Uitgerekend 16 t/m 30 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ly009, 9 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Lekker op vakantie! Veel plezier.

    Ik ga pas actie voor babaykamer ondernemen met 24 wkn ofzo hoor, keer weekendje klussen (leuk kleurtje op de muur en een baby wieg klamboe ophangen, en meubels in elkaar, hoppa)

    denk je ook niet, nu met vakantie, hoe druk wordt het wel niet twee (!!) kinderen straks, haha en sommigen hier hebben de derde of een tweeling straks, oh my ;)
    Ambities bijstellen denk ik en toch volgend jaar iets met center parcs ofzo :o::roflmao:
     
    Mayson en Kip89 vinden dit leuk.
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hahaha, heerlijk je reactie, want wij hebben exact hetzelfde hier al gedacht op vakantie :roflmao:

    Mijn dochter is ook heel actief. Je kan er nu nog geen label op zetten natuurlijk, maar je zou zeggen als je ze ziet dat ze ADHD heeft. Kan geen 10 seconden op een stoel zitten, wil niet in de buggy (wat heel lastig is want dan kan ze niet slapen. En als ze moe is, wordt ze dubbel zo actief en begint uiteindelijk op de grond te roepen en te tieren en dan mag je haar niet aanraken), kan niet gewoon wandelen maar moet altijd lopen (hardlopen noemen jullie dat in NL geloof ik). Dus best wel pittig :p

    We zeiden al zelfs dat het misschien geen slecht plan is om de grootouders eens mee te nemen haha!
    Volgend jaar zal hopelijk nog wel meevallen, want de baby zal dan nog niet kunnen lopen :o: Scheelt ook weer :roflmao:
     
  3. Kip89

    Kip89 Actief lid

    28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    Oh leuk, de kamer inrichten! Wordt het weer wat echter van.

    Ja, lastig kan dat zijn hè, als je niet dezelfde smaak qua namen hebt:oops:
     
    Ly009 vindt dit leuk.
  4. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ja zo veel zin in!! Ben nog niet begonnen met het kopen van kleren. Jullie wel? Ik zie wel heeeele leuke pakjes zeg! Wil het liefst alles halen :roflmao::roflmao:
     
    Mayson en Frun vinden dit leuk.
  5. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Nog niet in de stad geweest, maar ga binnenkort de blije doos ophalen bij de prenatal...denk dat ik dan wel wat meeneem:p
    Bedoel is wel veel kleertjes van E. Te gebruiken. Maar sowieso krijgt ze wel een eigen 1e pakje. Kan ik de dames allemaal hun 1e pakje geven later:)
     
  6. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ik heb laatst een aantal dozen opgehaald! Bij de prenatal, babydump, kruidvat en albert heijn :D das wel ff mooi meegenomen :thumup:

    Wel fijn dat je kleertjes kunt hergebruiken!
     
    Frun vindt dit leuk.
  7. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Oja bij de appie ligt ie ook al klaar inderdaad! En de rest heb ik ook aangevraagd, ook van de etos. Beetje leuke doos van de appie? Die kende ik nog niet namelijk. Van de babydump vond ik ook altijd wel praktisch, o.a. bekertjes en lepeltjes weet ik nog van de vorige 2.

    Zeker handig dat ik kan hergebruiken. Zelfs nog wat dingen van de oudste, ook al 14/15 jaar oud:roflmao: Al is het shoppen toch ook wel erg leuk altijd.
     
  8. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik moet alles echt nieuw kopen, want we hebben een dochter en ik ben nu eenmaal een echt meisje meisje meisje fan van kleren, lakentjes...

    Ergens wel superleuk, maar ik vind jongenskleren wel minder mooi dan meisjeskleren, dus zal nog een hele zoektocht worden!

    Als jullie leuke sites van jongenskleren kennen, laat maar weten ! ❤️
     
    Mayson vindt dit leuk.
  9. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Jaa de babydump doos vind ik toch wel het leukst! Ook zo’n schattig washandje :rolleyes:

    Vandaag gaan we de kamer verven en morgen de grote spullen erin zoals het bedje, kledingkast etc! :)
     
    BB83 en Frun vinden dit leuk.
  10. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Herkenbaar hoor. Heb verder geen kinderen maar meisjeskleertjes vind ik toch snel mooier en leuker eruit zien. Ik kijk vooral bij de h&m, zara en hema op dit moment!
     
  11. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat is het hier stil zeg :roflmao:
    Gisteren al 2 pakjes gaan kopen. Zo leuk ❤️ Blijkt dat ze voor jongens toch wel leuke dingetjes hebben, haha !

    Hoeveel dingetjes in maatje 50 gaan jullie aankopen en hoeveel dingetjes al in de volgende maat (voor moest het kindje groot zijn)?
    Mijn kleine meid was 46 cm bij de geboorte, dus die verzoop in de babykleertjes en we hebben dus superlang geniet ervan gehad :roflmao:
    Maar nu weet ik dus natuurlijk niet hoe groot de kleine man gaat zijn.

    Hij is ook best wel actief, want ik voel elke dag de stampjes :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BB83, Mayson en Frun vinden dit leuk.
  12. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Hahaha ja heel stil hier inderdaad!

    Wat een schattige pakjes:)

    Ik zit ook wat met de maten hoor hahaha, hier ook van die ukjes met de geboorte. Haal denk ik van beide maten 3 pakjes ofzo? Drama altijd die eerst kleertjes. We wonen gelukkig dicht bij het centrum.

    Heb gister ook een pakje gekocht, ging even de blije doos ophalen bij prenatal.

    Hier teouwens ook een druktemakertje in de buik, wordt nog wat dito_O
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jolo vindt dit leuk.
  13. Sjuus

    Sjuus Lid

    14 jul 2014
    34
    33
    18
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Leusden
    Leuk die pakjes hoor.
    Omdat wij nog niet willen weten of we een dochter of zoon krijgen ben ik steeds aan het bedenken welke kleuren leuk zijn en neutraal.
    Vanmiddag haal ik de blije doos op van Prenatal.
     
    Frun vindt dit leuk.
  14. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Leuk pakje!
    Wij wonen ook wel dicht bij een winkel, maar bij ons is het gebruikelijk om 2 à 3 dagen te blijven in het ziekenhuis (ik moest bij dochter 6 dagen blijven ivm geelzucht) dus ik heb wel liever voldoende mee voor als het al meteen vuil wordt :roflmao:
    En ik koop ook liever zelf kleren dan dat ik iemand op pad moet sturen omdat ik niet genoeg heb :oops: Achja, uiteindelijk komt alles wel in orde :rolleyes:
     
    Mayson en Frun vinden dit leuk.
  15. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Oh ja, dat snap ik dan helemaal.

    Ik heb het voordeel dat we waarschijnlijk nog zat kleine kleertjes hebben van E. Al had ik dat doorgeschoven naar de kleine van een vriendin (schelen 10 weken). Gelukkig heeft ze het nog op zolder. Binnenkort even ophalen en uitzoeken. Ik wil sowieso ook wat nieuwe kleertjes en eigen 1e pakje.
    Daarnaast....E. is van augustus en dus wat meer inimini zomerkleertjes dan dat we kunnen gebruiken. En het is gewoon zoooo leuk kleertjes te kopen.:roflmao:
     
    Mayson en Jolo vinden dit leuk.
  16. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Haha ja, kleertjes kopen is idd echt leuk. En nu heb ik ook gewoon een geldig excuus om weer volledig los te gaan met kleertjes, aankleding van box enzo omdat bijna alles van mijn dochter wel iets van roze bevat of echt typisch meisje meisje is :roflmao:

    Zot eigenlijk dat we gewoon al bijna of al in de helft zitten... Ik heb nog niets gedaan buiten die 2 pakjes gekocht dan :oops:
     
  17. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Uitgerekend: 16 - 30 november 2022
    -----------------------------------------


    16 November
    ♡ Ly009 - 28 jaar - eerste kindje
    Baloetje - 31 jaar - eerste kindje

    17 November

    ♡ BelleJ - 31 jaar - tweede kindje

    18 November

    Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht.
    ♡ Sjuus - 39 jaar - 2de kindje
    Kip89 - 32 jaar - 3e kindje

    22 November
    ♡ BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM)
    ♡ Frun - 42 jaar - 3e kindje

    23 November

    ♡ Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje

    26 November

    ♡ Layali01 - 28 jaar - 3e kindje

    27 November

    ♡ Jolo - 31 jaar - 2de kindje

    30 November

    ♡ Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------
    Jongen (2) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (6)
    ------------------------------------------

    Sterretjes:

    Bluebell14

    Afspraken:
    Juni:

    29 - Ly009 - 20 weken echo

    Juli:

    5 - Kip89 - 20 weken echo
    6 - Mayson - echo
    8 - Mayson - 20 weken echo (GUO/SEO)
    11 - BB83 - 20 wkn echo
    12 - BB83 - controle verloskundige
    14 - Jolo - 20 weken echo

    19 - Mayson - echo

    augustus:

    9 - Jolo - vroedvrouw
    10 - Jolo - 24 weken echo
    30 - Jolo - 27 weken pretecho 3D

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  18. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Hi!
    Vanmiddag de 20 weken echo gehad, alles helemaal goed met het meisje!
    Het is wel een kleine bewegelijke krakeling hoor, ze lag overdwars, onder andere 1 voet bij mond, andere voet tegen plafond, armpje op de rugo_O:roflmao:
    En zo cute, ze had ook een oorlel vast.

    Moet rond 32 weken wel terugkomen om te kijken of de placenta niet voor de uitgang ligt. Was nu wat twijfel over. Erg vervelend, nog een extra echo :rolleyes:

    Kan haar nu wel goed voelen schoppen enzo, ook aan de buitenkant.

    @Ly009 hoe was jouw echo gegaan vorige week?
     
    BB83, Mayson, Kip89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Hoii! Ging heel goed dankjewel! Ze was lekker aan het bewegen maar voelde er zelf nog niks van (nog steeds niet trouwens!). Alles zag er prima uit gelukkig! Heel leuk om zo een echo mee te maken vond ik :)
     
    Kip89 en Frun vinden dit leuk.
  20. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Grappig he dat van dat oorlel! :D Die van mij was in dr neus aan het peuteren :roflmao:
     
    Frun vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina