Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja heerlijk he, verlof :D Ik kijk er naar uit!
    Hier nog 3,5 maand dan maar dat mag de pret niet drukken :roflmao:
     
    Nova87 vindt dit leuk.
  2. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Alanyali dat snap ik hoor als je er zo lang op gewacht hebt! :) het is ook leuk en zeker als je dan een meisje krijgt na 2 jongens. Meisjes kleren zijn zo leuk om te shoppen :p
    Ik ben altijd een beetje terughoudend geweest met kopen tot aan de 20 weken echo. Slaat eigenlijk nergens op.. maar nu hebben we het weer. Want nu zeggen we weer "even afwachten of het nog steeds een meisje is" :roflmao:
    En we moeten dus de zolder op bij mijn schoonmoeder om te kijken wat we nog hebben, maar deze periode is zo druk rondom sinterklaas enzo, eerst dat even achter de rug hebben.
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  3. Parasol

    Parasol Actief lid

    21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Oh die bovenste foto, ook helemaal mijn stijl! Superleuk.
     
  4. Parasol

    Parasol Actief lid

    21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Ideaal bedje zeg voor buiten!

    Wij hebben een soort tentje voor op de grond, Deryan heet het. Is ook ideaal voor in de tuin en voor mee op vakantie omdat je het opvouwt als een inimini plat pakketje. Kunnen ook geen muggen in :) dus mocht iemand nog zoiets zoeken kan ik de Deryan ook aanbevelen!
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  5. Parasol

    Parasol Actief lid

    21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    @Pitahaya wat jammer dat je je aangevallen voelt! Dat is nooit leuk. Ik las het zelf nergens zo en vind juist de sfeer hier fijn, maar dat is ook een kwestie van gevoel en persoonlijke smaak/ schrijfstijl natuurlijk. Zou het in ieder geval jammer vinden als je weggaat, maar mocht je er echt toe besluiten dan voor jou ook alle goeds!
     
  6. Parasol

    Parasol Actief lid

    21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    O.a. @PotjeGoud

    De facebookgroep: vind t ook super jammer dat t nu een algemene groep is geworden! Ik dacht daar kunnen we de meer persoonlijke dingen in delen. Vooral handig als t gaat over werk, woonplaats, foto's van onze buiken enzo. Dat deel ik ook niet in een algemene groep. Hadden misschien even besloten groep van Zp forum erbij moeten zetten ofzo. Naja nu wel leuk voor de dames die er al in zitten, misschien maar gewoon zo laten?
     
    PotjeGoud vindt dit leuk.
  7. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    @Pitahaya : ik vind het ook heel jammer als je hier weg zou gaan. Ik heb het persoonlijk ook niet als aanvallend gelezen, maar das idd ieder voor zich . Ik denk iig ook niet dat het aanvallend bedoeld is. Mocht je toch besluiten om weg te gaan wens ik je een fijne tijd toe .

    Fb groep : ik dacht ook dat de fb pagina voor dit groepje bedoeld was om persoonlijkere dingen te delen zoals foto's . We kletsen al een lekker tijdje samen en dan heb je toch een bepaalde band ofzo.

    @michele25 : ja ik ken dat verhaal nog wel. Zo fijn dat hij nu toch wel redelijk snel geholpen kan worden. Kunne jullie ook verder en je zoon ook met revalideren.

    @Nova87 : leuke stijl kamer zeg.
     
    Nova87 en michele25 vinden dit leuk.
  8. AnnaBeer

    AnnaBeer Actief lid

    9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Ik zit niet in jullie Facebook groep maar had wel het idee dat het een privé groep werd om meer te delen.

    Staat de groep niet op prive? Of accepteert iemand van de groep andere?

    Volgens mij kan je hem namelijk zo prive maken als je zelf wilt. Succes met de groep dames! Hopelijk gaat dat ook een fijne groep worden. Ik hou het bij het forum :)
     
  9. Nymeria

    Nymeria Bekend lid

    5 okt 2017
    667
    655
    93
    Vrouw
    Wow dames jullie kletsen zoveel.
    Kom er af en toe niet aan toe te lezen/reageren dus als ik dan weer tijd heb. Zoals nu, rustig moment tijdens nachtdienst, hahaha. Dan moet ik eerst een paar pagina’s door om bij te lezen. wel super gezellig hoor.

    Suikertest, ik “moet” die ook vanwege hoge bmi. Maar bij ons is het geen vies drankje maar moet 3x een dagcurve doen. Dus 3x die dag op en neer naar ziekenhuis. Nuchter, 2 uur na ontbijt en 2 uur na de lunch. Meestal op die dagen dan ook de groeiecho. Vind het ook wel intensief, 3x op en neer. Kan net zo goed zelf een curve prikken thuis als ze me apparaatje geven. Maarja moet dus in ziekenhuis. maar gelukkig geen vies drankje.

    bevallen, ik ben bij eerste naar zkh gegaan, ook vanwege langdurig gebroken vliezen, ontsluiting schoot niet op en koorts.
    Bij de 2e had ik een plaatsindicatie vanwege bmi. Baalde zo erg toen de bevalling begonnen was. Wou helemaal niet weg. Achteraf gezien had ik beter op mn strepen kunnen staan en gewoon thuis gebleven. Maar vond zkh ook niet erg hoor. Maar t ging zo snel want uur na aankomst was ie geboren en 2 uur daarna weer naar huis.
    De laatste dus thuis in bad geboren. Verloskundigen zeiden ook je bent 2x snel en makkelijk bevallen dus je kan prima thuis bevallen. En ging ook geweldig.
    nu hoop ik dus weer thuis. Vind het ook fijn als de kinderen meteen bij me kunnen komen als de baby er is. En evt als ze willen komen kijken met bevalling. Vk zei ook wel ja je moet niet teveel aankomen enz. Maar goed ik ga sowieso wel thuis bevallen denk ik. Enige nadeel nu vind ik dat we op zolder slapen en dat dus niet gaat. Dus moet dan beneden bevallen. Maar miss dat ik ga kijken of we tijdelijk iets kunnen schuiven of doen dat ik miss op kamer van mn zoontje kan bevallen oid. Even kijken tegen die tijd.


    - 19 weken dansje vandaag!! -
    Mijn bekken word echt wel pittig nu hoor. En nu aan t werk meteen weer meer last van harde buiken. Maar goed, hoop t nog even vol te kunnen houden.
     
    Parasol, Nova87 en LunaM vinden dit leuk.
  10. LunaM

    LunaM Actief lid

    31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    Ik sta er hetzelfde in als de vorige keer. Mocht het vlot gaan is thuis bevallen prima denk. De vorige keer ingeleid dus toen werd het ziekenhuis en dat was ook prima. Dus voor mij ligt het er echt aan hoe het loopt.

    Wat betreft de Facebook groep. Ik vind het een beetje gek dat er mensen in zitten niet vanuit hier. Ik dacht ook dat het de bedoeling was voor alleen de meiden die hier ook kletsen. Zeker omdat het daar niet anoniem meer is.

    De suikertest moet ik dit keer ook doen. Net even iets te hoog gewicht.

    Mijn buik begint nu wel echt te groeien trouwens! Heel lang gebeurde er weinig maar hij gaat ineens vooruit :rolleyes:.
     
    Dana, Parasol en Nova87 vinden dit leuk.
  11. LunaM

    LunaM Actief lid

    31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    @michele25 Wat fijn dat je zoon er zo relaxed onder is, maar is niet niets dat hij geopereerd gaat worden. Blijven toch spannende momenten. Hopelijk gaat alles goed!
     
  12. Nova87

    Nova87 Actief lid

    17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    Zo te lezen dan toch de Facebook groep privé houden! Ook gezellig :D Maar er zitten nu al onbekenden tussen toch?
     
  13. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Nova87 @Parasol ja daarom had ik m eerst helemaal afgeschermd staan, maar toen kon niemand hem vinden. Dus toen openbaar gezet, maar wel dat ik moet accepteren. Probleem is dus alleen dat ik aan de namen niet kan zien of ze van het forum zijn. We kunnen altijd nog een nieuwe groep aanmaken. Ik weet nu wie er van het forum af zijn gekomen.
    Of we moeten zeggen we laten nu niemand meer toe. Dan moet diegene mij eerst even hier een privébericht sturen dat ze zich gaan toevoegen?
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  14. Alanyali

    Alanyali Actief lid

    11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

    Ja of als ze zich aanmelden dat ze vragen moeten beantwoorden ofzo?
     
  15. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    #4655 Dana, 29 nov 2020
    Laatst bewerkt: 29 nov 2020
    als het idd uitsluitend leden zijn van dit bevallingsgroepje , wil ik me misschien wel aanmelden. beetje ivm privacy ook misschien!
     
  16. Parasol

    Parasol Actief lid

    21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Uhm er zitten er nu 11 van hier in en 7 onbekenden als ik het goed zie (of meer van hier die niet hun naam van t forum hebben vermeld).

    We kunnen die 7 erbij laten en dan geen nieuwe onbekenden, of een hele nieuwe groep aanmaken. Mij maakt het overigens niet uit, zo lang er maar niet onbeperkt nieuwe bij kunnen :)
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  17. LunaM

    LunaM Actief lid

    31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    Wat mij betreft heffen we de huidige op en maken we een nieuwe? Ik zou dat iets fijner vinden denk ik, maar weet niet hoe de rest daarin staat?
     
    Nova87 en Dana vinden dit leuk.
  18. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Zat net even het hartje te luisteren met de angelsound. Zoals altijd meteen gevonden en klopte mooi snel.. alleen ineens zakte hij af naar langzaam voor een aantal seconden en herpakte zich daarna weer. Dit is de eerste keer dat ik dit hoor. Schrok er wel even van..
    Toch de vk maar even vragen bij de controle.
     
  19. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen dames,

    Van mij mag er ook wel een nieuwe fb groep komen. Wil het toch een beetje privé houden. Of die anderen eruit doen die er niet in horen en dan privé zetten, echt praten doen zij ook niet.

    hier ff een off day, blegh. Zit niet lekker in mijn vel.

    Met 1 ding wel super blij mee. Ik voel kleine uk al een paar dagen aan de buiten kant schoppen. Dus elke keer probeerde ik het mijn vriend ook te laten voelen, maar dan stopte ze met schoppen ( trutje)
    Maar vanmorgen is het dan toch gelukt. Hij heeft haar 3x voelde schoppen achter elkaar. :D

    Gister broeken besteld, woensdag komen ze binnen. Kan ik weer in broeken lopen ahahaha buiten mijn huisbroek om,
     
    LunaM vindt dit leuk.
  20. Nova87

    Nova87 Actief lid

    17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook prima als er een nieuwe groep komt. Misschien ZP in de titel of beschrijving zetten ofzo?

    @Kruimeltje 1 Ahh balen van je off day:( Specifieke reden of dat niet? Soms heb je gewoon zo'n dag he..

    (Zie foto) Te schattig! Maatje 50 is zó klein. Kan me dus niet voorstellen dat ik straks zo'n kleine baby heb :roflmao:
    Vind wel dat er voor meisjes meer keus is, meer variatie en kleur. Maar heb nog niet overal uitgebreid gekeken dus wie weet wat ik nog aanschaf :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LunaM, Alanyali, Dana en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina