Uitgerekend 16-31 augustus 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wensje2014, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aagj

    Aagj Actief lid

    1 mei 2015
    327
    108
    43
    Welkom Flowertje!

    Muizelijntje, wat een ontzetten fijn nieuws! Ik duim voor een plakbaby en een fijne zwangerschap!
     
  2. muizelijntje

    muizelijntje Actief lid

    12 feb 2015
    159
    28
    28
    Dank jullie wel
     
  3. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Dames hoe gaat het met jullie allemaal tot op heden ?
    Is voor iedereen een beetje vol te houden?
    En voor de gene met een tweede of misschien wel derde zwangerschap anders als de zwangerschap hiervoor ?

    Ik heb gister helaas te horen gekregen dat ik bekkeninstabiliteit heb. Was er al wel bang voor maar toch nog stukje hoop dat het gewoon rugpijn was.
    Nog 7 weken en dan mogen we onze kleine weer bewonderen door een echo.
    Ben heel benieuwd naar haar. ( vind het nog steeds apart een meisje :oops:)
     
  4. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Heb al vanaf 12 weken bekkeninstabiliteit dat begint nu echt op te spelen kan alleen nog goed lopen achter de kinderwagen van mijn dochter.
    Sinds vandaag ineens heel veel druk op mijn blaas en bekken alsof de kleine aan het indalen is.
    Ik merk wel verschil dan met de zwangerschap van mijn dochter. Ik kan nu iets makkelijker eten.
    Ik heb 9 mei een afspraak staan bij 2e lijnsvk en op 30 mei heb ik mijn eerste groei echo bij gynaecoloog.

    Hoe gaat het bij jou verder? Voor de bi kan je naar de fysio om het niet te erg te laten worden. Een dochter is echt geweldig
     
  5. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Ja loop bij een ceasar therapeut en heb een bekkenband van haar gekregen.
    Dit is af en toe wel even prettig.
    Ben je door de bi ook al thuis dan ? Of ben je tbm?
     
  6. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Tbm enigzins gedwongen
     
  7. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Oh oke. Niet bewust dus.
    Ik zou eigenlijk doorwerken tot 34 weken. Werk overigens maar 2 kleine daagjes, maar is veel staan en lopen dus maar kijken hoelang ik het vol houdt. Probeer het nog wel een tijdje vind dit wel een heel vroeg moment om al thuis te zitten. Straks als het mooi weer is is het geen straf denk ik. '
     
  8. Sher1986

    Sher1986 Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hee meiden :)

    Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!
    Ik ben hier niet zo actief meer omdat ik de vernieuwde site helemaal niks vind.
    Op fb volg ik wel nog jullie verhalen :D!
    Hoop dat alles goed met jullie gaat.
    Hier een echo gehad en de kleine is (helaas) een weekje te klein.
    Dit komt wss door mijn GBP operatie. Daarnaast ben ik veel draaierig en lijk ik wel flauw te moeten vallen. Dit gebeurd gelukkig niet.
    Dit heb ik in de zwangerschap van mijn dochter helaas ook gehad en toen kozen ze met 38 weken voor inleiden.
     
  9. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Oei dat is minder sher hopelijk blijft het goed gaan met je. Inleiden met 38 weken klinkt niet heel erg als een straf maar ik weet niets van inleiden mss is het wel heel erg vervelend.
     
  10. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    @Sher1986 wat vervelend die draaierigheid. Is er ook een oorzaak van? En mag ik vragen wat een GBP operatie is?
     
  11. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
  12. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Hey meiden,

    Het is hier rustig! ik vind het ook even wennen deze nieuwe site maar mn nieuwsgierigheid wint het toch :p

    Welkom Flowertje :)

    En Muizelijntje wat een heerlijk nieuws, het komt vast helemaal goed dit keer!!
     
  13. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    vandaag bij vk geweest suikerwaardes terug gekregen 5.1 nuchter en 6.9 niet nuchter.
    ben tot nu toe nog maar 4,5 kilo aangekomen. het gaat goed hier :D
     
  14. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Nice!! lekker gevoel :D ik ben toch al wel iets meer aangekomen hahaha, ik heb me al even niet gewogen maar denk wel 8 à 9 kilo inmiddels.

    Suikertest ga ik 31 mei doen.
     
  15. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    met 27 weken dus :D succes in iedergeval die test is echt vervelend.

    jouw start gewicht zal wel een stuk lager hebben gelegen dan het mijne ik mag max tussen de 5 en 9 kilo aankomen.
     
  16. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Oh ja dat ga ik inderdaad niet halen maar er is nooit iets over gezegd... alleen dat gemiddeld 15 kilo is over het geheel... volgende week weer op de weegschaal bij de centering pregnancy bijeenkomst haha.

    Ben blij voor jullie dat je een goede uitslag hebt gehad!
     
  17. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Hier tot nu toe 4 kilo aangekomen. Bij mijn zoontje 15 kilo hoop nu een stukje minder.
    Morgen ook een afspraak maken voor de suikertest. Zie er al tegen op, want bij mijn zoontje ook gehad en ging de eerste keer fout, doordat ik het drankje eruit had gegooid.
    @Oceanna wij krijgen de uitslag gelijk zelf mee.
     
  18. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ohw dat is wel heel fijn dat je gelijk de uitslag krijgt.
    Succes met de suikertest hopelijk gaat nu wel alles goed en weet je het binnen te houden.
    4 kilo is erg netjes :D
     
  19. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Dames kunnen jullie het een beetje volhouden in deze warmte?
    Hier lekker zwembad in de tuin opgezet voor mijn zoontje. Plons er lekker zelf ook in.

    Morgen hebben we de suikertest. Hopelijk is het een beetje te doen met die warmte.
    Dinsdag weer controle bij de verloskundige. Alles word vast en zeker weer goedgekeurd.
    Sinds vorige week zit ik in de ziektewet. Heb er nog wel behoorlijk wat moeite mee niet meer te kunnen werken. Maar alles om de zwangerschap een beetje redelijk door te komen.
     
  20. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Met de hitte gaat het wel redelijk zit veel binnen met de gordijnen dicht en zodra de zon er af is met de ramen open. Mijn dochter heeft sinds gisteravond heel licht de mazelen ze heeft 10 dagen geleden de bmr gehad dus dat kon ik wel verwachten is gelukkig pas de eerste prik waar ze nu op reageert.
    Ik begin wel steeds meer last te krijgen van de zwangerschap en dan met name de bekkeninstabiliteit die heel makkelijk opspeelt met name aan de linkerkant trekt ook heerlijk door naar mijn knie:D:rolleyes:.
    Succes met de suikertest morgen. Ben blij dat ik die al gedaan heb en als het goed is niet meer hoef te doen. Krijg je dinsdag ook een echo of is het een gewone controle?
     

Deel Deze Pagina