Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxsimoneee

    xxxsimoneee Actief lid

    7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Inderdaad zo ontzettend zielig. Ja hier komt ze nu al binnen 2 u na een voeding terwijl ik haar voort 115 aanbied. Iemand bekend met regeldagen en flesvoedingen? Het liefste wil ik op verzoek voeden net als eerst maar ze drinkt gewoon wat ik ook maar maak op.. ze laat gewoon niets staan. Weet niet goed hoe ik dat aanpak. Oja zo wandelen doe ik ook vaak haha. Blij als die darmperiode idd voorbij is. Maar anderzijds, dan zijn ze ineens plots weer zo groot
     
  2. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Precies wat ik ook dacht! Is zo dubbel hè? Ik denk dat regeldagen ook bij baby’s zijn die flesvoeding krijgen. Of sprongetjes of groeispurtjes, hoe je het ook noemt.. Ik begrijp alleen niet waarom je bij borstvoeding mag voeden op verzoek en bij flesvoeding niet? Ik doe dat ook gewoon, als hij na 2 uur komt krijgt hij melk, komt hij na 4 uur dan krijgt hij ook. Tuurlijk, ik snap dat je hem niet de hele dag aan de fles kan hangen bij een regeldag en dat dat bij borstvoeding wel kan, maar krijg zulke rare blikken als ik dit aankaart bij CB. Lijkt alsof flesvoeding strengere regels heeft. Maar goed, ik neem het advies van het CB niet zo heel nauw als ik eerlijk ben. :rolleyes: Luister meer naar mijn eigen gevoel.
     
    Tan89, xxxsimoneee, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Tepelhoedje proberen?
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  4. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    De dame van het cb gaf hier aan dat ze een adviserende rol hebben en je altijd je eigen gevoel moet volgen. Dus je doet het prima volgens het cb hier:thumup:

    Hier combo bv+kv, doen dat gewoon op verzoek waarbij we na de bv uit fles (4 of 5 voedingen) nog 120kv aanbieden, meestal gaat er zo'n 70-80 op, ongeacht of er daarvoor een fles met borstvoeding in gegaan is:confused:

    Hopen vooral dat ze binnenkort iets langer gaat slapen tussen de voedingen. Ze komt nu ongeveer elke 3 uur. Vanavond heeft ze 4x 20ml gehad verspreid over 2.5 uur.

    Ik lig nu in bed, ga om 02.00 nog een keer kolven. Mijn man heeft een logeerbed op P haar kamer gezet, daar gaan we om en om slapen, want nu breekt het ons allebei op. Mevrouw slaapt ook nog heel onrustig dus dat helpt helemaal niet mee, elke zucht zit ik rechtop o_O om 06.00 moet ik dan weer kolven dus dan wisselen man en ik weer van bed, misschien met een muziekje dat het op stoelendans gaat lijken :D
     
    Tan89, PlainJane, xxxsimoneee en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hihi ik zie nu echt zo'n versnelde compilatie voor me van jullie de hele nacht van bed wisselen met de vogeltjesdans muziek op de achtergrond. :roflmao:
    Maar goed idee! Energie besparen idd!
    Mijn vriend slaapt gewoon de hele nacht door als hij hier slaapt. Hij kan toch niets voor me doen.
     
    PlainJane, xxxsimoneee en Amoxiclav vinden dit leuk.
  6. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Probleem is inderdaad opgelost met een tepelhoedje :) hik werd gewogen deze ochtend en was goed bijgekomen hoera
     
    Tan89 en xxxsimoneee vinden dit leuk.
  7. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hahaha sorry nu beeld ik me dat ook in
     
    PlainJane, Nora92 en xxxsimoneee vinden dit leuk.
  8. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Eigenlijk vind ik de energie niet om veel te schrijven momenteel. Veel bezoek gehad thuis om onze kleine vriend te ontmoeten. En zo met 2 kindjedls thuis is toch serieus wennen :p
     
    Tan89, Oilell, PlainJane en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Och, m’n jochie gisteren alweer een maand oud.. wat gaat het snel! En hij ziet er alweer zo anders uit dan 4 weken geleden, gaat mij echt te snel..! :cry:
     
    Amoxiclav, xxxsimoneee en Nora92 vinden dit leuk.
  10. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaaa het gaat zo snel hè? Hier ook alweer 5 weken oud. Pfff ze kan al op haar buik liggen en om haar heen kijken. Vindt al zoveel dingen interessant en volgt ook echt met haar hoofd. Waar is die mini gebleven?
     
    Tan89, Amoxiclav, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    IMG-20200714-WA0032.jpeg
    Maatje 56 is bijna verleden tijd. :cry:
     
    MKR, Amoxiclav, xxxsimoneee en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
    Nora92 vindt dit leuk.
  13. sjallie

    sjallie Actief lid

    29 jul 2018
    380
    437
    63
    Vrouw
    Volgens mij hebben wij hier twee regeldagen achter de rug, jeetje wat pittig. We hebben net een swaddle up besteld. Als hij alleen ligt, dan slaapt hij onrustig en maakt zichzelf steeds wakker, maar strak inwikkelen in een doek frustreert hem op een gegeven moment ook omdat hij niet met zn armpjes omhoog kan. ben benieuwd...

    Hoe en wanneer gaan jullie over op 6 voedingen? Wij zitten nog op ongeveer 7. We bieden 110cc aan en hij drinkt het soms wel soms niet op. We kijken zo veel mogelijk naar zijn behoefte, maar idd met een marge.
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  14. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ahh wat een schatje! En dat haar..! Baby hier is geboren met haar, maar wordt nu kaal. Hij trok soms al gezichten als een oud opaatje en ziet er nu ook zo uit met mega inhammen op z’n hoofdje. o_O
     
    Nora92 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  15. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Wat een schatje! Zoveel haar heeft je meisje ook:oops:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  16. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Oei haha, hier heeft hij dat ook wel zo van zijn haar die inhammen
     
    PlainJane, xxxsimoneee en Nora92 vinden dit leuk.
  17. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    2 weken oud vandaag. Ook in een dansje? 2 weken dansje ofzo
    De verse baby is er ook al uit :cry:
     
    PlainJane, xxxsimoneee en Nora92 vinden dit leuk.
  18. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaa lief hè dat bos haar! Ze werd ook geboren met veel haar maar nu wordt het echt dik en lang!
     
    xxxsimoneee en Amoxiclav vinden dit leuk.
  19. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ja super! Mijn dochtertje had ook zoveel haar, zwart dan wel. Nu heeft M ook veel haar maar eerder blondbruin
     
    PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  20. xxxsimoneee

    xxxsimoneee Actief lid

    7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kijk dan toch wat een knap lief meisje! Ze groeien zo snel he :cry:
     
    Nora92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina