Vandaag een echo gehad bij het Fontys. Was erg leuk! Kindje lag in een ingewikkelde houding om te meten. Voor de studenten was het een uitdaging. Heel leuk zijn armpjes naast zijn hoofd gezien en was lekker aan het bewegen.
@J90J Dat wil je niet horen bij een echo nee.. Snap wel dat je je een beetje zorgen maakt, maar gelukkig was het wel nog binnen de grens. Ik ga duimen voor je maandag!
Lief van jullie! Moet het weekend werken dus gelukkig is het snel maandag. Fijn dat de echo’s bij andere goed waren!
Spannend @J90J, hopelijk is het niets inderdaad! En gefeliciteerd @Rozemarijn33 en @Lizra! @Zonnebloem92, hè vervelend. Hopelijk gaat het snel weg en is het "gewoon" iets wat in de verdrukking komt door je baarmoeder. Hier: kan bandenpijn uitstralen naar de "onderkant" van je liezen? Dus echt het stuk onderaan zeg maar, naast je schaamlippen (als je je liezen even door volgt naar onderen. Haha, hopelijk is de beschrijving duidelijk). Doet af en toe zeer en hoop dat het bandenpijn is en niet iets met beginnende bekkeninstabiliteit te maken heeft. Alles is gewoon nieuw voor me, zo spannend. En mijn buik is echt méga!
Hoi dames ook ik wil me in jullie groep voegen vandaag 2e echo gehad en vandaag 11weken en 2 dagen zwangervan onze 6e wonder ❤ wij hebben nu 5 knullen 13,11,9,5,3 ik ben 39 em hebben ook een hond en een kat. 25 feb naar verloskundige intake bij vk afgelopen dinsdag gehad. Volgende echo pas weer met de 20 weken echo.hier een echofoto van vandaag benieuwd naar jullie verhalen. Hebben jullie ergens last van tijdens de zwangerschap?
Welkom! Wat leuk al 5 jongens! Buiten misselijkheid en bekkeninstabiliteit heb ik gelukkig nergens last van. En jijzelf?
@jootje221 welkom en gefeliciteerd! Wat gaaf zeg jullie 6e kindje! @Snuky dat kunnen prima je banden zijn hoor, dat trekt door naar de raarste plekken! Hier al 2 dagen heel erg pijn in linkermiddenrug, net onder schouderblad. Heeft vast niks met zwanger zijn te maken maar doet wel gigantisch zeer Oja en heb ook ineens een dikke oogontsteking, zie eruit alsof ik een klap op mn oog heb gekregen Verder gaat het prima gelukkig
@jootje221 Gefeliciteerd en welkom! Lekkere drukke boel bij jullie thuis dus! Zet je jezelf op het lijstje? @Paz Oogontsteking lijkt mij ook heel pijnlijk. Hopelijk ben je er snel vanaf.
@Snuky banden pijn trekt echt door naar de raarste plekken dus zou goed van de banden kunnen zijn! @jootje221 welkom!
@jootje221 Welkom hier! @Paz Au pijnlijk! Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je. NIPT hier ook in orde!
@J90J spannend dat wil je niet horen. Fijn dat je maandag gelijk terecht kan! @jootje221 welkom en gefeliciteerd! Gezellig hoor zn groot gezin