Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Insomniac, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Van harte gefeliciteerd ❤️. Geniet van je lieve kleine mannetje!
     
    twee vindt dit leuk.
  2. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Fijn dat het zonder pijnstilling is gelukt en dat het goed gaat met jullie :)
     
    MLady vindt dit leuk.
  3. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd ❤️ wat fijn dat het zo goed is gegaan! Hopelijk konden jullie vanmiddag lekker naar huis!
     
    MLady vindt dit leuk.
  4. schatje85

    schatje85 Bekend lid

    19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie meisje
     
    MLady vindt dit leuk.
  5. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    @MLady gefeliciteerd!:thumup:
    Prachtige dag om jarig te zijn! Ik was vandaag zelf ook jarig ;) dus je snapt dat ik vandaag blij was dat ons meisje niet werd geboren:D
     
    schatje85 en MLady vinden dit leuk.
  6. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag :D
     
    Fidodido vindt dit leuk.
  7. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha ja dat snap ik!!

    Vandaag had ik THUIS een heerlijke moederdag <3

    We mochten gistermiddag naar huis, kraamhulp is fijn en oudste dochter L reageert super lief en fantastisch, wat een magisch geluksgevoel!!!
     
    twee, Fidodido, EvitaDedu en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Mlady gefeliciteerd meid.
    Alle meiden gefeliciteerd nog met de baby
     
    MLady en novemberzes vinden dit leuk.
  9. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Even een berichtje van hier!

    @Silver85 @twee @MLady gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby'tjes! ❤️

    Hier ben ik 29 april (39+3) bevallen van een sterke gezonde pittige dochter van 3325 gram en 49 cm. Het was een pittige bevalling, met ups en downs. Niet vorderende ontsluiting met heftige weeën (zat vast op 5 cm), gevraagd om een ruggenprik waar de eerste poging mislukte en de tweede poging te goed werkte en m'n hele gevoel wegviel (inclusief weeën), bij aankomst terug in de kamer (1,5 uur later) zat ik op 9 cm ontsluiting dus ik had die ruggenprik nooit moeten doen. Toen van 11.00 uur tot 14.30 moeten wachten tot die ruggenprik zo uitgewerkt was dat ik weer een beetje weeën voelde en ze een beetje weeënopwekkers konden toedienen zodat ik beginnende persweeën kreeg waar ik mee mocht proberen te persen. Na 45 minuten waren de weeën sterk genoeg zodat ik echt wat kon doen en 25 minuten later werd ze luidkeels geboren. Was enorm bang voor weer een keizersnede, maar gelukkig gebeurde dat niet. Ik heb het gewoon geflikt en ben zo trots! ❤️ S doet het super goed, de borstvoeding loopt super, ik voel me fantastisch en we zijn met gemak weer de baby periode ingerold. J vindt het geweldig dat haar zusje er eindelijk is, maar moet ook nog wel haar plekje vinden en dat lukt gelukkig al steeds beter. We zijn dolgelukkig! ❤️
     
    Bloemetje376, EvitaDedu, twee en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wat een bijzonder bevallingsverhaal zeg, maar al met al wel geweldig dat je helemaal zelf je meiske op de wereld gezet!

    Ik ben ook heel snel van 6 naar 10 cm gegaan, nl in 1 uur tijd. Soms is het timen voor een ruggenprik ook gewoon heel lastig!! De anesthesist liet vast ook eventjes op zich wachten voor je de prik kreeg? Misschien toch dat je zonder de ruggenprik nooit zo snel naar 9 cm was gegaan hoor... Je weet het gwn niet...

    Jullie hebben je dochter ook S genoemd..... Ik zal je een pb sturen om te zien of we dezelfde naam hebben gekozen ;):D
     
    twee vindt dit leuk.
  11. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.838
    779
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Even een ego berichtje vanaf hier:

    Afgelopen zondag op moederdag is ons cadeautje S. Geboren. Een meisje, Precies op due date!

    Na een intense (actieve) bevalling van om en nabij de 45 minuten.. Het was een dag van uitersten, waar om 9.45 thuis spontaan mijn vliezen braken. Vanwege gbs van zoon naar het ziekenhuis gegaan zodat de antibiotica pomp aan kon. Maar er gebeurde niets..

    Om 17.15 een laatste strippoging voor ik opwekkers zou krijgen en toen bak de hel uit. Om 17.57 is ze geboren. Zonder opwekkers gelukkig.

    Ze weegt 4080 gram en we maken het beide goed! Na observatie van 12 u mochten we maandagochtend lekker naar huis. Grote broer en zus zijn onwijs trots
     
    Bloemetje376, YellowEyes, EvitaDedu en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Sylva en @Insomniac
    Heerlijk genieten van jullie wondertjes!
     
    Sylva vindt dit leuk.
  13. schatje85

    schatje85 Bekend lid

    19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Sylva vindt dit leuk.
  14. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #894 MLady, 11 mei 2021
    Laatst bewerkt: 11 mei 2021
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!

    Holy moly wat een heftige bevalling ja! Nee jij had geen opwekkers meer nodig toen! Kon je af en toe nog lucht happen of was de pijn echt continu?

    Dat je dit hebt overleefd en jullie lieve S zo op de wereld hebt gezet mag je trots op zijn!!

    Was S misselijk/onwel na de bevalling, omdat het zo snel ging? Onze S had daar wel last van, de eerste 24e uur...

    De S is populair :p <3 ben benieuwd hoe jullie S precies heet! ;)

    Je eerdere bevallingen gingen toch ook heel vlot? Of heb ik dat niet goed onthouden...

    Ook meen ik me te herinneren dat jij een lat-relatie hebt, toch? Is papa tijdens de kraamweek bij jou thuis? Ben niet nieuwsgierig hoor ;):D
     
  15. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal ❤️
     
    MLady vindt dit leuk.
  16. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. Geniet van die prachtige babytijd ❤️
     
    Sylva vindt dit leuk.
  17. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Wauw dat was een heftige en snelle bevalling zeg :eek:. Van harte gefeliciteerd!
     
  18. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Wij zijn gisternacht papa en mama geworden van onze dochter R
    De bevalling ging heel voorspoedig, om half 12 naar het ziekenhuis gegaan en om 10 voor 2 is ze geboren in bad.
     
    schatje85, Bloemetje376, MLady en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Gefeliciteerd! Geniet van je prachtige gezinnetje ❤️
     
    Fidodido vindt dit leuk.
  20. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Gefeliciteerd
     

Deel Deze Pagina