Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ciprilla, 21 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Waar ik woon heb je altijd nog wel wat keuze. Een week op voorhand bellen is vaak goed genoeg.

    Ik kijk anders ook wel heel hard uit naar de eerste echo. Zo spannend!
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ah wat lief, dank je! :D
     
    MamavanHayden vindt dit leuk.
  3. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik aankomende week ook contact op ga nemen, dan kun je de afspraak mooi plannen op een geschikte tijd haha! :) Dan zit de agenda inderdaad nog niet zo vol!
     
    EvitaDedu en ciprilla vinden dit leuk.
  4. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    15982445783108953026426417564058.jpg Vandaag 4 weken, mooie oploop. Ik ben blij :)
     
    Yara7, YellowEyes en EvitaDedu vinden dit leuk.
  5. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Mooie test :)
     
  6. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Dit was de mijne gisteren


    IMG_20200823_084255.jpg
     
    Yara7, YellowEyes en ciprilla vinden dit leuk.
  7. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Mooie testen @EvitaDedu en @ciprilla ! :) Ik moet vandaag testen bijhalen en morgen ga ik dan weer testen, ben benieuwd of er een oploop is.

    Jullie gaan vandaag de verloskundige bellen? :)
     
  8. Yara7

    Yara7 Actief lid

    23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    Inderdaad mooie testen!
    Ik heb vandaag niet getest. Ik had vanaf 5 dagen voor NOD (zeg je dat zo? Haha) knaltesten dus ik vertrouw het wel. Ik heb nog 1 CB weken indicator liggen die ik eind deze week wil gebruiken voor de 3+

    ik heb gebeld en zou teruggebeld worden voor een echo rond de 10 weken. Best lang nog :( iemand anders al een afspraak gepland?
     
  9. Yara7

    Yara7 Actief lid

    23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    Trouwens.. hoe krijgen jullie zo’n banner onder je bericht? Plakken jullie elke keer zo’n url link onder aan je tekst? Ik ben nieuw hier haha
     
  10. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Poeh dat is inderdaad lang. Anders een pretecho plannen in tussentijd?
     
  11. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik heb de URL in mijn handtekening gezet.
     
  12. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik ga morgen een laatste test doen, dan laat ik het los
     
  13. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik ga vandaag mailen, dan bellen ze binnen 2 dagen terug.

    Moet zo eerst naar de tandarts... heb een terugkerende ontsteking aan een kies. Ik wil hem eruit hebben, zeker nu ik zwanger ben. Dus hopelijk werkt de tandarts mee. Wel enorm zenuwachtig. :confused:
     
  14. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Auwie dat kan je er nu echt niet bij hebben nee!
     
  15. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    dat heb je goed!

    oh bah, ontsteking is niks.. ik moet denk ik binnenkort ook een kies eruit trekken. Heb ook terugkerende ontstekingen aan één van m’n verstandskiezen. Snap dat je daar zenuwachtig over bent, maar dat komt vast en zeker goed! Uiteindelijk valt het wel mee hoor, zo’n kies trekken. Heb dat ook al eens eerder gedaan, na m’n vorige zwangerschap. Ik vond het heel erg meevallen, dus dat komt echt goed hoor!
     
  16. Yara7

    Yara7 Actief lid

    23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    @ciprilla Succes bij de tandarts! Hopelijk valt het allemaal mee en ben je er snel van af.

    Ah handig. Ik ga even uitvogelen hoe dat moet. Bedankt!
    En een pretecho is een goed idee! Plan ik er eentje rond de 7 weken.. dan moet ik nog ‘maar’ 2x 3 weken wachten haha.
     
  17. Marni1

    Marni1 Bekend lid

    14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Wow wat kletsen er een hoop mee, super leuk! :D
    Gefeliciteerd allemaal! Hopen op mooie baby’s begin mei :) .

    @ciprilla die bekkenpijn is super herkenbaar helaas. Bij de eerste vanaf 32 weken en bij de tweede vanaf 11 weken al :( . Zal nu ook wel weer snel bij de fysio belanden. Maar probeer er nu al wel rekening mee te houden qua houding etc! Jij ook?

    Wij hadden idd ook geen plannen. Ik twijfelde steeds en manlief zei resoluut nee. Maar mijn kriebels werden steeds heftiger. Dus maanden gepraat en gepraat en toen de knoop doorgehakt.
    Wat gaf bij jullie de doorslag?

    En idd, hoeft niet nieuw meer he :), bij de eerste wil je dat graag haha. :roflmao: Nu denk ik vaak ‘ach voor dat eventjes dat je t gebruikt’.
    Wil ook dingen lenen nu van vrienden bij wie het op zolder staat zoals een box etc.

    Over de VK bellen, dat heb ik net gedaan :) . Ze waren druk bezig haha, dus ik mag over een uurtje terugbellen.

    Testen jullie allemaal nog door?
    Ik heb er nog een en die doe ik donderdag, een week na de eerste streep!
    Prachtige testen @EvitaDedu en @ciprilla :D. Zal de mijne ook bijvoegen. Is van links naar rechts 10,11,12 en 14 dpo!

    Succes bij de tandarts @ciprilla!
    Vervelend zo’n ontsteking. :(

    Pretecho is idd een goed idee als je lang moet wachten. Ik krijg er een tussen de 6 en 8 weken geloof ik. Zal het zo wel horen haha.
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  18. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Marni1 Ik houd er nog geen rekening mee. Maar zal straks echt moeten opletten met bukken en tillen etc. Fysio heb ik nooit gedaan.

    Ik denk dat corona hier de doorslag gaf, hoe raar dat ook klinkt. Maar wij zijn heel erg gaan beseffen wat belangrijk is in het leven. En toen kwam mijn man er toch mee om voor een derde te gaan.

    Ik ga lekker marktplaats afspeuren, zie al zoveel leuks haha maar wacht nog even anders staat het ook maar in de weg nu.

    Mooie testjes trouwens!

    @YellowEyes oei dat klinkt ook pijnlijk. Ik heb dit jaar al een kies laten trekken, maar vond het tegenvallen zo eng gevoel. :oops:

    Bedankt dames voor de sterkte wensen, maar de kies zit er nog in. Waarschijnlijk komen de klachten van het kaakklemmen. Dit doe ik in mijn slaap.. dus ik krijg een gebitje. Mocht meteen happen, gelukkig nog geen misselijkheid hier dus ging helemaal goed. Nou als dit de oplossing is ben ik blij. We wachten af.
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  19. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Mooie testen!

    Wij hebben gewacht tot de eerste verjaardag van ons zoontje. We wilden echt niet te lang wachten omdat we 5jaar hebben moeten wachten op ons eerste kindje. Wel fijn dat het zo snel gelukt is.

    Bekkenpijn herken ik spijtig genoeg ook. Nooit voor naar de fysio geweest, maar misschien inderdaad maar beter letten op mijn houdingen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er zoveel last van :confused:. Ik kon de dag na de keizersnede beter wandelen dan het hele 3de trimester :rolleyes:
     
  20. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik hoop heel hard dat dat gebitje de oplossing zal zijn :thumup:

    Wij gaan waarschijnlijk heel weinig nieuwe spulletjes kopen, aangezien we nog niets hebben weggedaan van mijn zoontje.
     

Deel Deze Pagina