Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Jaa heel veel succes @Lientje91 . Met wachten en met de echo ;). Fijn dat je een beetje afleiding hebt vandaag!
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  2. PixieDust

    PixieDust Bekend lid

    12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Wat vervelend joh. Ik hoop dat de medicatie voor wat verlichting geeft. Ik zelf ben deze ochtend ook misselijk. Maar nog lang ziet zo erg als bij jou
     
  3. PixieDust

    PixieDust Bekend lid

    12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Zo sneu als een kleintje zo'n last heeft en niet kan aangeven wat er precies aan de hand is. Beterschap voor jullie beide!
     
  4. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Die ene keer dat ik op kantoor moet werken... Komt 's morgens al mijn ontbijt terug en moest ik halverwege de rit (15min) even stoppen om in een zakje te kotsen... Hoera! :(

    Wel weer een geruststelling! :)
     
  5. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Lientje91 vindt dit leuk.
  6. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    @Aapie88 vervelend zeg! Beterschap beide!

    @Zuri vreselijk die misselijkheid. Hopenlijk slaat de medicatie aan!
     
  7. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    WoW super goed nieuws mooie echo’s :o::o::o:

    @Aapie88 fijn dat je er rust bij kunt vinden.

    Ik heb ook last van erge misselijkheid hoef niet te spugen. Ben ook opweg naar kantoor dacht half dagje voor de afleiding maar al gauw twee keer moeten stoppen en sta nu weer stil met de auto. Zie er nu wel tegenop mijn collega heeft het ook altijd over eten, gisteren stuurde die weer een foto van een biefstuk en ik kan dat echt niet hebben momenteel :(

    als het aanhoudt bel ik morgen ook de huisarts heb nu gember en nog een ander tabletje.
    Maar helpt helaas niet top nu.

    heel veel succes met de echo’s vandaag op naar mooie plaatjes :o:
     
    Zuri vindt dit leuk.
  8. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Hè bah dames, super naar die misselijkheid. Hier begint het ook wat te komen, maar meer gammel dan echt misselijk.

    @Lientje91 succes vandaag met het doorkomen van de dagen. En ik duim vast voor de echo!

    Hier de kinderen naar school, dus ik verdwijn weer in mijn onderzoeksplan :cry: echt de laatste loodjes, de zijn nu al mega zwaar.
     
  9. Esalki87

    Esalki87 Lid

    10 dec 2020
    84
    145
    33
    Vrouw
    Woooow, 1 avondje vroeg naar bed en je loopt weer pagina's achter.:roflmao:
    Sorry als ik niet op iedereen reageer.

    Als eerste @Aapie88 fijn om te lezen dat alles goed gaat, je maakt je toch een beetje zorgen op een bepaalde manier, maar gelukkig was dat nergens voor nodig.

    @Inez95 en @Wensvooreenderde fijn hoor jullie goede echo's!

    En @Lientje91 succes met de misselijkheid en heel veel succes bij de echo vandaag!
    Haha @Wien046 ik ken het heel goed de laatste loodjes voor je onderzoeksplan (scriptie in mijn geval), maar denk aan het gevoel hoe lekker het is als het straks af is :).
    @Zuri ik hoop dat de medicatie gaat werken, want dit lijkt me echt heel erg vervelend, sterkte!

    @Sanne2204 ik slik Davitamon Mama Compleet Zwanger Omega 3 Visolie, maar dat zijn ook wel flinke capsules hoor.

    Ik heb me gister ook maar ingeschreven bij MvM, ook omdat ik zelf in het traject heb gezeten maakt dat je toch iets wilt bijdragen. Vind het wel spannend, niet het uitvoeren zelf, maar om weer aan te geven dat ik zwanger ben. Maar goed; loslaten dat komt allemaal goed!
     
    ano, Inez95, Sanne2204 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Hier ook misselijk zonder dat ik moet spugen (maar ik spuug nooit) ik heb het alleen dan wel en dan niet vandaag wel , maar dat kan ook komen door het buik griepje ;)
     
  11. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Lief hoor, ik zou me ook zorgen maken hier over een ander als je dan ineens niks meer hoort. Was niet zo handig van mezelf. Had er alleen door de drukte niet meer zo gauw aan gedacht :oops::oops:
    Ik denk erover om de laatste weken mee te doen aan moeders voor moeders. Bij mijn zoontje vanaf week 5 meegedaan. Nu wil ik vanaf het moment dat ik het verteld heb aan iedereen mee doen dus als ik 11 weken ben. Na de termijnecho dan heb ik toch ook nog weer mijn steentje bijgedragen voor andere moeders. Vind het toch ook wel belangrijk.
     
    ano en Daantjeee vinden dit leuk.
  12. Kippie13

    Kippie13 Fanatiek lid

    29 jan 2021
    1.250
    1.617
    113
    Vrouw
    Ik heb me ook pas aangemeld na de eerste goede echo. Gisteren telefonische intake gehad en vanmorgen kwam ze alle spullen al brengen dus ik mag gelijk aan de slag.

    Ik was uiteraard alweer vergeten dat ze gisteren had gezegd dat ze vandaag om half 10 zou komen :roflmao:
     
    ano vindt dit leuk.
  13. Fringe

    Fringe Bekend lid

    5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Hier vandaag een 7 weken dansje :D Vraagje voor alle dames met een banner, hoe doe je dat? Ik had het 5 jaar geleden wel, maar geen idee meer hoe ik dat had gedaan.. :rolleyes:
     
    PixieDust, Daantjeee, Fennec en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Bij de banners van anderen staat vaak een url. Als je daarheen gaat volgt de rest vanzelf.

    Dit is de mijne https://lilypie.com/Maternity_and_Pregnancy.php
     
    Fringe vindt dit leuk.
  15. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ik heb het via deze site gemaakt: https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/

    Dan de broncode plakken in je handtekening :)
     
    Fringe vindt dit leuk.
  16. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Denken jullie dat dieren een zwangerschap aanvoelen?

    Wij hebben thuis en kat en een hond (kat had ik al en mijn vriend had een hond) en die gedragen zich opeens zo anders nu ik zwanger ben. De hond was altijd stikjaloers. Als we op de bank zaten en ik wilde bij mijn vriend liggen/ knuffelen dook ze altijd bovenop ons om er ook bij te zijn. Knuffelen kon enkel met zijn 3en, nooit met zijn 2en. Sinds ik zwanger ben, mag ik zowaar knuffelen met mijn vent en is ze heel voorzichtig met me (terwijl het altijd een wildebras was, jackrussel dus dan weet je het wel;)). Dat vond ik al vreemd maar gisteren, mijn hart smolt, kwam ze op schoot zitten en duwde ze haar koppie zo dicht tegen mijn buik aan:oops:. Doet ze anders nooit!

    Mijn kat is een echte kroelkont en knuffelt graag ieder moment. Haar favoriete positie is als ik op mijn rug lig, dat ze bovenop me (borst) ligt en haar hoofd zo’n 10 centimeter van mijn gezicht. En dan keihard knorren. Sinds ik zwanger ben, gaat ze altijd omgedraaid liggen! Dus met der kop richting mijn baarmoeder en der billen in mijn gezicht:|

    Zouden ze het dan toch echt aanvoelen?

    Ik geniet er volop van, maar het is ook dubbel. Mijn kat is mijn beste maatje (i know, gek poezevrouwtje) maar ik zal haar binnenkort moeten laten inslapen wegens botkanker. Het breekt mijn hart dat ze de kleine nooit zal ontmoeten… Ik vind het daarom extra bijzonder dat ze er toch iets van mee krijgt. Althans, dat denk ik tenminste….
     
  17. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Jah!! Blijkbaar 'voelen/horen' ze de hartslag voor de buitenwereld dat kan! Vooral katten blijkbaar zijn daar heel gevoelig aan (zei een vriendin van mij ook al.)
    Onze kat is ook een echte knuffelaar, dus daar ga ik allicht niet veel verschil in merken, die ligt ALTIJD op mij, zwanger of niet... :p Kan soms echt lopen janken, tot een van ons in de zetel gaat zitten zodat hij op een schoot kan gaan liggen ronken... :p

    Wel heel dubbel idd dat ze zo ziek is!! :( Zou daar ook echt kapot van zijn! Wij hebben mijn kat (zijn gaan samenwonen en het klikte niet) laten plaatsen, heb twee weken gehuild...
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  18. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Ahh wat lief @Daantjeee toch wel heel speciaal dan.

    wij hebben thuis een Pomsky van 9 maanden. Kruising husky opmmeriaan. Maar die gedraagt zich echt nul anders springt nog steeds continu tegen mij op en echt aardig is ze niet. En bij mijn dochter had ik een Jack Russel een mannetje die merkte er ook niets van :roflmao:
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  19. Kippie13

    Kippie13 Fanatiek lid

    29 jan 2021
    1.250
    1.617
    113
    Vrouw
    De geur van je vagina veranderd ook en laat dat nou juist de geur zijn waar honden een hele hoop dingen aan afmeten. Raar maar waar :roflmao:
     
  20. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     

Deel Deze Pagina