Uitgerekend 16 t/m 30 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ly009, 9 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Wat fijn dat alles goed is! Bijzonder toch wel dat je alles al zo duidelijk kan zien. Is toch al mijn 3e maar, ben elke keer weer verbaast en onder de indruk.

    Hahaha, nu al neuspeuteren:roflmao:
     
    Ly009 vindt dit leuk.
  2. Kip89

    Kip89 Actief lid

    28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    Mijn echo vanmorgen was ook goed. Kindje was lekker aan het bewegen, voel ik zelf ook al een tijdje. Ziet ernaar uit dat ons meisje een klein en fijn popje wordt. Ben ik zelf met 1.60 m en normaal 54 kg ook. Is voor een meisje niet erg. Voor een jongen zou ik dat toch wat sneu vinden.
     
    BB83, Mayson, Ly009 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Wat fijn @Kip89 :)

    Nog even een vraagje, is bij meer van jullie met de 20 weken echo ook een voetje opgemeten? Zoja, hoe groot dan?
    Heb het idee dat onze meid grote voetjes heeft, 3 cm...lijkt zo groot in verhouding:roflmao:
     
  4. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Klopt ik vind meisjes kleren ook veel leuker. Kun je ook leuk combineren met rokje legging shirtje of jurkje. Jongens kleding is alleen shirt of trui met een broekje.

    Ik heb wel leuke dingen gezien voor jongetjes. Bij babydump heb ik paar leuke setjes besteld met 20% korting. Shirtjes voor €6,- enzo. bol.com verkoopt veel leuke dingen ook merkkleding zoals Babyface, dirkje, Z8 enzo. En via online Kixx ook hele leuke dingen. Van Z8 merk kleertjes gekocht met veel korting. Ik ben al flink aan het inslaan en ook leuke combies maken voor jongetje en meisje. Zelfde tuinbroekje maar dan een jongens en meisjes shirtje er op. Toch gematsht maar toch eigen. Zo ook met 2 dezelfde boxpakje in een jongens en meisjes kleur. Vind het wel leuk af en toe die combies te maken maar ook gewoon eigen kleertjes en niet altijd matshen. Heb van mn dochter nog heel veel leuke kleertjes enzo dus koop voor het jongetje nu het meest bij.

    Hema, H&M en Zara koop ik juist weer niets want die kleertjes vallen altijd heel kort en breed. Aangezien mijn dochter lang en slank is paste dat nooit mooi. Dus ben er nu ook niet zo van.
     
    Jolo en Frun vinden dit leuk.
  5. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Hier dochter toen ook 46cm en verkoop ook in maatje 50. Nu deze 2 baby's boven gemiddeld qua groei maar weet niet of ze dit lijntje wat ze vanaf het begin al hebben ook aan gaan houden. Schijnt dat 2lingen als ze aan het einde van se zwangerschap minder ruimte hebben niet zo snel meer groeien. Maja ligt er ook aan met hoeveel weken ze geboren gaan worden. Sowieso uiterlijk 38 weken maar ze denken bij mij eerder aan 36 weken omdat ze zo groot zijn. Ik ga er van uit dat ik nog 15 weken moet.
     
  6. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ja dit heb ik dus ook. Koop liever veel zelf dan dat ik iemand moet sturen. En weet niet of ze veel te vroeg of hoe lang we in het ziekenhuis moeten blijven. Hoe de 2 en ik er aan toe zijn want ligt aan de bevalling of het goed gaat met een 2ling bevalling of niet. Meer onzekerheden bij deze zwangerschap natuurlijk dan bij een eenling zwangerschap/bevalling.
     
  7. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ik heb vrijdag mijn 20 weken echo (ben dan 21 weken zwanger). Zal er eens op letten of ze het opmeten en laat het hier dam weten.
     
    Frun vindt dit leuk.
  8. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ik heb vandaag weer een echo gehad na 4 weken. Eerste keer sinds we weten dat we een jongen en meisje krijgen.

    Meisje ligt nog steeds rechts en jongetje links in mijn buik. Allebij in hoofdligging . Meisje lag denk net iets meer naar voren/tegen mijn buik aan die was beter zichtbaar en is ook veel meer voelbaar.

    Kleintjes hielden mij weer goed wakker vannacht na het plassen. 45 minuten lang meisje en daarna was het stil en begon jongetje. Ik heb niet geslapen van 3:45-5:15 :eek:. Hoorde de vogels al fluiten. Wel heerlijk ze te voelen, maar nu is het dubbel op. Ik ga al zo vloeiend mogelijk naar de wc om ze slapend te houden :roflmao:. En toen het weer rustig was na 45 min dacht ik te gaan slapen maar toen werd de volgende wakker. Dat heb je met 2. Lossen elkaar af :D.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BB83, Jolo en Frun vinden dit leuk.
  9. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Begint het gedonder nu al?:roflmao::roflmao:
     
    Mayson vindt dit leuk.
  10. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 - 30 november 2022
    -----------------------------------------


    16 November
    ♡ Ly009 - 28 jaar - eerste kindje
    Baloetje - 31 jaar - eerste kindje

    17 November

    ♡ BelleJ - 31 jaar - tweede kindje

    18 November

    Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht.
    ♡ Sjuus - 39 jaar - 2de kindje
    Kip89 - 32 jaar - 3e kindje

    22 November
    ♡ BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM)
    ♡ Frun - 42 jaar - 3e kindje

    23 November

    ♡ Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje

    26 November

    ♡ Layali01 - 28 jaar - 3e kindje

    27 November

    ♡ Jolo - 31 jaar - 2de kindje

    30 November

    ♡ Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------
    Jongen (2) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (6)
    ------------------------------------------

    Sterretjes:

    Bluebell14

    Afspraken:
    Juli:

    8 - Mayson - 20 weken echo (GUO/SEO)
    11 - BB83 - 20 wkn echo
    12 - BB83 - controle verloskundige
    14 - Jolo - 20 weken echo

    19 - Mayson - 22 weken echo

    augustus:
    1 - Mayson - 24 weken echo

    9 - Jolo - vroedvrouw
    10 - Jolo - 24 weken echo
    30 - Jolo - 27 weken pretecho 3D

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  11. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dat is echt niet meer zo lang als je daar bij stil staat he... 15 weken :roflmao:
     
    Mayson vindt dit leuk.
  12. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Haha, dat zal er helaas niet op beteren eenmaal ze geboren zijn vrees ik :D
    Maar wel leuk en heel speciaal zo'n tweeling :rolleyes:
     
    Mayson vindt dit leuk.
  13. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Fijn om al het goede nieuws van de 20-wekenechos te lezen!

    Ik was even afwezig, aangezien we op vakantie waren. Heerlijke vakantie gehad, ik kan er weer even tegen! Al moet ik zeggen, dat na 1.5 week in een tent op een matje slapen, mijn bekken wel toe was aan een echt bed. Hopelijk nemen mijn bekkenklachten nu weer wat af. Hebben jullie nog veel last van kwaaltjes of zijn de goede weken aangebroken?

    Vanmiddag heb ik de 20-wekenecho. Ik heb wel zin om de kleine weer even te zien, maar vind het toch ook wel weer spannend. Is alles goed, niet te groot, niet te klein? Ik voel in ieder geval nu al zo'n week of twee volop bewegingen, dus wat dat betreft zit het wel goed :)
     
    BB83 en Frun vinden dit leuk.
  14. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Leuk om te horen dat de vakantie zo goed is meegevallen! Buiten het "bed" dan ;) Hopelijk na een paar goede nachten in een normaal bed weer van je bekkenklachten af !

    Hier heb ik al sinds week 10 geen klachten of kwaaltjes meer. Al krijg ik van wildvreemden wel de opmerking dat mijn buik al dik is voor de termijn dat ik ben. Achja, het is de 2de en het is niet zo dat ik er iets aan kan doen ofzo he... beter dat mijn buik groeit en de kleine ook dan helemaal niet denk ik dan!

    Succes vanmiddag met de echo!
    Ik mag donderdag gaan, maar rond 17 weken heb ik al een hele grote echo gehad met alles erop en eraan. De hersenen gaan nu bij de 20 weken echo wel al 'volgroeider' zijn dan toen met de 17 weken. Maar op de termijn van 17 weken was het alvast een goed beeld :)
     
  15. Sjuus

    Sjuus Lid

    14 jul 2014
    34
    33
    18
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Leusden
    en hoe was de echo?
     
  16. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Alles zag er goed uit! Heel leuk om de kleine weer even te zien en wat ik dit keer extra bijzonder vond, was dat ik op een gegeven moment bewegingen zag en deze tegelijkertijd voelde.
     
    BB83, Frun en Jolo vinden dit leuk.
  17. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Super !
    Idd superleuk he die bewegingen. En dan zeker als je ze nog eens op beeld kan zien :D

    Ik voel sinds 3 weken de bewegingen ook al heel goed. Gisteren voor de eerste keer de hand van mijn vriend eens op mijn onderbuik gelegd en vriend heeft nu ook zijn kleintje eens gevoeld ;)
     
    BB83, Mayson en Frun vinden dit leuk.
  18. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    @Geodriehoek Wat fijn van de goede echo. Leuk he de bewegingen voelen en zien hahaha. Gelijk een beeld bij sommige duwtjes.

    Hier nu wat 'last' van de buik, heupen en schaamstreek. Heb niet teveel gedaan (denk ik), dus denk gewoon bandenpijn door groeispurtje ofzo. Zit nu maar even met de voetjes omhoog in de hoop dat het wat afzakt. Plan was namelijk om even naar de kinderboerderij te gaan straks:confused:

    Deze dame kan nu al hard schoppen trouwens, vorige week een plotselinge pijnscheut bovenin buik niet normaalo_Oo_O
     
  19. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal!!! Hier ook weer in het normale leven na 3 volle weken in heerlijk Italië:) zal ook weer wat meer posten hier, maar WiFi was redelijk waardeloos waar we zaten en eigenlijk ook geen puf gehad heel erg bij te houden hier met de warmte daar… afgelopen maandag hadden wij ook de 20 wkn echo en ook gelukkig geen bijzonderheden, zo fijn!!! Ennnn we weten nu ook het geslacht, het is (wederom) een jongen dus klein broertje voor P. Ik dacht even 5 sec “dan is het straks echt gedaan met de rust” twee van die rondrennende jochies, oh boy! Wel heel leuk, fotootjes onder elkaar gezet van grote broer boven en huidige baby onder. Lijken ze op elkaar? :roflmao:

    Heb geen kwaaltjes behalve dat ik ook soms het groeispurt gevoel heb en mijn buik echt op groeispanning staat. Heb nog wel ijzertabletten (om de dag) en lage bloeddruk. Dus af en toe een extra dropje, niet erg :p

    het weekend van 29 juli gaan we aan de slag voor de babykamer, echt helemaal zin in! Ben benieuwd of ik me een beetje kan inhouden met shoppen de komende tijd.
    Ik vind Zara voor die kleintjes wel leuk, en noppies. Hema vind ik inderdaad ook behoorlijk vierkant uitvallen, zeker na paar keer wassen, lijken dan wel naveltruitjes worden :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 - 30 november 2022
    -----------------------------------------


    16 November
    ♡ Ly009 - 28 jaar - eerste kindje
    Baloetje - 31 jaar - eerste kindje

    17 November

    ♡ BelleJ - 31 jaar - tweede kindje

    18 November

    Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht.
    ♡ Sjuus - 39 jaar - 2de kindje
    Kip89 - 32 jaar - 3e kindje

    22 November
    ♡ BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM)
    ♡ Frun - 42 jaar - 3e kindje

    23 November

    ♡ Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje

    26 November

    ♡ Layali01 - 28 jaar - 3e kindje

    27 November

    ♡ Jolo - 31 jaar - 2de kindje

    30 November

    ♡ Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------
    Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (5)
    ------------------------------------------

    Sterretjes:

    Bluebell14

    Afspraken:
    Juli:

    14 - Jolo - 20 weken echo
    19 - Mayson - 22 weken echo
    28 - BB83 - 22 weken prik (kinkhoest)

    augustus:
    1 - Mayson - 24 weken echo
    8 - BB83 - suikertest (GTT)
    9 - BB83 - controle verloskundige

    9 - Jolo - vroedvrouw
    10 - Jolo - 24 weken echo
    30 - Jolo - 27 weken pretecho 3D

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    Jolo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina