verstreken en ik had zelfs al anderhalve cm cadeau! Was de afgelopen nacht niet voor niets zo onrustig voor me ;):thumup:

    Ze heeft me gestript en daarna had ik bijna 3cm ontsluiting...

    Hopelijk zetten mijn weeën (na 3 nachten niét) vannacht nou eindelijk wél door! Fingers crossed!!
     
    Lindavvv, Bloemetje376, Fidodido en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. schatje85

    schatje85 Bekend lid

    19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Ik ga voor je duimen!
    Wat zijn er al veel baby’s geboren!

    Ik had verwacht dat ik nu veel moeite zou hebben deze periode. Omdat ik ook bijna uitgerekend zou zijn, maar dat valt me heel erg mee. Moet ook wel zeggen dat we druk zijn nu, we zitten te wachten tot onze hypotheek aanvraag er door is. En dan krijgen we 1 juni de sleutel van onze nieuwe woning. Dus drukke spannende periode ook.
     
    MLady en Fidodido vinden dit leuk.
  19. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Dankje, ja klopt wij gaan morgen naar huis.
    Met mij gaat ook goed,herstel gaat voorspoedig
     
    MLady en Fidodido vinden dit leuk.
  20. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Vannacht, dus met 41+2, zijn wij om 2.36 uur trotse ouders geworden van onze tweede dochter en we maken het goed!

    Rond 23u de vk gebeld omdat ik sterke weeën had om de 5 minuten. Toen die er was, had ik 5cm ontsluiting. Middernacht waren we in het ziekenhuis. Om 0.30 het eerste antibiotica-infuus gekregen vanwege mijn GBS-bacterie. Het volgende infuus moest rond 4.30.

    Maar ze was er dus al voor ik het tweede infuus met antibiotica kreeg! Daarom moeten we nu nog 12 uur blijven (dus in elk geval tot vanmiddag rond 15u), omdat ze haar vitals zoals temp en organen elke 3u willen checken. Tot nu toe zijn die perfect.

    Ik heb het geflikt zonder pijnstilling! Ben supertrots op mezelf en ons meisje, en dankbaar dat het vooralsnog heel erg goed met ons gaat!

    <3
     
    Silver85, twee, Sylva en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina