Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zon85

    Zon85 Lid

    12 aug 2020
    27
    17
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Ik heb vanochtend eindelijk positief getest.
    Ik ben over 2 weken 35 en nu dan eindelijk zwanger van de eerste!

    Poging 9, als je het eerdere geklungel niet meetelt.

    Vind het allemaal heel spannend!! Morgen nog een keer testen voor de zekerheid. Maar dit was een digitale, dus neem aan dat de kans dat die zwanger zegt als het niet zo is klein is...
     
  2. Nova87

    Nova87 Actief lid

    17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ook 21 april uitgerekend zo te zien? :D
    Ga je morgen weer een digitale doen of den streepjes test?
     
  3. Zon85

    Zon85 Lid

    12 aug 2020
    27
    17
    3
    Vrouw
    Ja dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!!

    Ik ga denk ik eerst nog een keer digitaal testen. Ben veel te bang om nog negatief te testen
    Wel spannend!! Ben jij lang bezig geweest?
     
  4. Nova87

    Nova87 Actief lid

    17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    Ja snap ik, het is ook spannend! Laat je het morgen weten?

    Wij zijn 18 rondes bezig geweest, in ons geval is dat bijna 2 jaar omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb. Heeft veel geduld gekost ;)
     
  5. Zon85

    Zon85 Lid

    12 aug 2020
    27
    17
    3
    Vrouw
    Wow ja! Ik vond dit al lastig de laatste paar keer! Begon me ook al zorgen te maken aangezien ik vaak al na 8 of 9 dagen weer ongesteld werd. Maar wat fijn dat het nu dan gelukt is! Ik laat het morgen weten!!
    En dan hopelijk een verloskundige bellen! Voor mij allemaal nieuw! Ben ook meteen helemaal bezig met ieder prikje en pijntje merk ik
     
  6. Nova87

    Nova87 Actief lid

    17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    En en, getest?? :roflmao:
    Herkenbaar, ik let ook overal op maar ik voel eigenlijk nog niet echt iets. Heb jij al kwaaltjes?
     
    Zon85 vindt dit leuk.
  7. LunaM

    LunaM Actief lid

    31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Zon85! Spannend, ben benieuwd naar je test van vandaag!

    En logisch dat je je nu extra bewust bent van alles wat je nu voelt. Ik voel soms ook weer even niets en dan word ik toch een beetje onzeker. Maar vervolgens toch weer wel en dan stelt het me weer gerust.
     
    Zon85 vindt dit leuk.
  8. Zon85

    Zon85 Lid

    12 aug 2020
    27
    17
    3
    Vrouw
    Vanochtend met 2 andere testen (sensitest en kruitvat, niet digitaal) getest. Had helaas geen digitale meer. Beiden negatief. Ik ben echt super verdrietig. Bij overmaat van ramp ook bruinverlies. Snap er niks van en was er dit keer echt van overtuigd. Maar ja. Voor jullie heel veel geluk!
     
  9. Zon85

    Zon85 Lid

    12 aug 2020
    27
    17
    3
    Vrouw
    Heb sensitest gemaild en zij gaven aan dat het alsnog kan.. Maar dat ik dan nog niet genoeg HCG heb voor deze test. Mja allebei de testen zijn negatief dus ff afwachten denk ik dan..
     
  10. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Hoi meiden, ik ben vooral heel heel erg moe. Verder merk ik dat mijn borsten idd heel gevoelig zijn, onder de douche kan de waterstraal er niet eens op staan, haha. Ze zijn nog niet echt veel groter geworden. Bij mij valt dat snel op want heb normaal cup b dus dat is niet heel groot, haha.

    Gisteren nog een keer getest en vandaag weer. Gisteren met kruidvat en dat was een dikke vette plus en vandaag met die van de action 2 keer (2testen in 1 verpakking) en dat is ook een duidelijke streep...echter..die van het kruidvat was echt een dikke vette + dus t zal wel per merk verschillen denk ik.

    Hoe is t verder met jullie?
     
  11. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Ohnee, wat erg voor je!!!! Kan je naar de winkel voor een digitale test? Jeetje wat heftig meid :( Sterkte en een dikke knuffel!
     
  12. Zon85

    Zon85 Lid

    12 aug 2020
    27
    17
    3
    Vrouw
    Ja super verwarrend! Gister met mijn man helemaal blij. Nu beetje verdrietig en stiekem nog hoopvol..
    Ik ga denk ik nog een digitale halen en dan proberen te wachten tot morgen.
     
  13. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Ja, ik zou er echt nog eentje halen. En eventueel je huisarts bellen om bloed te laten prikken? Ze kunnen dan heel goed je hcg aflezen he..dat kan ook zekerheid geven...welke kant het ook op gaat
     
    Zon85 vindt dit leuk.
  14. Zon85

    Zon85 Lid

    12 aug 2020
    27
    17
    3
    Vrouw
    Ja ik wacht vandaag nog ff af en haal die test. Als die positief is ben ik superblij
    Als die negatief is ga ik het denk ik maar afwachten en hopen dat het alsnog komt.
    Als deze keer niet lukt wil ik sowieso naar de huisarts. Ik word 35 deze maand en ben nu toch wel beetje toe aan wat meer duidelijkheid merk ik.
    Ik houd jullie op de hoogte!
     
  15. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Ik snap heel goed hoe je je moet voelen denk ik, heb het zelf niet op deze manier meegemaakt maar ik kan het mij wel indenken. Veel succes en we zijn er voor je!

    Bijzonder toch dit topic dat je elkaar niet kent in het echte leven maar hier wel elkaar leert kennen ❤
     
  16. Nova87

    Nova87 Actief lid

    17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    @Zon85 Oh nee! Ik zou morgen inderdaad nog een digitale doen. Ben heel benieuwd! Wel k*t zeg, die onzekerheid :$ Sterkte❤

    @Elke1708 Ik voel eigenlijk nog steeds vrij weinig. Ik ben sneller moe en als ik opsta ben ik steeds duizelig.

    De action testen zijn volgens mij minder gevoelig dus ik denk dat er daarom verschil in streepjes zit! Ik heb nog 2 digitale liggen dus stiekem wil ik de 2-3 weken en de 3+ nog zien :roflmao:
     
  17. Melis94

    Melis94 Actief lid

    2 aug 2020
    295
    290
    63
    Vrouw
    Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡

    16 april

    17 april
    Elke1708 - 29 jaar - 2e kindje

    18 april

    19 april
    LunaM - 31 jaar - 2e kindje
    Melis94 - 26 jaar - 2e kindje

    20 april

    21 april
    Nova87 - 32 jaar - 2e kindje

    22 april

    23 april

    24 april


    25 april

    26 april

    27 april

    28 april

    29 april

    30 april


    Afspraken:
    2 september - Elke1708 - Intake vk
    10 september - LunaM - 1e echo
    23 september - LunaM - Intake vk + termijnecho

    ------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
    ------------------------------------------
     
  18. Melis94

    Melis94 Actief lid

    2 aug 2020
    295
    290
    63
    Vrouw
    Hoi ! Ik heb mezelf ook toegevoegd. Zoals het er nu uitziet ben ik 19 april uitgerekend van ons 2e kindje. 2 september mijn eerste echo, 3 september naar de verloskundige voor een intake en dan 30 september de termijn echo. Ik vind het wel erg spannend, bijna geen klachten op een soort spierpijn gevoel in Mn borsten en vermoeidheid na. Bij mijn eerste in t begin veel gespuugd dus het maakt me nu best onzeker ..
     
    Nova87 vindt dit leuk.
  19. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Wat leuk zeg! Welkom hier ook :)
    Hoe oud is jullie eerste kindje? Heb je een zoontje of dochtertje? :)

    Spannend he om alles weer zo mee te maken. Ik kan goed begrijpen dat je er onzeker van wordt als je eerst wel klachten had en nu bijna niet. Wat zegt de verloskundige daarover of heb je dat niet aangegeven?
    Ik zelf vind het ook best wel vreemd dat ik geen klachten heb tot nu toe en ben toch al bijna 5 weken zwanger. Bij onze eerste was ik echt vanaf het begon super super misselijk.

    WIj hebben een klein meisje, Nore. Ze wordt 18 oktober dit jaar 2 jaar en het is een ongelofelijk lief, ondeugend en slim dametje, heerlijk! We zijn super gek op haar <3
     
  20. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Hoihoi! Graag schrijf ik ook mee met dit clubje. De vorige zwangerschap vond ik dit forum erg fijn. Officieel mag ik zaterdag pas testen maar ik had vandaag al een positieve test in hadden. Ik schrok er een beetje van. We wilden graag nog een kindje maar het ging een beetje snel.

    Ik ben 35. Onze tweede zoon is na 5 jaar proberen, 2 miskramen en een vroeggeboorte in oktober vorig jaar bij 39 weken gezond en wel geboren. Onze eerste zoon hebben we helaas verloren door een zwakke baarmoederhals bij 19 weken. En nu dus weer zwanger. Eerst maar weer zien dat ik de 12 weken haal. Dat vind ik altijd spannend. En daarna krijg ik tussen de 12-14 weken een preventieve cerclage. Spannende tijden weer.
     
    Nova87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina