Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Wij hebben de volgende stoel ook al klaar staan (een maxi cosi titan pro). Denk ook niet dat dochter het nog tot juli volhoudt in de baby maxi cosi hoor. Maar zolang het lukt heeft het achterwaartse toch wel mijn voorkeur. We hebben in ieder geval de 15 maanden gehaald en dat is het advies dus dat vind ik fijn!
     
  2. Visje1984

    Visje1984 Lid

    25 jan 2019
    93
    143
    33
    Vrouw
    @miloena in het voortgezet onderwijs krijg je de zomervakantie terug. Je mag in overleg deze weken aan je verlof vastplakken. De overige vakanties ben je kwijt. Nu heeft toevallig een kantonrechter vorige week een uitspraak gedaan over de overige vakanties. De uitspraak was dat je als zwangere ook recht hebt op je overige vakantieweken. Dit is maar een uitspraak en het is nog nergens echt vastgelegd omdat er nog een hoger beroep aangetekend kan worden.
    Als je googled, dan kan je al snel de uitspraak vinden.
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
     
    miloena en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  3. Citygirl1985

    Citygirl1985 Bekend lid

    8 jan 2016
    666
    371
    63
    Ik heb er ook 1 vd lidl. Een legging. Zit heel goed en na paar x wassen nog steeds goed. Gaat ook niet pullen of rekken.
     
  4. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lidl heeft soms best fijn e dingen. Zwangerschapskleding heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb nu alles van de vorige zwangerschap van zolder gehaald en gewassen. Heel veel zomerse kleding dus ik denk dat ik er wat langs bij moet gaan halen...
     
    Citygirl1985 vindt dit leuk.
  5. Nugget

    Nugget Actief lid

    22 aug 2017
    286
    545
    93
    Vrouw
    Werken in een Belgisch ziekenhuis ;):p

    Hier een net geen 17 weken dansje en mijn buikje is nu echt zwanger bol en niet meer teveel gegeten bol :D:D

    Wij hebben trouwens sinds kort ook een maxi cosi titan pro. Ze is met 9 maanden overgegaan, maar ze is erg lang voor haar leeftijd. Heel fijne stoel!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lelie89, Lolo79, miloena en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Oh wow! Je kijkt drie dagen niet en ineens is er een deel 2! Oude topic bij gelezen, dus nu even reageren en dan de overige nieuwe pagina's even doorlezen.


    @Paz wat leuk een meisje! Gefeliciteerd
    @Rozemarijn33 dat is schrikken zeg!! Hoe voel je je nu?
    @Hippopotamus ook een meisje! Steeds meer roze♡
    @Lolo79 vervelend die BI. Ik begin er ook al last van te krijgen. Goed op je houding letten. Tenminste dat helpt mij wel.
    @Zonnebloem92 spannend! Nog 2 dagen...


    Afgelopen maandag jarig, dus de 29 op de lijst mag naar 30 @Lelie89
    Mijm schoonmoeder is inmiddels bij gedraaid dat het een jongen wordt.

    Afgelopen dagen extreem moe. Ik slaap vaak 's middags een uur en lig er 's avonds ook voor 21.00 in. Vandaag gaat het wel. Toch nog wel misselijk, ook BI klachten beginnen te komen. Maar merk als ik goed op mijn houding let dan is het te doen.
     
  7. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    @paula1984 opzich ziet het er prima uit. Zoveel eet ik niet eens momenteel. Een boterham met mosterd en kaas is het enige dat redelijk goed valt. Hier eet ik:
    's Morgens 1 boterham,
    Tussendoor die droge LU toastjes
    Lunch twee boterhamen
    Avond bordje warm eten

    Mijn gewicht is ook altijd wat te hoog geweest. Ik ben 3 jaar geleden flink afgevallen, maar dat zit er ook alweer bij. Mijn VK weegt (gelukkig) niet elke controle. Bij mijn zoontje was ik 12 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap.


    Verlof: als het lukt dan wil ik het verlof met 36 weken in laten gaan, maar vanaf week 35 al een week vakantie pakken, dus dan mijn laatste dag maken.
    Momenteel heb ik een jaarcontract. Die loopt tot eind oktober en zou tot half oktober verlof hebben. Als het contract niet verlengd wordt dan neem ik mijn laatste vakantie dagen op tot eind oktober.

    Zo te lezen zijn jullie ook allemaal erg moe!


    @Lelie89 mijn afspraken staan er ook nog niet op.
    27 februari controle VK
    27 februari GUO ziekenhuis
     
  8. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Ik heb laatst een pantelon van noppies gekocht. Wat een heerlijke broek! Wilde er eigenlijk nog één bij bestellen:p
     
  9. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Oh jeetje dat heb ik ook ineens! Vriendlief trouwens ook!
     
  10. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Dat heb je nog lang volgehouden zeg met je broeken!! Hihi
     
  11. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Raar hè?!

    Moet ook zeggen dat ik mij echt niet oké voel, misschien heerst er toch iets of het komt toch door wat anders.

    @Lelie89 normaal krijg je medicatie en wekelijks controle voor ukkie aangezien het voor de baby gevaarlijk kon zijn. Maar ik werd pas na 11 weken klagen doorgestuurd en werd toen eigenlijk meteen ingeleid.
     
  12. Duimpje86

    Duimpje86 Actief lid

    7 sep 2018
    356
    496
    63
    Vrouw
    Edhi, ik probeer jou te taggen maar geen idee waarom het niet lukt. Maar mijn urine uitslag was goed, dus denk gewoon het groeien van de baarmoeder wat me zeer deed.

    Dames, taggen is toch gewoon @ ervoor?
     
    Ehdi en Snuky vinden dit leuk.
  13. Rozemarijn33

    Rozemarijn33 Niet meer actief

    Jeetje wat zijn er toch een hoop nare dingen die je kunt krijgen als je zwanger bent
     
  14. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Yes, taggen is inderdaad met @ en dan aansluitend de naam van de persoon erachter. Geen spatie gebruiken.

    Edhi, kan ik ook niet vinden. Klopt de naam wel?
     
  15. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    @Johanna01
    Ben benieuwd of de broeken van de lidl lekker zitten. Had ze ook al gezien, maar (nog) niet besteld. Als ze goed zitten wil je me dat laten weten?
     
  16. Visje1984

    Visje1984 Lid

    25 jan 2019
    93
    143
    33
    Vrouw
    Ik heb 2 spijkerbroeken van de Lidl besteld. Ze zitten best aardig, alleen mis ik elastiek in de band van de spijkerbroek. Hierdoor loop ik de hele dag te hijsen.
    Van de week heb ik knoopsgat elastiek gehaald en deze ga ik er van het weekend in maken en hopelijk is het afzakken dan wat minder. Maar voor die prijs zijn her prima broeken. Al draag ik liever helemaal geen spijkerbroek, maar naar je werk is een joggingbroek niet gepast.
     
  17. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Het is @Ehdi ;).
     
    Ehdi, Snuky, G89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Visje1984 dankjewel!! Ga het zo direct op zoeken! :)

    @Zonnebloem92 wat naar zeg, hopelijk valt het dit x mee!! Sterkte morgen de uitslag?

    @ zwangerschap broeken heb ik besteld bij zalando van noppies esprit en mama licious. Echt belangrijk dat je een goede broek koopt die lekker zit. Gelukkig is het straks op naar de zomer en kunnen de jurkjes uit de kast haha ideaal
     
  19. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ja heel raar! K ben inderdaad ook niet lekker geweest maar meer verkouden dan last van mijn buik.
     
  20. Anne8686

    Anne8686 Lid

    24 nov 2018
    93
    152
    33
    Vrouw
    Whaaa toch team roze!!!! Wij krijgen een dochter!!!!!
     
    Lelie89, Mamavanvier95, miloena en 13 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina