Uitgerekend 16 t/m 30 April 2021 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xanny

    Xanny Lid

    22 feb 2021
    20
    19
    3
    Vrouw
    Ja zeker ik vond het vooral in het begin erg onprettig, maar het moet en voor een goed doel :)
     
  2. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Pff ja, maagzuur heb ik ook enorm erg. Wel met vlagen. Hete thee moet ik niet teveel drinken, liever koude drankjes dan. En in de avond slapen met extra kussen. maar ook als ik buk of met de was ofzo bezig ben (in de machine doen) dan kan het in eens opkomen. Dat doet dan zo'n enorm veel pijn!!

    Hier vandaag verder 33 weken dansje!! Jippiee!! Nog 7 (of 9) weekjes te gaan!
     
    michele25, Kikkertjekwak en Dana vinden dit leuk.
  3. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Zooo hier ook even een update na lang radiosilence. Heerlijk mamaloe! Verlof komt hier steeds dichterbij en ik ben nu aan 't genieten van een mini vakantie. Welkom Xanny! Ik praat nu niet meer heel actief mee, maar weet dat dit m'n verlof weer meer gaat worden! Wij moeten nog even de muur verven van de babykamer en de schilderijtjes ophangen! Als ik thuis ben ga ik ook eens het wiegje klaar zetten, want de tijd vliegt voorbij! 33 weken heb ik nog een pretecho! Ben nieuwsgierig hoe het gaat zijn, of de kleine zich verstopt (ligt al hoofdje naar beneden) of we toch mooie beelden gaan zien!
     
    Madeluc, MotherPrincess en Alanyali vinden dit leuk.
  4. AnnaBeer

    AnnaBeer Actief lid

    9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    33 weken vandaag

    Nog 4 dagen aanwezig zijn op het werk en dan...verlof!
     
    Alanyali, Kikkertjekwak, Dana en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. AnnaBeer

    AnnaBeer Actief lid

    9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
  6. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Geniet van je verlof over een paar dagen!
     
  7. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Oh. wat heerlijk. Iedereen lekker langzaam aan met verlof.
    Hier ook dinsdag de laatste werkdag. Heel misschien zelfs maar een half werkdagje want vind het pittig, hele dag op mijn kont zitten op kantoor. Krijg dan elke keer last.
    Ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen!
     
    mamaloe250, Madeluc, Nova87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hier nog 7 dagen werken en dan verlof
    Van de week weer een groei echo gehad en baby zat al op 2600 gram. Loopt nog flink voor dus! Over 2 weken weer kijken en dan wordt de inleiding waarschijnlijk ingepland. Ben zeer benieuwd wat de datum wordt!
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  9. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik denk steeds joepie bijna verlof, maar als ik anderen hoor dan duren mijn 3 weken nog gigantisch lang hahaha. 2.5... 2.5 week klinkt net iets beter.

    Hebben jullie het ook zoo heet heel de tijd? Intern kacheltje.
     
    michele25 vindt dit leuk.
  10. AnnaBeer

    AnnaBeer Actief lid

    9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Voor je het weet zijn ook die 2,5 weken voorbij!! Haha.

    Naast mijn bandenpijn / pijn, krampen met iets te ver lopen ( doe nu helemaal niks meer haha) heb ik weinig anders klachten!

    Geheugen doet nog goed mee, geen oververhitting en slaap eigenlijk nog goed. Die 5x wc neem ik voor lief.
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  11. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Dat klopt ook zeker! Ik zit meer van hoe rond ik alles af in nog maar 2.5 week! Dus dan vliegt het vast en zeker voorbij.

    Ik moet zeggen soms (zoals vannacht) ben ik zo moe dat ik de hele nacht achtereen slaap. Altijd een kadootje haha.

    Babymoon op de Veluwe hier voorbij! Bofkonten geweest Mbt tot het weer zeg! Heeeerlijk
     
  12. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier sinds deze wk deels verlof. Naschoolse doe ik TM 36.5 week mits het goed blijft gaan.

    Kleine kan hier elk moment komen wegens de complicatie polyhydraminion, en dan word het ook niet tegengehouden meer. De 34wk word hiervoor aangehouden en die zijn we voorbij.

    Komt ze niet uit zichzelf word ze tussen 31Mrt en 7 April gehaald mede door complicaties en mijn gezondheid. Dit word over 2wk besproken.
     
  13. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier TM week 20 mega koud gehad. Nu laatste weken heb ik t ook constant warm.
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  14. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Maar sowieso krijg je geen weeenremmers en longrijping spuit meer vanaf 34 weken toch?
     
  15. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Klopt. Word niet meer tegengehouden. Is wel een geruststelling. Maar ik denk dat ik gewoon tot 38wk sowieso loop hoor.
     
  16. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ja, dat zou ook wel beter zijn. Is je kindje toch wat meer af. Maar wel fijn om te weten dat we nu al in een iets 'veiligere' zone gekomen zijn.

    pff hier de hele tijd zo'n gespannen buik, heel irritant.
     
  17. mamaloe250

    mamaloe250 Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ja ik ben ook benieuwd @Pitahaya wie het eerste is. Ik denk niet dat ik het eerste ben, vorige 2x ook niet eerder bevallen. Maja zegt niks natuurlijk, is meer een voorgevoel.

    En ik vond de laatste weken werken ook heel snel gaan, maar m'n eerste week vrij nu ook. Voor je het weet zijn de kleine babies er al.
     
  18. rianneke1985

    rianneke1985 Actief lid

    6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hoi allemaal
    Ik lees al een tijdje mee, maar ben niet heel erg van het reageren, maar geniet wel van jullie herkenbare verhalen!
    Ik ben vanaf 17 weken al vervangend werk gaan doen, ik werk zelf in de thuiszorg, maar had veel harde buiken dus moest van de verloskundige rustiger aan gaan doen. Heb wat kantoorwerk gedaan en deed wat helpen op de dagopvang, maar dat mocht niet meer van 28 weken ivm met corona. En toen met de 30 weken groei echo bleek dat de kleine vent wat afwijkingen had in de groei, ben ik helemaal gestopt. Dus ik zit al een tijdje thuis, maar begin het nu wel wat saai te vinden dus hoop dat de kleine zich snel aandient, want dan kan ik mij lekker focussen op de baby
    Ik merk ook dat die buik in de weg gaat zitten
    A.s. donderdag heb ik weer een groei echo bij de gyn en savonds bij de vlos het bevallingsgesprek. Heb het geboorte plan ingevuld, en aangegeven dat ik met 40 weken gestript wil worden, dit heeft bij mijn dochters allebei geholpen om de boel in gang te zetten... Maar ik hoop stiekem dat hij zich voor die tijd al aandient. Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar jullie kleintje??
     
    Kruimeltje 1, Madeluc en Kikkertjekwak vinden dit leuk.
  19. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Welkom. Ik hoop dat de groei weer op schema gaat lopen!.
    En zeker ben ik mega benieuwd op ons ukkie. En langzaamaan komt echt de wens wel om haar vast te mogen houden.
     
  20. rianneke1985

    rianneke1985 Actief lid

    6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Jaaaa snap ik, ben je ook ze benieuwd hoe ze eruit ziet? Dit is mijn eerste kindje met mijn nieuwe partner dus het voelt allemaal weer alsof het de eerste keer is
    Bij de echo met ruim 31 weken was het buikje en hoofdje voor op groei en beentjes blijven wel achter, maar het was net niet genoeg voor een vruchtwaterpunctie. Al had ik dat toch niet gedaan als het wel mocht. Ik ben zelf ook niet zo gek groot en mijn oudste kwam 4 dagen na de uitgerekende datum en was maar 48 cm. Dus ik denk dat ik misschien gewoon kleine kindjes krijg. Het enige wat ze niet kunnen uitsluiten is down syndroom, we hebben geen nipt gedaan, maar als het zo is, ook dan is hij van harte welkom en nog steeds net zo gewenst, dus eigenlijk maken we ons er niet (meer) zo druk om.
    Heb vanavond mega veel harde buiken gehad en tussendoor trappelt meneer flink. Ik was even vergeten dat ze zo heftig konden zijn
     
    MotherPrincess en Alanyali vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina