Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    381
    256
    63
    Vrouw
    Ja zeker dat slapen herken ik! Ook al zal het er bij mij vannacht niet beter op zijn geworden doordat ik wist dat ik vandaag mocht testen:).

    Dat ruiken dacht ik gister ook te merken..Heb normaal al een goede neus maar leek gister nog beter. Inderdaad vooral bij dingen die je niet wil ruiken (rook, vies vaatdoekje)

    Borsten vallen bij mij wel mee. Maar heb de afgelopen dagen veel op de bank gehangen ivm hoest/hoofdpijn. Vorige keer had ik meestal ook pas ergens in de middag last ervan en als ik opstond niet echt. Aangezien ik niet echt ben opgestaan afgelopen dagen ben ik benieuwd hoe het vandaag gaat zijn.

    Wanneer ga jij het vertellen aan vrienden/fam Irisje? En je tweede gok ik?
     
  2. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Klopt dit is mijn 2e kindje!

    Ik wacht nog even met vertellen denk ik. Behalve aan mijn beste vriendin en onze ouders/broers/zussen. Maar vermoed dat mijn moeder het al weet. Toen ik gister naar mijn werk was is ze in mijn huis geweest zonder dat ik het wist om iets te brengen, en ook in de badkamer waar de test lag dus.... maar ze houd zich vast van de domme haha.

    En wanneer ga jij het zeggen? En ga je er iets speciaals voor doen?
     
  3. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!! ♥️

    Ik vertel het idd altijd heel snel, en dan aan de mensen aan wie ik het ook zou vertellen als het mis zou gaan.. en denk dat m'n moeder het wel aan m'n neus ziet ;)
     
  4. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
    En allemaal heel herkenbaar!
     
  5. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    381
    256
    63
    Vrouw
    Haha ja dat is dan een goede kans dat ze dat gezien heeft :). Leuk om wel al aan wat mensen te vertellen. Doe jij daar nog iets speciaals voor?

    Ik vertel het denk ik dinsdag aan beste vriendinnen. Die weten ook alles van vmk dus mogen klaar staan voor het geval dit mis gaat :). Daarna gaan we een kleine 2 weken op vakantie. Bij thuiskomst vertellen we het denk ik aan ouders en broer van man. En misschien nog wat vrienden die we regelmatig spreken en ook weten van het traject.

    Mijn ouders en broer vertel ik het pas na een echo met een hartslag. Als er in m'n leven iets mis gaat vinden ze dat zo erg (ook voor zichzelf) dat ik hen vervolgens aan het troosten ben haha. Dus daar wil ik wat zekerheid voor hebben voor ik iets zeg :).

    Ga bij iedereen gewoon zeggen denk ik. Bij m'n ouders misschien wel iets van zo'n kado, ben ik zelf niet zo van maar vinden zij leuk. Schoonbroer en zijn vrouw hebben ook middels kado aan ons hun kind aangekondigd dus misschien dat we voor hen ook zoiets doen want die vinden dat blijkbaar ook leuk :)
     
  6. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Hai! Nieuw hier in deze groep, ik ga even kijken welke ik fijner vind, ben uitgerekend (denk ik) op 16/17 September.
    Al last van misselijkheid en duizeligheid voordat ik m'n positieve test had op 3 januari (9DPO). Borsten al ruim een cup gegroeid, tepels heel erg gevoelig, m'n krampjes in de buik nemen af en misselijkheid word erger.
    Gister voor het eerst echt overgegeven en vandaag weer :eek:

    Heb AS dinsdag een hele vroege echo met 5,5 week. Afgelopen jaar zijn we onze dochters meteen na de geboorte kwijtgeraakt (19,5 week zwangerschap), hierdoor ga ik waarschijnlijk een vroeggeboorte protocol in dus het is allemaal erg spannend!
     
  7. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! ♥️
    Wat spannend voor jou(jullie) zeg, wat een enorm verlies :(
    Ik duim voor je en eens je een heel gezond babietje toe in sept!!
     
  8. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Wat een spannende tijd voor jullie en wat een onvoorstelbaar verlies!:( Maar ergens zijn je kwaaltjes natuurlijk wel een fijne bevestiging voor nu.
     
  9. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Fijn als je je verhaal kwijt kunt bij een vriendin..

    Hier een beetje twijfelachtig. Wel al erg last van mijn bekken maar dat heb ik ook nog steeds regelmatig rondom eisprong/menstruatie
     
  10. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Heey! Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen.

    Hier slaap ik ook veel lichter dan normaal. Diverse keren wakker en hele levendige dromen.
     
  11. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen weer getest, nu twee dagen naar mijn nod en woensdag voor het laatst getest met de normale sensitest dipstick. Heb nu vanmorgen getest met de Kruidvat 2v5 en had eigenlijk wel meer oploop verwacht na 72 uur.. :( had met 7dpo al een tuurstreepje dus mijn innesteling kan niet echt later zijn geweest en weet ook wanneer we het voor het laatst gezellig hadden zeg maar.. pff ik ken die onzekerheid helemaal niet van mezelf. Maar geen fijn gevoel erbij.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Eerste foto was na de afleestijd en die andere binnen de afleestijd
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Kruidvat blijft best lang licht vind ik.. ik zou me geen zorgen maken maar ik herken het. Ik test allerlei merken naast elkaar om deze reden, slaat nergens op. Hoeveel dpo ben je?
     
    Nosja92 vindt dit leuk.
  14. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Hoe zag je vorige test er uit? Naast elkaar? Alleen dan kan je oploop bepalen
     
  15. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Nu 2 dagen na mijn NOD. Altijd een cyclus van 28 dagen.
     
  16. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Van onder naar boven en de twee action early zijn van dezelfde dag als de middelste normale dipstick. Onderste 3 zijn de early dipsticks.
    Bovenste is van de Kruidvat test.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Zo te zien is er oploop? Wel lastig om verschil te zien tussen verschillende testen

    Zelf heb ik oploop getest met zowel Sensitest als k2v5, en CB weken indicator
    Allemaal op aparte blaadjes geplakt anders was het onduidelijk
     
  18. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Slim ja, ik was niet van plan om zo vaak te testen eigenlijk. Laatste zwangerschap alleen getest met een test die ik nog had liggen en een digitale dus weet niet zo goed waar deze testdrang vandaan komt. Nu hoop ik te wachten tot maandag om te testen.
     
  19. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wat gek dan die testdrang! :roflmao: Komt t door het forum?

    Vorig jaar had ik 3 testen gedaan, zag dat het mooi opliep; toen 2x CB gedaan en toen die 3+ zei ben ik gestopt
    Heb wel de hele zwangerschap tot het moment dat ik beviel gedacht dat het mis zou gaan

    Nu denk ik dat alles goed komt en we in september een baby mogen zien opgroeien, maar toch belachelijk veel testen gedaan 13 sensitest
    11 K2V5 en 5x CB tot die 3+ zei :roflmao::|
     
  20. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Nou, dat weet ik niet. Vorige keren was ik hier ook wel actief onder een andere naam dus ligt vast niet aan het forum.

    Onzekerheid hoort er ook wel bij, kan er toch niets aan veranderen
     

Deel Deze Pagina