Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik heb geen idee haha! Mijn zusje krijgt straks een envelop mee met daarin het geslacht en zij en m'n moeder hebben van alles geregeld, dus zondag zie ik pas van hoe of wat, erg spannend mag van mij wel zo ver zijn

2. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nenna....ohhh wat spannend zeg ...
    ben heel erg benieuwd...

we horen graag van je wat je krijgt een girl of een boy..

verder nog iemand met geslacht bepalingen??

gr

3. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Whaa net de echo gehad, kleintje enorm gegroeid en druk bezig! Zo mooi! Geslacht zag ze heel snel, nu wachten tot zondag, spannend!

4. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nenna...heb je een idee wat het is?
    heb je niets gezien haha

5. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Oooeee spannend!!
    Gefeliciteerd met de geslaagde echo´s dames!!

Wat een leuk idee om het de zus - moeder te laten vertellen door de gyn en dat zij dan een verrassing regelen...

#eenergleukidee!!!!

hmm.. maar ik ben iets te onzeker om met de volgende echo mijn (schoon)ouders mee te nemen. Dat stomme stemmetje die zegt 'wat als het niet goed is?'.. rrrrr

wie weet doen we wel zoiets met de pretecho.. over een 2/3 wkn... mijn nichtje wilt heel graag mee met de pretecho. Harstikke leuk!

6. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik heb niks kunnen zien toen ze ernaar ging kijken keken we allemaal weg! Heb wel alle foto's op de mail en naar m'n zusje gestuurd. Zij heeft ons de foto's gestuurd die wij wel mogen zien, zo enorm spannend!

Ik was ook bang en mijn schoonmoeder en schoonzus waren ook mee, maar alles was goed en mooi! Hartje ook nog gehoord zo bijzonder! Kleine zwaaide en zat lekker aan z'n voeten te friemelen haha

7. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nenna.....kan je ook foto's hier plaatsen?
    of heb je geen 1 haha

8. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Hier doet de kleine de borstcrawl haha is de achterkant waar je tegen aankijkt. Alles is al zo duidelijk heb nog een van z'n handje en echt al die overduidelijke lange vingers los van elkaar en die botjes, zo gek!

Bijgevoegde bestanden:

9. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Kleine begint nu wel echt te schoppen. Heb ondertussen nog wel altijd bruinverlies en heel soms een veeg roze. Misschien is t nog wel een restje van t vorige kindje. Heb toen maar heel weinig gebloed en ze wilden ook geen controle echo maken. Luister gewoon elke ochtend met doppler. Dat geeft me zoveel rust als ik weer een veeg roze heb gezien.

10. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Huh mamavanniek! Sinds wanneer? Wat zul je geschrokken zijn 😱 Lekker luisteren dat zou ik ook doen.

11. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar mamavanniek. Dan kun je niet echt rustig genieten! Moet je binnenkort weer een echo?
    Fijn he, zo'n doppler? Wij luisteren ook 1 keer in de week even. Krijg er altijd veel rust van.

12. Kijken jullie ook naar baby birth van de VPRO ?

13. mamasenl

mamasenl Actief lid

24 feb 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    Mag ik nog meeschrijven? Ik ben mama van 2 kindjes en dus zwanger van de 3de ben 15 feb uitgerekend.ben dit forum aan het lezen maar pas bij pagina 172 dus nog ff te gaan:)
    Grt

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Altijd welkom :) We zijn op FB ook actief, mocht je daarbij willen.

Hoop dat bloedingen hier uitblijven, op deze termijn zou ik daar echt een hartverzakking van krijgen.

Ik voel de baby denk ik ook al. Vorige week sowieso, met 14 weken. Laatste week denk ik het af en toe maar kan het nog niet 100% zeker zeggen. Kan niet wachten tot ik de baby echt iedere dag duidelijk voel!

15. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Wanneer voel je de kleine voor de eerste keer echt? Wanneer het je eerste zwangerschap is? Ik ben een weekje weg tot zondag dus vandaag even niet zo actief. Sorryy

16. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Bij de eerste kan dat echt wel week 18 of 19 zijn. Je zult wel eerder dingen voelen, maar niet weten dat t de baby is. Dat gevoel herken je bij n volgend kindje dan eerder. Nu voelde ik de plopjes bij week 11 al, maar nu voel ik schopjes. Moet er wel echt rustig voor zitten en beetje op letten, maar ze schopt

17. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Vorige week dinsdag op woensdag ineens bloed bij afvegen. Toen weer even niks en avond erna ineens menstruatie hoeveelheid. Volgende dag bij gyn geweest. Meisje deed t goed. Baarmoedermond was dicht en geen wondjes. Niks wat erop leek dat t meisje zou gaan komen. Onverklaarbaar bloedverlies. Nu nog altijd bruinverlies. 1 dag met rare dragerige stolsels. Als ik iets meer heb gedaan, dan eens n veeg roze. Bij de miskraam in mei heb ik 2 dagen bloed verloren, maar ook niet de hoeveelheid van menstruatie. Begin nu eigenlijk te denken dat t niet helemaal opgelost was. Was maand erop al zwanger en ziekenhuis vond controleecho niet nodig. Maar echt zeker wordt je er niet van. Ik ben niet snel ongerust, maar bloed en een groeiende baby gaat in je hoofd niet samen. Daarom ben ik zo megablij met mn doppler. Als ik wakker wordt, luister ik even, hoor ik haar hartslag, is t weer goed voor n dag. En straling. Daar geloof ik niet zo in. Bij de tweeling eerste weken rontgen en ctscans gehad. En die zijn ook gezond, een gestresste mama met te hoge bloeddruk is veel schadelijker. Luister ook geen half uur, gewoon als ik der hartslag 10 sec hoor, ben ik gerust. Wil haar gewoon controleren, terwijl je er verder geen controle over hebt.

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Bij Reva was het bij 19 weken echt herkenbaar, achteraf dacht ik met 16 weken al wat te voelen.
    Nu voelde ik de baby zeker eerder, ik denk echt met 12 weken al maar vorige week met 14 weken wist ik het sowieso zeker :D

19. mamasenl

mamasenl Actief lid

24 feb 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    hoi
    fijn dat ik welkom ben even testen of me banner het doet kunnen jullie me ook in lijstje zetten?

Deel Deze Pagina