Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babywens93, 7 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Klinkt alsof er al een lekker ritme in zit. Fijn dat het goed gaat en je zo van hem kunt genieten.
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ja en dat doet hij zelf want sturen dat heb ik wel geleerd in het verleden dat zit er weinig in.
    Enigste is zijn nog steeds rare schedel vorm. Fysio helpt er niet voor. Dus volgende week even checken bij de kinderarts.
     
  3. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Inderdaad, door mijn geschiedenis wil ik echt niet te lang wachten. Maar we zien wel hoe het komt. Ik hoop vooral dat er nog een 2de spruit mag bijkomen. Hoe en wanneer, dat maakt niet zoveel uit. Mocht het bij ons niet meer lukken, nemen we mogelijk zelfs een pleegkindje.
     
    Mirya en Irmiee vinden dit leuk.
  4. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Hier verlopen de avonden al zo'n anderhalve week hetzelfde. Hij zit bij ons en doezelt soms een beetje. Rond 20.15 gaat hij met een van ons (of allebei tegelijk :D) in bad, daarna smeer ik hem lekker in met baby-olie en wikkel hem in een omslagdoek. Dan is hij helemaal zen :p en dan voeden en naar bed. Hij slaapt meestal rond 21.15 en laat er dan ook zo'n 4 à 5 uur tussen :) vannacht kwam hij zelfs pas om 3.15 en 6.45, wat een luxe!

    Maar overdag is hij nog steeds heel wakker :rolleyes:

    Maar een tweede.. wel ooit maar ik moet er echt nog niet aan denken omg:roflmao: ik lig nog helemaal in puin daar beneden. We hebben ook nog geen seks gehad, ik heb nog steeds best veel pijn en m'n hechtingen zijn nog niet opgelost..

    @werk: dankzij mijn hoogzwangere sollicitaties ga ik vanaf 1 november op 5 minuten van huis werken in plaats van op 120 km ❤ zo blij mee. Eigenlijk was gisteren al de laatste dag van mijn verlof, maar moet er niet aan denken dat ik vandaag al gewerkt zou hebben zeg.
     
    Mirya, EvitaDedu, Irmiee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Vogeltje90 hier ook overdag best veel wakker. Zo waren m'n jongens ook dus zal er wel bijhoren :D
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  6. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heb je al naar de hechtingen laten kijken want zou eigenlijk niet moeten zo lang na de bevalling?
    Fijn dat de nachten goed zijn!
     
  7. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier gaat alles ook goed. We zijn begonnen met slaap trainen om A. in zijn bedje zelf in slaap te laten vallen ipv onze armen. Soms gaat dat goed en soms niet, maar het gaat de goede kant op.

    Over 1,5 week op maandag moet ik weer gaan beginnen met werken. Heb op zich wel zin om weer mijn ‘eigen ding’ te doen en een ritme te hebben maar aan de andere kant vraag ik mij af hoe ik twee kinderen op tijd aangekleed en gevoed krijg voordat ik ze naar het kdv moet brengen.:roflmao: We gaan het zien.
     
  8. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat laatste vraag ik mij ook af inderdaad! Ik ga nu beginnen met sporten op de dinsdagochtend met baby en dan moet ik eerst zoonlief naar het kdv brengen en dan naar het centrum. Alvast een oefening in op tijd zijn!

    Hoeveel dagen werken jullie?
     
  9. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Plannen plannen plannen ...
    Dat is hier de sleutel .
    ik moet 2 Kids klaar maken voor school in de ochtend.
    Kleding voor hen en mezelf leg ik de avond van tevoren klaar.
    Tassen staan al klaar.
    En nu dus zelfs tijd voor hier haha. Baby slaapt ondertussen nu maar anders ligt hij of even in bed of in de wipper.
    Hij "leert" dat om deze tijd ik even met zijn broers bezig ben of mijn eigen koffie.
     
  10. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik werk 3 dagen, 22 uur en mijn man heeft 1 thuiswerkdag. De kinderen gaan twee dagen naar het kdv.

    Plannen lukt hier nog niet echt aangezien A. nog niet echt een vast ritme heeft van eten. Misschien dat dat komt als ik hem op werkdagen op hetzelfde tijdstip eten geef. Het ligt er nu aan hoe laat hij in de nacht komt om te weten hoe laat hij in de ochtend weer honger heeft. Het kdv wilt ook dat ze al ontbijt hebben gehad voordat ze gebracht worden. Dat wordt even zoeken maar komt wel goed.:D
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  11. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Hier hetzelfde ongeveer als bij @Lelie89 :) ik werk 3 dagen en mijn man is 1 van die dagen thuis. De andere 2 dagen gaat hij naar de kinderopvang en naar mijn moeder. Ik begin 1 november weer... gisteren wakker gelegen na de nachtvoeding omdat ik het zo'n verschrikkelijk idee vind :p

    Plannen gaat hier ook totaal nog niet haha! Hij eet en slaapt wanneer het hem uitkomt.
     
    Lelie89 en Irmiee vinden dit leuk.
  12. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ja, ze zijn nog niet opgelost, maar de verloskundige zei dat dat in principe niet zo gek is... en de pijnklachten vond ze klinken als verzakkingsklachten, ik moest het even aankijken en anders naar de huisartso_O
     
  13. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hechtingen oplossen kan inderdaad heel erg lang duren.

    Ik moet straks weer 4 dagen werken, 3 dagen van 8 tot 18:30 en 1 dag van 8 tot 4 :$. Zo geen zin in, maar minder kan jammer genoeg echt niet. Kleine man blijft wel thuis bij partner, dus geen opvang om te regelen :thumup:.
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  14. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Jullie hebben het zo te horen heel goed voor elkaar @Gruffalo123 :)

    Ik vroeg me af of er nog een app-groepje loopt van dit topic? Merk dat ik er wel baat bij heb om ervaringen uit te wisselen etc. Maar dit topic is een beetje stervende denk ik... :p
     
    Lelie89, Irmiee en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  15. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Ja er is nog een appgroep, die is heel actief. Als je me je nummer stuurt in een berichtje dan voeg ik je toe :thumup:
     
  16. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat zijn flinke dagen @Gruffalo123 maar wel heel fijn dat je man thuis is! Dat scheelt een hoop gepuzzel met brengen, halen, zieke kinderen....

    Ik werk twee hele en twee halve dagen, in totaal 29 uur. Op het moment ben ik wel zoekende naar een andere baan.

    Ik wil ook wel in de app groep. Vind het ook fijn om uit te blijven wisselen!
     
    Lelie89 en Irmiee vinden dit leuk.
  17. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Stuur je nummer maar, dan zorg ik ervoor dat je in de appgroep komt
     

Deel Deze Pagina