Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Jouw temp ziet er netjes uit hoor!!!
    Probeer het los te laten, heel moeilijk maar stress is ook niet goed. Fijn dat het bloed is gestopt, klinkt alsof het van de innesteling komt.





    En die 24 weken wachten dat is het idee van m'n man haha ik ga dat echt niet volhouden :roflmao::roflmao:
     
  2. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Haha aaah vandaar! Met die termijn is het denk ik ook wel al goed te zien dus is niet vertellen misschien ook een beetje 'de olifant in de kamer' niet benoemen. Staat hij er denk je wel voor open om het eerder te vertellen?
     
  3. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Met de tweeling viel het nog niet echt op met 20 weken (behalve voor de mensen die me goed kenden) :roflmao:
    Hoop het... denk dat na een paar goede echo's hij hopelijk bijdraait en we het wel kunnen gaan vertellen :|
     
  4. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Haha mijn ouders wonen 2,5u verderop, dus die vlieger gaat niet op ;)

    Ja probeer het los te laten, hoe moeilijk ook, je hebt er geen controle over..

    Dat weeïge is echt zo'n zwangerschapsding. Smorgens zo snel mogelijk een droge cracker in de mik enz, zorgen dat je nooit echt honger krijgt..
     
  5. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Uiteindelijk komt het wel goed en heeft ze het maar te respecteren. Zij was er niet toen dat hele gedoe in 18/19. Zal me ook ene kant een worst wezen. Belangrijkste is dat ik het weet. Gelukkig ben ik niet de enigste wat gedoe heeft zeg maar :roflmao:.

    Met temperaturen geen ervaring. Althans deze ronde. Kan je daarin geen tips geven
    Ik blijf wel testen voor de oploop :oops: Ben nog zo bang dat het mis kan gaan. :( Ik weet dat men er geen invloed op heeft en dat het gaat zoals het gaat. Heb ik bij mijn dochter ook toen gehad.
    MMisselijkheid herken ik ook van toen. Zorgen dat je door de dag steeds kleine beetjes eet en nooit lege maag hebt werkt voor mij het beste.
    Gelukkig dat het bloeden gestopt is. Lijkt me zo naar.
     
  6. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja ach als je er zelf zo nuchter in kan staan komt het met dat vertellen aan haar wel goed! Heb me nooit zo gerealiseerd dat je het zo snel moet vertellen als je in de zorg werkt. Wel logisch maar lijkt me ergens ook wel een beetje gek dat je collega's een van de eersten zijn die het horen. Maar dat is voor jou vast ook normaal.

    Ja dat testen voor de oploop doen wel meer mensen denk ik hoor, zeker als je op zo'n forum als dit zit. Ik merk dat ik er wel iets meer testdrang van krijg, ook omdat je hier ook wel geconfronteerd wordt met wat er allemaal mis kan gaan.. lopen je testen mooi op?? Foto?
     
  7. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    O haha nee dan komt het vooral neer op mentale steun :) Ik ga het echt proberen los te laten, gewoon genieten van het nu zwanger zijn. Met nog even wat testen komende week voor oploop maar verder geen gekkigheid.

    Test jij nog voor oploop? Of kan jij het echt los laten? Zo ja heb je tips? :)
     
  8. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Wow 20 weken, tweeling en dan valt het niet op? Jij hebt vast hele goeie buikspieren ofzo. Wel fijn dat je het dan gewoon kan zeggen zodra je het wil ipv dat iedereen het na 10 weken al ziet.

    Ik ga er vanuit er over 16 weken uit te zien als een propje. Ben niet zo groot en niet suuuuperslank dus denk dat het er allemaal niet beter op wordt haha
     
    Flops vindt dit leuk.
  9. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Het is inderdaad vreemd maar deels normaal ja. Met dochter met 6 of 7 weken verteld geloof ik. Wil eerste echo afwachten. Maandag wil ik wel de agressie coach inlichten misschien maar dubio want dinsdag is mijn nod :roflmao:.

    Uk ben alleen niet zo te spreken van easyhome. Cb digitale geeft ook al 1-2 zwanger aan. Maar wil gewoon die oploop zien:roflmao:. Bij mijn dochter stond ik er niet eens bij stil. Is wat je zegt, het steekt aan:roflmao::p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Met 10 weken had ik al een buikje. Kon het iedergeval niet meer verbergen :roflmao:. Benieuwd hoe snel het nu gaat.
     
    Kaktus vindt dit leuk.
  11. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja snap wel dat je het eigenlijk wil zien op een echo. Ik zie wel oploop op je testen dus voor nu ben je gewoon zwanger. Maandag tegen de agressiecoach zeggen lijkt me goed (weet niet precies wat diegene doet maar als het te maken heeft met jou weghouden bij agressie dan lijkt het zo snel als mogelijk vertellen me alleen maar slim:)

    Je CB nu al 1-2 weken is ook echt wel goed voor 12dpo! Als je graag oploop wil zien komt die easyhome vast nog wel. En vervolgens je buikje, ben benieuwd want gaat nu vast nog harder dan vorige keer.

    Ik heb nog een CB met wekenindicator liggen. Die wil ik eigenlijk bewaren voor het magische moment dat hij 3+ aan gaat geven.. ik had vanochtend deze CB met kruisje.. wanneer denk je dat ik die met wekenindicator moet doen? Ergens eind deze week misschien al?:):)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Hoeveel DPO ben je nu?
     
  13. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    14 dpo. Dus nod vandaag :)
     
  14. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Heeft een van jullie trouwens ook een smartwatch? Valt mij op hoe beroerd ik slaap. Voel ik natuurlijk ook, maar blijkt ook uit m'n horloge.

    En m'n hartslag is ook echt hoog! Normaal is mijn rusthartslag voor eisprong ergens rond de 48. Na de eisprong vaak rond de 52. En zit inmiddels al op rond de 56 (14dpo dus). Heeft iemand dit ook??

    En wat doen jullie met sporten? Ik sport normaal wel een keer of 5 per week vrij intensief maar denk dat ik dat wat ga terugschroeven en af en toe een uurtje hardlopen ga vervangen door lekker 1.5 uur wandelen ofzo.
     
  15. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    #115 Flops, 16 jan 2022
    Laatst bewerkt: 16 jan 2022
    Ah als je met CB wilt wachten tot 3+ dan moet je waarschijnlijk nog even geduld hebben :)

    En wow rusthartslag van 48?!
    Hier was ie 58-60 en nu rond de 70-72 (loop bij een cardioloog maar vind het doodeng om bij te houden, dus kan zijn dat die 72 hoger was vanwege stress van het meten)
    Ben meer aan het wandelen en iets minder intensief sporten maar als je hardloopt ofzo dan kan je dat prima blijven doen!


    Edit: bij beide zwangerschappen na 18/19DPO de 3+ op CB
     
  16. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Ik ben vooral weer vroeg wakker. Lees 4-6u. Was toen ook een fase en hoop nu weer :roflmao:.

    Ik sport totaal niet. Dus daar geen ervaring in.
    Ik heb rust hartslag 75 a 80.:roflmao: geen idee wat die nu is :)
     
  17. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja, heb ook nog wel eens uitschieters naar een dagje een hartslag van 44 ofzo als ik echt heel lui en stressvrij ben. Ik zie er echt niet uit als een topsporter maar ergens onder mijn isolatielaag ben ik toch wel redelijk fit denk ik :).


    Oke dan doe ik denk ik zaterdag de CB met wekenindicator op hoop van zege. Daarna ga ik op vakantie en om die test mee te nemen vind ik ook wel weet een beetje overdreven..

    Heb je last van je hart dat je bij de cardioloog loopt? In dat kader bijhouden lijkt me ook wel spannend. Maar zo'n zwangerschap doet ook echt wel iets met je hartslag hoor! Misschien stelt dat je nog een beetje gerust?

    Normaal sport ik 5/6x per week vrij intensief (uur bootcamp, minstens uur rennen, minstens uur wielrennen) maar daar ben ik soms wel moe van. Ga denk ik ene dag 'gewoon' sporten en dag erna wandelen, dan weer dag gewoon sporten etc. Iets meer rust is denk ik wel goed :)
     
  18. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Mijn rusthartslag was ook echt wel een stukje hoger en dat sporten kun je best blijven doen hoor zolang je je goed voelt!
     
  19. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Ik ga mezelf afmelden hier dames! Heel veel geluk toegewenst voor jullie allemaal en hoop op een mooie baby voor jullie in september.

    Gisteravond had ik roze met afvegen en vanmorgen onder de douche liep het gewoon langs mijn benen zoveel..

    Het is goed zo. Was al zo onzeker, dat was niet voor niets dus..
     
  20. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Oh nee :( heb je nog getest voor de zekerheid?
    Heel veel sterkte!!!
     

Deel Deze Pagina