Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Ohh dat is niet fijn van je werk, dat zou ik ook lastig vinden..
     
  2. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Gelijk heb je wel ja alleen hou ikzelf wel van transparant zijn. Ik weet dat als ik collega's iets vertel dan zal het uiteindelijk ook bij haar terecht komen vandaar..
    Klopt heb je inderdaad gelijk in. Misschien moet ik het mijzelf ook niet zo aantrekken. Ze heeft gewoon niet fijn gereageerd mbt ziekteverzuim terwijl dat echt ongegrond is geweest.

    Ja wij wachten inderdaad ook de 13 weken echo af met familie en vrienden. De rest zien we wel wanneer en hoe we het doen :).

    Heeft iemand hier ook last van die buikkrampen?
     
  3. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    En? Fijne reacties gehad?

    Onze ouders vertellen we pas iets na een goede echo, kinderen pas na de tweede en de buitenwereld niet. Komen ze vanzelf achter, of niet;)
     
  4. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Erge krampen of gewoon getrek en gezeur?
     
  5. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Oh wat heerlijk om dat al te delen!! Hoe reageerden ze?
     
  6. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Ja ik ben afgelopen 2 maanden ziek geweest, overspannen, richting burnout. Huisarts heeft gezegd pas op de plaats en op een gegeven moment ging het ook echt niet meer. Echter wordt er gezegd dat ik flink wat Ziekteverzuim heb terwijl dat te gronde is aan het plotselinge overlijden van mijn moeder en de zwangerschap van mijn dochtertje.

    Ik zie wel hoe en wanneer ik het ga vertellen. Collegas denken alles behalve zo gelukkig
     
  7. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Ze reageerden tikje geschrokken haha (oudste is pas 10 maanden en ik deel het nooit, dat er een baby op de planning staat ;) ), maar wel blij!
     
    MamaDorey, Flops, Nosja92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Wat leuk! Hoe was de reactie?
     
  9. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Getrek en gezeur :roflmao::roflmao:
     
  10. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Ah dat is al helemaal naar.. fijn dat je wel goede collega's hebt! Denk vooral om jezelf zou ik zeggen ♥️
     
    Bloemm90 vindt dit leuk.
  11. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Wat leuk! Fijn :D. Benieuwd hoe hier de reactie gaat zijn:roflmao:
     
  12. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Getrek en gezeur ook hier aanwezig!
     
    Bloemm90 vindt dit leuk.
  13. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Oh ja hier ook, continu het gevoel dat ik super moet kakken ofzo dat m'n buik zo rommelt maar das niet zo :roflmao:
     
  14. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg. :(
    Hopelijk vestigt je placenta zich deze zwangerschap zich inderdaad op een betere plek.
    Spannend, maar fijn om te lezen dat je wel extra in de gaten gehouden gaat worden.
    Zullen nog wel even spannende weken voor je worden dus!
     
    Flops vindt dit leuk.
  15. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    @Bloemm90 Spannend, maar begrijpelijk dat je het op korte termijn 'moet' vertellen op het werk. Zeker in verband met agressie. Geen extra risico lopen voor jou en je kleintje.
    Ik heb het mijn beste vriendin al vertelt, die belde ik woensdag direct na de positieve test haha. Mijn ouders + broer en schoonzus vertellen we het volgende week zaterdag. Dan zijn we op vakantie samen. Kan niet wachten, heb er zoooo veel zin in haha.
    Vandaag had ik echt moeite om het in te houden toen we op bezoek waren bij mijn ouders haha. Mijn schoonouders vertellen we het na de eerste echo, en de rest in principe bij de 12 weken. Ook een beetje afhankelijk of de buik nu bij de tweede inderdaad sneller gaat groeien en of het dan verborgen kan blijven. :roflmao:

    Ik heb inderdaad ook een 'gek gevoel' in de buik. Continue aanwezig, ene keer iets heftiger dan de andere keer. Kan echt merken dat mijn darmen ook aan het opspelen zijn. Heb echt al een buikje die niet in te houden is en kan wel 5x per dag naar de wc. :|:|

    @Flops, 24 weken duurt nog wel even. Zou ik zelf heel lastig vinden, haha.

    @Cobon, wat fijn dat jullie het al hebben kunnen delen! :)
    En de jongste 10 maanden. Pittig om dan weer zwanger te zijn lijkt me. Maar ook fantastisch om de leeftijden zo lekker bij elkaar te hebben.
     
    Cobon vindt dit leuk.
  16. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    Ja ik wou ze héél graag zo kort mogelijk op elkaar ♥️ twee van die kleine mensjes, prachtig. Pittig zal het zeker worden, maar het moet maar ;)
     
    Flops en Brittmuffin vinden dit leuk.
  17. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja precies dat! Gelukkig herkennen jullie het:)
     
  18. loesje6

    loesje6 Bekend lid

    4 mei 2012
    884
    196
    43
    Hoi meiden,

    Lijkt me leuk hier mee te kletsen!
    Ben wel nog heel erg onzeker of het nu goed gaat. Afgelopen maanden 3 x mis gegaan.
    Als alles goed mag gaan ben ik uitgerekend op 24 sept. Dit wordt hopelijk mijn derde kindje!
     
    Cobon en Flops vinden dit leuk.
  19. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    @Cobon , pittig inderdaad maar prachtig dat het je zo gegeven is toch! Fijn dat ze blij waren, je kan hun steun denk ik goed gebruiken straks met 2 kleintjes in huis!

    @Flops Poeh 24 weken wachten lijkt mij heel lastig, maar tegelijkertijd snap ik ook wel dat je dat wil. En fijn dat je het al ietsje eerder met je familie gaat delen :)

    @Bloemm90 wat een vervelende situatie op je werk zeg. Snap wel dat je daar een beetje tegenop ziet, fijn dat je collega's tenminste wel leuk zijn! Is er nog iets wat je kunt doen om het mededelen voor jezelf minder vervelend te maken? Je kan haar bijv ook mailen of zorgen dat er een gesprek is met iemand van hr/bedrijfsarts erbij? Hopelijk vertoont ze wat meer sociaal gewenst gedrag met meer mensen erbij?

    Mijn bruinverlies is gelukkig gestopt. Het was gisterochtend eigenlijk maar 1x en ook nog heel lichtbruin. Beetje beige, niet echt bruin. Heel blij dat dat gestopt is!

    Vanochtend was m'n temp wel een stuk lager dus daar schrok ik even van maar denk eigenlijk dat de temperaturen hiervoor zo extreem hoog waren doordat ik de afgelopen dagen een beetje ziek was. Net in ieder geval een heel mooi kruis op de CB en een mooie oplopen bij de sensitest :)

    Heeft iemand van jullie getemperatuurd? En temp je nog door? Ben heel erg op zoek naar bevestiging maar misschien moet ik dat tempen toch maar los gaan laten..

    Ik heb inmiddels een weeïg gevoel in m'n maag, beetje misselijkachtig. Behalve als ik aan het eten ben. Herkent iemand dit?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd! Jeetje dan is het wel extra spannend zeg. Heb je nog extra controles of iets dergelijks omdat het vaker mis is gegaan?
     

Deel Deze Pagina