♡♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 april ♡♡♡♡ ♡ 16 April ♡ 17 April Melon 28 jaar 2e kindje ♡ 18 April ♡ 19 April ♡ 20 April ♡ 21 April ♡ 22 April ♡ 23 April ♡ 24 April ♡ 25 April ♡ 26 April ♡ 27 April ♡ 28 April ♡ 29 April ♡ 30 April (0) jongen (0) meisje (0) verrassing (1) onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken:
Hoi hoi! Mag ik met jullie meekletsen? Afgelopen week positief getest en op 20 april uitgerekend Zojuist wel wat roze verlies, dus ik hoop dat dat, net als bij mijn vorige zwangerschap, van de innesteling is!
Gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.. Als jullie jezelf op de lijst kunnen zetten?
♡♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 april ♡♡♡♡ ♡ 16 April ♡ 17 April Melon 28 jaar 2e kindje ♡ 18 April ♡ 19 April ♡ 20 April Mejm 29 jaar 2e kindje ♡ 21 April ♡ 22 April ♡ 23 April ♡ 24 April ♡ 25 April ♡ 26 April ♡ 27 April ♡ 28 April ♡ 29 April ♡ 30 April (0) jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken:
♡♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 april ♡♡♡♡ ♡ 16 April ♡ 17 April Melon 28 jaar 2e kindje ♡ 18 April ♡ 19 April ♡ 20 April Mejm 29 jaar 2e kindje ♡ 21 April Bloem4 -29 jaar - 3e kindje ♡ 22 April ♡ 23 April ♡ 24 April ♡ 25 April ♡ 26 April ♡ 27 April ♡ 28 April ♡ 29 April ♡ 30 April (0) jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken:
Nee maandag mijn officiële nod, testdatum van het ziekenhuis ligt nog wat verder. Mijn situatie is wel wat anders aangezien er 6 dagen geleden een cryo in natuurlijke cyclus is terug geplaatst probeer ook nog wel (in hoeverre dat kan) met beide benen op de grond te blijven staan. Het is nog wel erg vroeg en pril. En jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Oei dat roze verlies blijft toch altijd spannend. Hopelijk zet het niet door en blijft het kleintje plakken
Hoi dames. Allemaal gefeliciteerd! Graag zou ik mee kletsen. Even onder een anoniem account. 7-8 positief getest. Gister was mijn nod. Deze zwangerschap is in zekere maten een verassing. Dit is mijn 5e zwangerschap. Heb al 2 kindjes.
♡♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 april ♡♡♡♡ ♡ 16 April ♡ 17 April Melon 28 jaar 2e kindje Dagda 32 jaar 3e kindje ♡ 18 April ♡ 19 April ♡ 20 April Mejm 29 jaar 2e kindje ♡ 21 April Bloem4 -29 jaar - 3e kindje ♡ 22 April ♡ 23 April ♡ 24 April ♡ 25 April ♡ 26 April ♡ 27 April ♡ 28 April ♡ 29 April ♡ 30 April (0) jongen (0) meisje (1) verrassing (2) onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: Dagda 3-9 intake vk
Welkom dagda! Jij ook gefeliciteerd Hoe sta je er nu in dat het een beetje een verrassing is? Erg schrikken of half verwacht? Voor mij is het nu mijn 3de zwangerschap en heb 1 kindje van bijna 1.5.
Totaal niet verwacht. Door omstandigheden heb ik deze maand niet de nuvaring gebruikt. Tijdens de seks hebben we het erover gehad een condoom te pakken. Maar dan moesten we trappen op en ik word toch nooit in 1 keer zwanger. Mooi wel dus. Ik heb altijd de wens voor een 3e gehad. Mijn man niet. Dus afgelopen jaar ben ik aan het afsluiten geweest. Al het babyspul is weg en ik was qua werk aan het plannen wat ik wou gaan doen als de jongste (Nu 2,5) ook naar school gaat. En schok maar direct ook zeer gewenst. Nu hopen dat het goed mag blijven gaan.
Jeetje je zou bijna denken dat het zo zou moeten zijn als je het zo hoort.. Idd hopen dat we allemaal plakkers zullen hebben! Konden we de tijd maar doorspoelen
Gefeliciteerd Dagda! Heel bijzonder, zo in 1 keer! En even doorspoelen.... Graag zeg!! Roze verlies werd rood en is nu gelukkig bruin.... Killing dit