Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Haha ik zou nog minstens 10 weken wachten!
     
    PerfectChaos vindt dit leuk.
  2. Kimmy133

    Kimmy133 Bekend lid

    2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    @PerfectChaos ik zou het rond week 34-35 doen. Niet te vroeg, want dan is alles weer muf tegen de tijd dat je het gebruikt.

    Ik heb nog geen uitnodiging voor de prik gehad. Heb er de Vk ook niet over gehoord. Zal eens vragen, moet volgende week weer naar het ziekenhuis dus.

    honger heb ik totaal niet, ben blij als ik kleine beetjes kan eten.

    gisteren m’n kinderwagen opgehaald. Zo happy mee. Wilde zo graag die kleur dat ik er voor naar de andere kant van het land ben gereden. :roflmao:
     
    PerfectChaos vindt dit leuk.
  3. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Showen!
     
    Kimmy133 vindt dit leuk.
  4. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Hier ook geen uitnodiging maar via internet kan je zien waar je terecht kan om een afspraak te maken, ik haal hem volgende week vrijdag (25,5 week dan al)
     
    Kimmy133 vindt dit leuk.
  5. Kimmy133

    Kimmy133 Bekend lid

    2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    @Flops ah, dankjewel! Ik ga even kijken!

    @Cobon ik zal een foto bijvoegen :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    PerfectChaos, Cobon en Flops vinden dit leuk.
  6. Kimmy133

    Kimmy133 Bekend lid

    2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    wat slordig zeg, zo’n grote meetfout! Komt dat dan omdat ze het de vorige keer niet goed konden zien of zo? Wel fijn dat het nu achteraf meevalt.
     
    PerfectChaos vindt dit leuk.
  7. Fienemien

    Fienemien Actief lid

    10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    @PerfectChaos pfoe zeg, wat een gedoe! Had paar drukke dagen en lees het nu pas. Maar blij dat de meting dan wel beter meeviel en dat het slikken ok is!!!

    Wassen doe ik ergens rond 35-36w ofzo, denk ik. Nu alleszins nog niet mee bezig :) ga de commode ook wat moeten herschikken dan zodat de babyspullen erin kunnen. En nog geen idee waar ik met dat van de peuter dan naartoe moet :)

    Prik tegen kinkhoest neem ik zeker, maar is hier pas ergens vanaf begin 3e trimester en ik ga nog wat langer wachten tot voorbij 30 weken. Heb 'm gelukkig maar gewoon zelf uit de koelkast te nemen en in mijn arm te zetten ;)


    Ben hier wat op de sukkel laatste tijd... Tijdje terug had ik een blaasontsteking, daarvoor dan ab genomen waardoor ik een vaginale schimmelinfectie kreeg waarvoor ik momenteel een behandeling volg, maar nu heb ik wéér een blaasontsteking dus terug ab gestart :mad: En schrik voor wat dat met de schimmel doet, want jee zeg, zo onwijs vervelend!! Tussendoor kreeg ik dan ook nog corona, twee van de kinderen ook en nu heeft mijn man het waardoor alles op mij terechtkomt.
    Ik ben onwijs moe. Met drie kinderen in huis, die zelf ook heel vaak ziek waren afgelopen weken, en het werk dat moet blijven draaien, is er uiteraard ook absoluut geen sprake van recupereren of uitzieken.
    Dus blijven we maar verder spartelen en doen wat we kunnen ... :confused:
     
  8. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Neem je al iets van een probiotica? Yakult of iets dergelijks?

    Mee begonnen na behandeling voor schimmel en vaginose... sindsdien geen last meer gehad van die klachten
     
  9. Fienemien

    Fienemien Actief lid

    10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Absoluut, sowieso dagelijks, en sinds de zwangerschap ProGyn specifiek voor de vaginale flora.
    Maar ja, met antibiotica doodt je ook die goeie bacteriën he, dus nu heeft dat ff weinig zin.
     
  10. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Hebben jullie eigenlijk ook (al?) opgezwollen schaamlippen...? Haha viel me gister ineens op t ziet er niet uit :roflmao::roflmao: zou bijna stoppen met scheren om het te verstoppen
     
  11. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Ik had het een paar weken terug, nu weer normaal:roflmao:
     
  12. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Whaha geefr me wat hoop dat het weer normaal word... jemig man dit slaat nergens op :roflmao::|
     
    PerfectChaos vindt dit leuk.
  13. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Haha ooit komt alles weer goed!
     
  14. Fienemien

    Fienemien Actief lid

    10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Of niet :roflmao:
    Na mijn eerste vond ik dat alles wel weer terug op z'n plek kwam. Na de tweede duidelijk stuk minder en bij de derde, wel euh ja, definitief om zeep. Voordeel van de 4e: het is nu toch al om zeep dus whatever :D:(
     
    Cobon vindt dit leuk.
  15. Mich92

    Mich92 Bekend lid

    25 nov 2015
    607
    218
    43
    Hahaha. Het wordt nooit meer helemaal zoals het was. Maar boeeeeeien :roflmao:

    Hebben jullie al een naam? Wij zijn er uit denken we... haha
     
    Fienemien en Cobon vinden dit leuk.
  16. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Delennnn! :p

    Wij hebben denk ik de naam. Niet mijn aller aller aller eerste voorkeur maar wel tweede :)

    Ik was na de eerste prima bijgetrokken op alle fronten, maar dat gaat nu echt niet meer gebeuren denk ik. Ben ook 10 jaar ouder, dat helpt ook niet :p denk dat ik uiteindelijk m'n borsten op moet rollen in m'n bh enzo haha.
     
  17. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Ik heb al wel heftig nesteldrang, het hele huis moet eraan geloven en de tuin ook, ik wil alles af en aan kant. Beetje jammer dat het mentaal op 200% snelheid gaat en fysiek op 50% :roflmao: slechte combinatie.
     
  18. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Ja wij hebben al een naam en er helemaal blij mee ;)
     
  19. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Wij hebben vandaag onze woonkamer verbouwd ( omzetten,soppen) pff helemaal kapot haha
     
    Cobon vindt dit leuk.
  20. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Haha vreselijk he, alles kost zoveel moeite. Is het naar wens? :)
     

Deel Deze Pagina