Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Oojee ja dat snap ik zo goed! Daar zou ik ook echt gebroken van zijn! Hopelijk wel een fijn nieuw huisje gevonden?

    Mijn katje heeft een mooi leven gehad en wil haar niet door allerlei nare behandelingen slepen om de boel (met enkele maanden) te verlengen. Maar ik heb er nu al zoveel verdriet van dat het afscheid dichterbij komt. Vind het ook altijd zo gek, als een verre oom oid komt te overlijden, is iedereen vol medeleven en condoleances en voor veel mensen is dat anders bij een huisdier. Terwijl ik die verre oom oid alleen op een verjaardag zal missen (enigszins overdreven off course) en mijn geliefde kat ga ik voorlopig iedere minuut van de dag missen... Tsja, het is het leven. Maar ik kan er nu nog niet over nadenken zonder te moeten huilen...
    Los van het verdriet, iets met hormonen en emoties denk ik dan ook maar ;)
     
  2. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Echt?!!! Hilarisch:roflmao::roflmao:
     
  3. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Jah, dat gelukkig wel!! Hij zit daar echt goed... Maar ze hebben dik twee jaar tegen elkaar op in huis gepist... Dat viel echt niet meer vol te houden... :(
    Snap volledig wat je zegt hoor! Da's echt een deel van je gezin he!
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  4. Kippie13

    Kippie13 Fanatiek lid

    29 jan 2021
    1.245
    1.609
    113
    Vrouw
    Net als dat er hulphonden zijn die getraind zijn op detecteren van aankomende hypo's en hypers bij diabetes. Honden hebben het soms al door dat jij zwanger bent voordat je zelf een test hebt gedaan. :)
     
    Mammavan1, Daantjeee en Fennec vinden dit leuk.
  5. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw


    nou dan is die van mij slecht getraind :roflmao:

    en mijn dochter houd er ook niet altijd rekening mee die liet mij vanochtend maar weer heel hard schikken. Zegt ze dan schikt de baby :roflmao: lekker meelevend huishouden :confused:
     
    rb19, ano, Fennec en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Oooh hemeltje!!! :-o 'dan schrikt de baby'... :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  7. Wensje92

    Wensje92 Fanatiek lid

    8 jan 2021
    1.404
    1.155
    113
    Vrouw
    Hier is de misselijkheid zojuist overgegaan in overgeven.

    moet zeggen... buiten dat ik nu die vieze smaak in m’n mond heb gekregen en een zere keel. Heeft het ook wel opgelucht.
    Maar waarschijnlijk is het hier niet klaar mee, dan zou ik wel heel blij zijn.

    werd nu duidelijk getriggerd door de mvm geur (terwijl ik zo m’n best doet die niet te inhaleren)
    Dus als die vaker gaat gebeuren, zal ik een pauze moeten inlassen.

    Denk ook dat dieren het kunnen ‘voelen’ dat je zwanger bent. Wat bijzonder dat jij dit mag meemaken @Daantjeee
     
  8. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Hè bah @Wensje92 snap het wel heb het ook heel sterk bij geuren :eek:

    En vandaag weer heel veel misselijkheid sinds gisterenavond. Heb dan ook altijd weer steken in mijn vagina ofzo of onderbuik van die messteken herkend iemand dat? Heb dat al tijdje maar lijkt sommige dagen wat meer :confused:
     
  9. Inez95

    Inez95 Actief lid

    14 nov 2020
    238
    321
    63
    Vrouw
    Ik denk ook dat dieren het voelen.. wij hebben 2 katten. 1 zat echt altijd, elke avond, bij mij op schoot. Zij is nu wat meer op zichzelf, gaat meer naast me zitten dan op schoot.
    De ander was nooit zo erg van op schoot zitten, maar die zit nu altijd op schoot zodra ik op de bank zit, en oh oh als ik stop met aaien..
     
    Lientje91 en Daantjeee vinden dit leuk.
  10. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Dat klinkt als beginnende bekkeninstabiliteit. Ik heb hier bij de vorige zwangerschap ook veel last van gehad. Als het doorzet is het slim even naar de huisarts te gaan. Ik kon op een gegeven moment bijna niet meer lopen van de pijn.

    Het wordt erger bij veel inspanning. Met name de dag erna.
     
  11. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ik mis mijn kat nu! :p (erg hoor, werk voor het eerst sinds lang nog eens een dagje op kantoor...
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  12. Inez95

    Inez95 Actief lid

    14 nov 2020
    238
    321
    63
    Vrouw
    Haha! Snap ik heeel goed :p
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  13. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ben ik gelukkig niet het enige gekke kattenvrouwtje :roflmao:
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  14. Sanne2204

    Sanne2204 Bekend lid

    2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Moeders voor Moeders is langs geweest. :)
    Blij met de leesboekjes en de badcape, zo leuk! ❤

    De test meteen gedaan ... en de teststreep knalde eerder dan de controlestreep. :rolleyes:
    Bij het afvegen kom ik tot de ontdekking dat ik bruine afscheiding heb... Heb zojuist op internet gevonden dat dit normaal is en zolang het niet veel en geen helderrood bloedverlies is, hoef ik me geen zorgen te maken.

    Maar heerlijk gezegd maak ik me dat wel. :(

    20210302_135246.jpg
     
    Mamavanvier95 vindt dit leuk.
  15. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Mooie test hoor!

    Ik had (toevallig) gisteren ook een beetje bruin verlies. Heel minimaal, maar ook gelijk in de stress. Vanmorgen was het al helemaal over. Toch even het ZH gebeld, en zolang het niet gepaard ging met krampen oid en het niet doorzette, geen reden voor paniek volgens hun :). Ik zou even in de gaten houden of het aanhoudt, en anders gewoon je vk bellen! Volgens mij ben jij anders pas in april toch? Lijkt me veel te lang om in onzekerheid te zitten als je je zorgen maakt!
     
  16. Sanne2204

    Sanne2204 Bekend lid

    2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Het is hier ook minimaal, alleen bij afvegen... geen krampen, maar ben wel meteen misselijk van de schrik. :confused:
    Ik heb mijn eerste echo over 13 dagen en 18 uur :roflmao:, ik kan niet wachten, dus heb een aftelapp geïnstalleerd. :rolleyes:
    Ik ga het even in de gaten houden en anders bel ik echt de vk.

    Dankjewel voor de tip!
     
  17. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Inderdaad wat @Daantjeee zegt! Zolang er geen krampen bij komen moet je je volgens mij geen zorgen maken, maar schrijven ze er wel steeds bij dat je best contact opneemt met je dokter... Dus dat miss maar even doen. Gewoon voor de zekerheid... Ben je toch weer gerust! ;)
     
    Sanne2204 vindt dit leuk.
  18. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    He bah niet fijn dat bruinverlies @Sanne2204.
    Ik heb het bij mijn jongste ook gehad en dat is gelukkig goed gegaan.
    Het kan ook een contactbloeding zijn na gemeenschap. Of bij eventuele obstipatie door het hard persen ofzo.
    En sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal.
    Als je je zorgen maakt zou ik wel gewoon even bellen. Ik mocht dan altijd wel even langskomen voor een extra echo!
     
    Sanne2204 vindt dit leuk.
  19. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    En 18 uur :roflmao::roflmao:. Verder niet ongeduldig ofzo:roflmao:;)
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  20. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Hoe ben je nu zelf? :p Nog 3u56min... ;)
     
    Esalki87 en Daantjeee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina