Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babywens93, 7 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irmiee

    Irmiee Bekend lid

    4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Nou ik hoop het! Woensdag was toch een toevalstreffer lijkt erop. Sindsdien enkel weer korte slaapjes en niet meer zo'n fan vd wandelwagen. Telkens als ik denk dat ik het gevonden heb, verandert het weer compleet:|..

    Ik ga er ook maar vanuit dat het met de tijd beter wordt:D

    Benieuwd of de pacco bij jou wel echt veel (blijvend) verschil maakt!
     
  2. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  3. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Balen dat het toch weer minder is en dat alleen woensdag goed ging. Het is wat met die kleintjes, niets lijkt te werken, dodelijk vermoeiend.
    Dinsdag weer naar het CB, ben benieuwd of die nog tips hebben
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  4. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Poging nr 1 met de pacco doek is niet gelukt. Het is ook even oefenen, ze moet er denk ik iets strakker in.
     
  5. Irmiee

    Irmiee Bekend lid

    4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Benieuwd of het gaat lukken!
     
  6. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Hier gaat het ook goed. Meneertje groeit zo hard.
    Vorige week bij het CB geweest. Toen was hij 58 cm en 5,3 kilo. Borstvoeding gaat goed en s'nachts komt hij maar 1 keer. J is alweer bijna 10 weken bij ons!
    Ik heb ook geen last meer van de wond en het litteken ziet er heel mooi uit. Baal wel heel erg dat ik mijn spijkerbroeken nog steeds niet pas. Had van de week echt even een down moment, maar daarna lekker gaan shoppen voor mezelf. Nu weer mooie kleren. :D

    Hopelijk gaat het bij de mama’s waarbij het minder loopt, ook snel beter!
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  7. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Hier is de pacco ook geen wondermiddel, maar áls hij eenmaal slaapt, dan slaapt hij wel rustiger! Hier slaapt hij overdag nog steeds in de draagzak en met pijn en moeite 1 slaapje in bed :p soms anderhalf uur voor bezig voordat hij echt (in zijn bed) slaapt, maar ik wil het wel blijven oefenen... Maar snachts wil hij wel in zijn bedje liggen en dan maakt de pacco echt een groot verschil tov de puckababy qua rust!

    Wij zijn een weekendje weg voor het eerst! Bij mijn ouders op Ameland. Zometeen gaan manlief en ik voor het eerst weer samen uit eten. En daarnet heerlijk een terrasje gepakt met M. in de draagzak. Helemaal blij dat het ons gegund is :D
     
  8. Irmiee

    Irmiee Bekend lid

    4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Heerlijk, geniet ervan meis!
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  9. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @babywens93 fijn dat het goed gaat met J. Één keer wakker in de nacht klinkt goed!

    En leuk dat je even voor jezelf bent gaan shoppen. Niks aan als je kleding hebt die niet past of niet lekker zit. Ik heb nog niet de moed gehad om mijn oude spijkerbroeken te passen...

    @Vogeltje90 hoe is jullie weekend weg geweest?

    Ik heb niet het idee dat de pacco meer doet dan de puckababy. Ze slaapt er nu in sinds vrijdag en overdag ben ik ermee gestopt. De nachten blijven wisselend verlopen; van 1 keer wakker tot elke 2 uur. Wat wel overdag werkt in de kinderwagen is haar op haar zij leggen. Ze slaapt dan één ronde en valt vrij snel in slaap. Dat durf ik in de nacht alleen niet aan.

    Hoe is het verder met jullie?
     
    Irmiee en babywens93 vinden dit leuk.
  10. Irmiee

    Irmiee Bekend lid

    4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Hier gaat het met kleine stapjes vooruit (en af en toe een klein stapje achteruit:roflmao:).
    L. slaapt snachts steeds beter. We hebben zelfs 2 nachten gehad dat hij er een interval van 5 of 4 uur tussen liet. Erg fijn! Afgelopen nacht was het dan weer elke 2/2.5, maar dat kan komen doordat ik zelf 1x verschoning had overgeslagen, met als gevolg een doorgelekt plasluiertje:oops:.. oeps. Ik hoop dat we weer teruggaan naar de langere intervallen, maar zo niet, dan komt dat vanzelf wel een keer :).
    Ik laat hem wel op zn buikje slapen (best heel spannend de eerste paar keer!), op zn rugje heeft hij teveel last van reflux en is om de haverklap wakker of wil niet in slaap vallen. Het nekje is al supersterk en hij tijgert heel zn bedje door, dus schrik dat hij met zn neusje in het matras zou zitten heb ik niet meer:)

    Overdag gaat het ook steeds beter. Nog wel veel draagzakwerk. Maar toch gaan sommige slaapjes nu ook in de wandelwagen (zeker het slaapje vd ochtend lukt meestal wel).

    Ik merk wel dat hij echt verandert. Veel meer interactie. Echt een heel lief en vrolijk kereltje ❤
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  11. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @Mirya ons weekendje was supersuperfijn!! M. was het zonnetje in huis en mijn ouders hebben ook redelijk wat opgepast zodat mijn man en ik even weg konden :)

    @Irmiee fijn joh!! Het wordt allemaal makkelijker naarmate ze ouder worden denk ik... ❤

    Hier zit meneer in een sprongetje, dus 2 slapeloze nachten achter de rug en vooral savonds een troosteloze baby. Maar tussendoor veel lachjes en hij is begonnen met naar speeltjes te slaan, vindt hij prachtig!

    Terwijl ik dit typ ligt hij trouwens wel al 10 minuten ingebakerd te slapen in zijn bedje... omg!:D
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  12. Irmiee

    Irmiee Bekend lid

    4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Ze ontwikkelen zo snel he, ergens niet gek dat ze in deze grote nieuwe spannende wereld alleen nog maar bij ons willen slapen. Hoewel het heerlijk is als ze nu een slaapje (al is het er maar 1:roflmao:) niet in de draagzak doen, waarschijnlijk denken we over een tijd nog met weemoed terug aan deze periode dat ze ons nog zo hard nodig hebben:p
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  13. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Nieuwe medicatie heeft hier een wereld van verschil gemaakt. Ik heb nu een tevreden baby die zelf in slaap kan vallen in zijn bedje (alleen einde van de dag lukt het niet, maar dat is niet erg) en in de nacht ook in zijn bed wil slapen in plaats van op mij. Geen 15-20 voedingen meer per dag maar een stuk of 7-8. En hij heeft weer volle plasluiers en groeit weer. Helemaal happy hier.
     
    miloena, Vogeltje90, Kirzy en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Wat ontzettend fijn!!! Wat is uiteindelijk de medicatie geworden die het opgelost heeft?
     
  15. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat geweldig @Gruffalo123! Ik ben super blij voor jullie. Wat is het dan toch ook een zoektocht geweest...
     
  16. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb de pacco aan de kant gezet. Overdag slaapt ze nu zo goed op haar zij en met speen en knuffeltje in de wagen, dat ik hem daarvoor niet nodig heb. En voor de nacht maakt het geen verschil met de puckababy. En die vind ik zelf toch iets fijner in gebruik.
     
    Vogeltje90, Lelie89 en Irmiee vinden dit leuk.
  17. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Ranitidine twee keer daags. Nexium deed niet voldoende en nu de ranitidine wel :)
     
    Irmiee en paula1984 vinden dit leuk.
  18. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hier de eerste verkoudheid. Zo sneu.
    Heb zoutoplossing, ui en een diffuser met alleen water draaien.
    Slapen is onrustig even.
     
  19. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier ook een snotterige baby. Heb vanochtend voor het eerst fysiologisch water gebruikt, want afgelopen nacht liet hij er ineens veel minder tijd tussen en hoorde ik hem snotteren. Hopelijk is hij er dan snel vanaf. Oudste zoontje is ook aan het snotteren en hangeriger dan normaal dus het zal in huis heersen.

    Voor de rest is het een vrolijke, dikke baby.:D

    @Gruffalo123 Super voor je dat het medicijn werkt!
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  20. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Zelf ook beetje snuffig idd. Middelste is er vrijdag mee uit het kdc gekomen.
    Is ook niet te voorkomen met meer broers of zussen die al naar school gaan.
    Las dat etherische olie pas in de diffuser mag vanaf 3 maanden dus paar weken geduld dan kan ik die ook gebruiken.
     

Deel Deze Pagina