♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November 3 November. - mamavanHayden 3e kindje 4 November 5 November 6 November 7 November 8 November 9 November 10 November 11 November 12 November 13 November 14 November 15 september ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) ----------------------------------------------- Afspraken: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi @MamavanHayden Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik schrijf graag mee. Misschien kunnen we de topictitel aanpassen naar Uitgerekend 1 tot en met 15 november? Dan wordt de groep niet zo groot. Ik zie dat je dat op de lijst wel zo had gedaan haha. Ik zal mijzelf even op de lijst zetten. Hoe voel jij je?
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November 3 November - mamavanHayden 3e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ 5 November 6 November 7 November 8 November 9 November 10 November 11 November 12 November 13 November 14 November 15 November ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 17-03: Delacour - eerste echo (7 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November - mammavantwee 4e kindje 3 November - mamavanHayden 3e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ 5 November 6 November 7 November 8 November 9 November 10 November 11 November 12 November 13 November 14 November 15 November ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 17-03: Delacour - eerste echo (7 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ohja! Is goed hoor, @Beheer zouden jullie zo lief willen zijn om de titel aan te passen naar 1 tm 15 november? Voel mij goed hoor beetje moe, veel maagzuur (sws altijd al, maar nu iets meer) en borsten iets gevoelig. Heb 30 maart pas mijn echo kon wel een week eerder, maar heb dan mijn laatste kraamgezinnen dus had geen zin in smoesjes verzinnen..
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November - mammavantwee 4e kindje 3 November - mamavanHayden 3e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 5 November 6 November 7 November 8 November 9 November 10 November 11 November 12 November 13 November 14 November 15 November ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 17-03: Delacour - eerste echo (7 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik voel me echt heel goed, heb een energie waar je bang van wordt . Vind het wel allemaal heel spannend! Hoe gaat het met jou?
Ik voel me goed, bij de andere kreeg ik ook pas vanaf 6 weken kwaaltjes. Hier is het ook een verrassing. Dus we moeten nog even aan het idee wennen en vanmiddag maar gelijk foliumzuur halen!
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November - mammavantwee - 30 jaar - 4e kindje 3 November - mamavanHayden 3e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 5 November 6 November 7 November 8 November 9 November 10 November 11 November 12 November 13 November 14 November 15 November ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 17-03: Delacour - eerste echo (7 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/hoe-banner-toevoegen.462829/ Hier staat een uitleg met linkjes naar de banners!
Ik heb vanmorgen om 5.00 weer getest. Maar heb het idee dat de test gelijk is gebleven.. zat wel nog geen 20 uur tussen en gister was het m’n 2e urine. Straks nog maar een test doen
Heeeeel misschien nog een 2e clear blue om die 3+ te zien Verder duurt het wachten tot 30 maart elleloos lang...