Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Dus hoop voor ons allemaal dat deze zwangerschappen allemaal wel goed gaan en veilig in onze buiken blijven zitten.... (nou ja in ieder geval 9 maand lang ;) ) daarna is het wel tijd om eruit te komen ;)
     
    ano, Zuri en Mammavan1 vinden dit leuk.
  2. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @Aapie88 wow dat klinkt ook heel heftig:eek:

    Ikzelf bij de tweede echo een stop groei. Toen naar de gunacoloog voor bevestiging was september ziek toen ik bevrucht raakte waarschijnlijk daarmee te maken. Toen cytotec gekregen.

    eerate ronde niets tweede begon met normale weeën en bloed. Daarna kwamen ze zo snel en heftig dat ik in een shock raakte. Mijn vriend wilde eigenlijk de ambulance bellen zelf eigenlijk vrijwel niets van meekregen meer. Daarna heel veel bloed verloren en toen was het na 1 uur ook over. Toen wel echt 3 dagen bij moeten komen :oops: ik sport iedere dag en dacht dat mijn lichaam wel sterk was alleen toen was het even klaar.
     
  3. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Inderdaad @Aapie88 weten jullie al wanneer jullie het naasten gaan vertellen?
     
    Aapie88 vindt dit leuk.
  4. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Jullie kletsen lekker erop los haha.
    Hier dus 6 miskramen in het verleden. En 3 gezonde kindjes mogen krijgen.
    Voor elk kindje heb ik 2 miskramen gehad. Ik hoop dat dat nu niet het geval is.
    En het blijft bij mij altijd wel spannend de eerste 15wkn. Mijn allereeeste zwangerschap is het hartje gestopt met 15wkn.
    Die eerste 4 maanden mogen voor mii fast forward.
    Maar gelukkog 3 gezonde kids waarvan de bevallingen allemaal wel voorspoedig liepen.
    Oudste geboren met 39wkn, middelste met 39.3 en de jongste ben ik ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes en ze is geboren met 38.1. Die laatste bevalling was binnen een uurtje gedaan :o:
     
  5. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @MoesCH wat heftig. Dat snap ik dan inderdaad.

    hopen op een mooi zwangerschap :o:

    hier is de misselijkheid vandaag goed toegeslagen. Vorige keer wel miskraam tot 7 weken echt 0.0 en nu al bij week 4. Is dus toch echt iedere keer anders.
     
    Aapie88 en MoesCH vinden dit leuk.
  6. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier eigenlijk vrij weinig kwaaltjes. Enkel beetje gespannen borsten en gister wat moe.
    Bij vorige zwangerschappen eigenlijk pas rond de 6e week misselijk. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat lopen. Krampjes zijn vandaag gelukkig wel vermindert.
     
    Aapie88 en Mammavan1 vinden dit leuk.
  7. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ooo dames ik ben gewoon zwanger!!! Wij zijn gewoon zwanger!!! Wat bijzonder he!! Kan het nog steeds nauwelijks geloven! Na 4 maanden is het eindelijk weer raak!!

    Ik ben vooral moe vandaag. Was ik gister middag ook al.

    Misselijkheid is echt ruk :(
     
    Lizzie93, Aapie88, Inez95 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @Zuri inderdaad zo moeilijk te geloven twee maanden geleden met de miskraam leek het nog heel ver weg. Ben ook zoooo dankbaar en blij ermee :D

    zelfs blij met de misselijkheid waar ik vorige keer 7 weken op gewacht had en niet kwam. Ga straks alleen bij mijn ouders Chinees eten alleen kan niet aan eten denken lig al heledag op bed :confused:
     
    Aapie88, Zuri en MoesCH vinden dit leuk.
  9. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Ja onwerkelijk een beetje he! Ik ben ook super blij maar tegelijk durf ik niet eens blij te zijn. Stom he!

    Ow @Mammavan1 ik zou ook wel misselijk willen zijn hahah.. vanaf wanneer begon dat echt bij jou?
     
    Aapie88 vindt dit leuk.
  10. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @MoesCH van de week in de avonden en werd ineens misselijk van een croma reclame echt met vlagen. Vandaag al hele dag en wat meer eigenlijk. Gaat niet weg doe zo even gember thee drinken. Maar ben pas 4,5 week maandag pas 5.

    heb namelijk bij mijn eerste zwangerschap dagen op bed gelegen en alleen maar gespuugd. Dus vorige keer zij ik ook houd daar rekening mee wij gingen naar Italië. Maar heb toen nul misselijkheid gehad nog geen vlaagje. Dus zo anders elke keer.
     
  11. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Is echt geen peil op te trekken de hormonnen en wat ze doen. Ik ben ook al hele week een grote krentenbol enorme acne. Echt heel veel.
     
    Aapie88 vindt dit leuk.
  12. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Dit heb ik dus ook haha. Mijn gezicht zit helemaal onder.
     
    Aapie88 vindt dit leuk.
  13. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg, helemaal omdat je dan ook al een goede echo had gehad.... wat vervelend dat het zo heftig verlopen is bij je. Klinkt heel vervelend snap dat je daar van moet bijkomen. Wel fijn dat je nu weer zwanger bent geworden :)
     
  14. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Mijn moeder weet het al. De vorige keren ook. Dit omdat ik er naast mijn man echt met iemand over moet kunnen praten. Je man is toch heel anders dan iemand die het helemaal snapt ;) en dus ook voor als het mis zou gaan. De vorige keer was het dus wel fijn dat mij moeder het al wist.
     
  15. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Pfffff zo heftig :( helemaal dan met 15 weken :( snap dat alles zo vooruit gespoeld mag worden. Denk ook dat we allemaal nooit helemaal gerustgesteld zijn. mij hoop dat deze wel blijft plakken en dat je er niet nog twee moet meemaken (L)
     
    MoesCH vindt dit leuk.
  16. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Hier gelukkig geen last van acne daar heb ik nooit last ban. Wel trouwens weer erg last van jeuk. Dat had ik bij mijn zoontje ook heel erg. Vooral in bed o_Oo_Oo_O
     
  17. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.356
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nu ik jullie reacties zo lees.. Hier ook al de hele week een eiland aan puistjes in m'n gezicht en ontzettend moe haha. Kom nu ook weer net van bed af omdat ik echt even moest bijtanken.
     
    Mammavan1 vindt dit leuk.
  18. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
  19. Lizzie93

    Lizzie93 Actief lid

    8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Kwaaltjes.. tja.. ik merkte t al omdat mn honger wegbleef. Normaal ben ik de week voor mn ongesteldheid echt een vreetzak. En mn borsten zijn ook gevoelig! Ik heb een paard en dat was met rijden niet prettig vanmorgen. Mijn moeder was erbij dus pokerface op en door haha.

    Verder gelukkig niet misselijk, ook bij mn zoontje niet gehad.

    Mijn 1e zwangerschap was lichamelijk maar vooral geestelijk zwaar. Ik ben met week 19 al thuis komen te zitten met harde buiken. Met 20 weken was mijn beste vriendin bevallen met 30 weken inc complicaties bij de kleine.. week 31 ging ik t ziekenhuis in met weeën, dus de angst was heel groot en daar verloor ik t gevoel voor mn kleine mannetje en voor mezelf.

    Met een infuus met weeënremmers en psychologen ben ik een beetje bij zinnen gekomen. Na 2 weken mocht ik naar huis maar mocht van de bank naar de keuken en naar bed en terug,meer niet... hoog zomer.. waren lange weken. (En zonder paard.. verschrikkelijk!!) Bij weer 36 weken ben ik alles gaan doen onder t mom van nou mag hij komen haha. Eigenwijs!? :roflmao:

    Met 39 weken braken mn vliezen en kreeg ik t weer voor mn kiezen met na 15 minuten een weeën storm.. 7 minuten wee en dan een halve minuut rust.. flauwvallen, en uiteindelijk door uitputting geknipt en vacuüm. Daarna nog een paar keer flouw gevallen.. en 4 weken niet langer dan 10 minuten kunnen staan.

    Dus tja.. ik vind t wel weer bere spannend. Ik heb er ook wel heel veel van geleerd dus dat neem ik mee in deze zwangerschap en ook de psycholoog blijft bij mn zeide vanaf het begin.

    Je kan t niet voorspellen en mijn beste vriendin heeft inmiddels een tweede kindje waarbij de zwangerschap super verliep dus je weet t nooit.

    Ik heb nu mn eigen bedrijf dus ik probeer zo lang mogelijk iets te doen en ik probeer t een beetje te verschuiven naar online werk om het op te vangen mocht ik thuis komen te zitten.

    Denken in oplossingen ipv problemen:rolleyes:

    Zo.. nu weten jullie mijn levensverhaal:D:oops:
     
    Mammavan1 vindt dit leuk.
  20. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @Lizzie93 wow wat een verhaal. wat heftig van je vorige zwangerschap. Hopelijk verloop deze beter :)

    ow en voor de boobies hele strakke sport bh helpt bij mij heel erg. Bij mijn zijn ze ook vrij pijnlijk en inmiddels alweer cup f normaal een d. Dus dat werkt voor mij heel goed :D
     

Deel Deze Pagina