Uitgerekend 15 - 28 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    hahaha getsie, sochtends vroeg kroketten. Love it dat je er gewoon voor gaat, jammer dat je maag het er niet mee eens was. Kan niet wachten tot ik weer ergens trek in krijg, heb nu gewoon nergens zin in en moet mezelf steeds dwingen iets te eten :confused:
     
    Elraange vindt dit leuk.
  2. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb alleen maar trek in ongezond spul op het moment. Gewoon brood vind ik nu echt smerig. Broodje frikandel, kroket of hamburger lukt wel. Had ik m'n vorige zwangerschap ook, ik ga er maar even in mee, anders eet ik helemaal niks :oops:

    Ga toch proberen hier ook actiever mee te kletsen, vind die andere groep echt te groot om uiteindelijk een Whatsapp-groep te worden ofzo :oops:
     
  3. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dit heb ik trouwens ook. Ben na m'n bevalling best wel aangekomen en nu staat m'n buik nog extra naar voren ook. Ik probeer het niet te verbergen, ik hoop eigenlijk dat iemand ernaar gaat vragen, zodat ik kan zeggen "NEE IK BEN GEWOON DIK!!" of "tja, het ontzwangeren wil niet zo lukken".

    Ben ik dan raar?
     
    Elraange vindt dit leuk.
  4. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    T is nog heel vroeg, meestal haken na het eerste trimester al een flink aantal dames af. En een groot deel wil al niet mee naar de fbgroep, laat staan whatsapp dus denk dat het uiteindelijk wel goed moet komen :)! Maar ik klets gezellig met je mee hier!!
     
  5. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    haha nee ik hou er ook van om andere mensen ongemakkelijk te maken als ze domme vragen stellen :p
     
    Siamara en LMSB vinden dit leuk.
  6. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hahahaha hou op schei uit. Dat was echt mijn craving tijdens mijn eerste zwangerschap :roflmao: en dan alleen die kroketten met echt rundvlees erin want die met alleen smerige ragout wat toen leek op kattenvoer hoefde ik niet. :| Had meerdere pakken in de vriezer, kocht ze allemaal om te kijken of het de goede waren. Verschrikkelijk. :roflmao:
     
    Elraange en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  7. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    hahah love it :roflmao::roflmao::roflmao: Ik had echt van die fases, een verse sinaasappelsap fase waar ik echt liters kon drinken, maar ook een choco-koekjes en worst fase :| Van die Prince Start koekjes met chocolade stukjes er in, en dan van die plakjes gelderse worst. Zat ik op de bank een koekje te eten en dan weer een plakje worst, koekje, worstje.. echt goor :roflmao::roflmao:
     
    Elraange vindt dit leuk.
  8. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Zo heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap verschillende merken magnetronhamburger getest. Maar dat was gewoon dom. Gadverdamme :roflmao:
     
    LMSB vindt dit leuk.
  9. Sles

    Sles Actief lid

    13 jun 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Oh ik at tijdens m’n vorige zwangerschap zooo ongezond! Nu crave ik necatarines hahaha. Ondertussen ben ik al ruim 3 kilo aangekomen dus errrrg gezond eet ik verder ook weer niet denk ik haha.
     
    Siamara vindt dit leuk.
  10. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    oh jakkes, het idee alleen al van een magnetronhamburger laat me bijna over mn nek gaan :| (nou moet ik ook niet denken aan een verse hamburger maar zo'n magnetron ding.. kippenvel)
     
    Siamara vindt dit leuk.
  11. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Wij hebben geen werkende weegschaal op dit moment, ik durf hem eigenlijk ook niet werkend te krijgen, struisvogelpolitiek :oops::rolleyes:
     
    LMSB en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  12. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Het was ook echt heel smerig. Maar ik had zo'n craving voor hamburgers, maar was ook heel moe, dus ik dacht, dit is makkelijk... Maar bahhhh :|
     
  13. Sles

    Sles Actief lid

    13 jun 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Dit klinkt als een plan! Ik zou er ook niet zoveel naar moeten kijken. Werd er de vorige keer alleen maar ongelukkig van.
     
  14. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik was net lekker begonnen met afvallen en gezond eten enzo toen het raak bleek :| Durf ook nog niet zo goed te kijken wat de schade is
     
  15. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Sinds mijn bevalling deed ik echt vreselijk mijn best om af te vallen, maar ondanks dat ik nog steeds 2x per dag borstvoeding geef blijf ik aankomen. Superfrustrerend. Toen we besloten voor een 2e te gaan heb ik het maar even losgelaten. Komt wel weer als nummer 2 er is. Als hij/zij echt mag komen.
     
  16. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hahahaha zo raar he wat die hormonen met je kan doen :roflmao: Heb je nu ook al cravings? Bij mijn 2e zwangerschap dronk ik li-ters fruitmelk. :o: Mijn man moest iederen dag naar de winkel voor me
     
  17. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Let it gooooo, let it goooo. Ik ben ook te zwaar hoor, zal mij überhaupt benieuwen of ik bij de vk mag blijven of door mijn te hoge bmi medisch wordt. Mijn bmi in combinatie met "grote" babies (dat valt dus reuzemee maar ze zijn altijd in paniek aan het einde van mijn zwangerschap :rolleyes:) zal er wel voor zorgen dat ik sowieso in het ziekenhuis moet bevallen.
     
    Siamara vindt dit leuk.
  18. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ook toevallig, ik heb dus serieus vanochtend een weegschaal besteld. :roflmao: Ben toch wel benieuwd wat de schade is, dan hoef ik ook niet op de weegschaal bij de vk. Vind dat altijd zo ongemakkelijk, voelt net een vleeskeuring. Ik weet zelf ook wel dat ik re zwaar ben maar desondanks heb ik toch hele goede zwangerschappen gehad zonder rare dingen.
     
  19. Sles

    Sles Actief lid

    13 jun 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Ohh ik ben dus na 11 maand gestopt met de bv en sindsdien kom ik heel snel aan! Hierna ga ik denk ik 10 jaar bv geven want voor mij werkte dat echt goed hehe.
     
    Siamara vindt dit leuk.
  20. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Heb nu nérgens trek in, alles staat me tegen en k eet alleen omdat het moet :confused:
     

Deel Deze Pagina