Uitgerekend 17 januari t/m 31 januari 2019 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsourlove, 4 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ♥♡ UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019 ♡

    Iedereen is bevallen hoezee!!! Geniet er allen van lieve dames ❤


    Totaal: 22
    --------------------------------------------------

    jongen (9)| meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (0) datum buiten de lijst (5) | kloppend hartje (29)
    -------------------------------------------------


    Bevallen

    17 Dec 2018 - Gynn van een zoontje.
    23 Dec 2018 - IVFbeeb van een
    dochtertje.
    02 Jan 2019 - Svlok van een
    dochtertje.
    05 Jan 2019 - Bloempje1982 van een
    dochtertje.
    08 Jan 2019 - Maani van een
    dochtertje.
    11 Jan 2019 - RDerby van een
    dochtertje.
    11 Jan 2019 - Carmen123 van een
    dochtertje.
    13 Jan 2019 - KleineM van een
    dochtertje.
    13 Jan 2019 - DaisyVA van een
    zoontje.
    14 Jan 2019 - Frou81 van een
    dochtertje.
    14 Jan 2019 - Suuz09 van een
    dochtertje.
    18 Jan 2019 - Itsourlove van een
    dochtertje.
    18 Jan 2019 - IUItje van een
    zoontje.
    19 Jan 2019 - Nancydierengek van een
    zoontje.
    21 Jan 2019 - Nizzie86 van een
    dochtertje.
    24 Jan 2019 - Rozeline van een
    dochtertje.
    28 Jan 2019 - 14januari van een
    dochtertje.
    29 Jan 2019 - Bumpie van een
    dochtertje.
    01 Feb 2019 - BB83 van een
    zoontje.
    04 Feb 2019 - DN2017 van een
    zoontje.
    06 Feb 2019 - Melkos van een
    dochtertje.

    Meisjes: 15 | Jongens: 6
    Totaal: 21


    ——————
    Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky, Eedihcro, Linda89, Rots (Zes), Modellicious ✨
     
    nizzie86, svlok, Rozeline en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Bumpie

    Bumpie Bekend lid

    28 dec 2015
    864
    523
    93
    Cinababy is life!!

    Hier gaat t ook heel goed. Ze komt goed aan en tikt bijna haar geb gewicht aan. Grote zus is ook langzaamaan gewend aan de kleine en is zo lief voor haar. Ben voor n groot deel ook weer de oude.
     
    svlok en kleineM vinden dit leuk.
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen dat we niet allemaal een horror bevalling hebben gehad. Geniet ervan meid en gefeliciteerd met jullie dochter.
     
    Melkos vindt dit leuk.
  4. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed. De kleine doet het goed. Ze eet goed, slaapt ook meestal goed. Soms wil ze alleen bij ons slapen. Ik begin langzaam een beetje op te krabbelen. Het is me wel echt tegen gevallen die keizersnede. De bevalling kan ik redelijk een plaatje geven al word ik er soms nog emotioneel van.

    Hoe is het met de rest?
     
    nizzie86, svlok en kleineM vinden dit leuk.
  5. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Dit is me verhaal:

    Om 1 uur gestript ben erna voor afleiding even gaan winkelen met me man en om 14:45u de kindjes van school samen opgehaald toen voelde ik me al niet lekker en wou ik graag snel naar huis eenmaal thuis kreeg ik langzaam wat krampjes en na het avond eten van 18:00u ben ik de douche in gegaan maar de krampen bleven maar komen daardoor heb ik de verloskundige maar eens gebeld die was er binnen een half uurtje toen was het rond 19:00u toen even getoucheerd en kwam ze op een ruime 3cm en een rijpe en verstreekte bbm dus het was begonnen en ivm dat ik al eerder snelle bevallingen had meegemaakt mocht ik al na het ziekenhuis om 20:00u waren we daar omdat me andere kindjes goed waren opgevangen liet ik dat los en kwamen de weeën al heviger weer lekker gaan douchen en de weeën wegpuffen ongeveer tussen 22:30 en 23:00 had ik 5cm ontsluiting en toen ging het hard weeën werden sterker en sterker staand leunend tegen het bevalbed begonnen de persweeen om 23:55u en ook toen braken me vliezen ook en na 8 minuten persen kwam ons dochtertje E.mily ter wereld met een gewicht van 3022gr en 48cm. De placenta kwam er ook al heel snel uit terwijl ons meisje nog aan de navelstreng zat dat was best bijzonder. We waren vannacht om half 3 alweer thuis nu lekker genieten van onze mooie kleine meid

    Klinkt stom maar voel me tegenover de mensen die een helse bevalling hebben gehad schuldig met dit verhaal zouden de kraamtijd gevoelens wel zijn :oops:
     
    nizzie86, svlok, DN2017 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey wat super fijn!
    Gefeliciteerd!
    :D:thumup:
    Nu lekker genieten!
     
    Melkos vindt dit leuk.
  7. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Niets schuldig voelen hoor. Geniet er maar van. We hebben er allemaal wat moois voor terug gekregen, dat maakt alles goed:D.
     
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Wat bijzonder dat we nu allemaal bevallen zijn.
    Zo zitten we met ze allen vol in spanning en maar wachten wanneer de kleintjes komen.
    En nu zijn we allemaal bevallen.
    Meiden allemaal heerlijk genieten!
    En de gelukkige vaders natuurlijk ook!

    Ik geniet ook vol op van ons mannetje!
    Echt is het mooiste bezit wat mijn vriend en ik samen nu hebben!
    Wat prachtig zo’n klein mensje.
    Alles zit erop en eraan.
    Is zo bijzonder allemaal!
    Onze kleine man doet het super goed hij drinkt goed en is ook al aangekomen.
    Nu heerlijk nog verlopig verlof van mijn werk.
    Dus kan al die tijd extra lang genieten van de kleine man.
    Helaas is vriend lief al weer druk aan het werk.
    Maar hij heeft nu wel elke maandag papa dag opgenomen voor 2 1/2 jaar lang.
    Dan kan hij ook lekker genieten van zijn zoon.

    Fijne dag allemaal!
    :D:thumup:
     
    nizzie86, svlok, DN2017 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. 14januari

    14januari Actief lid

    9 mei 2018
    256
    213
    43
    Vrouw
    Wat lees ik nu!!! Iedereen bevallen, yes!!!
    Gefeliciteerd dames! Wat bijzonder hè :)
     
    nizzie86, svlok, Nancydierengek en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Joehoe!! Wat een mooie lijst hebben we dames! Gefeliciteerd allemaal!

    Hier gaat het goed. De bv is bij mij zo goed op gang gekomen dat ik hevige stuwing heb. Lig vandaag dus met witte kool bladeren in mijn voedingsBH op bed. En ik heb al 2x 65 ml voorraad in de vriezer, naast ik gevoed heb! Haha. Sinds vandaag ook helemaal geen last meer van mijn hechtingen (ik heb een klein knipje gehad) en kan dus alweer bukken en in kleermakerszit zitten.

    Ons mannetje is echt een topper!! Hij zat gisteren alweer op zijn geboortegewicht want was van die dag ervoor in 1x 130 gram weer bijgekomen. De kraamhulp moest het even nawegen want ze kon het niet geloven :roflmao:

    Vandaag hem voor het eerst in badje gedaan. We genieten volop, en ik word elke dag opnieuw en nóg meer verliefd als ie zijn oogjes open doet en naar me kijkt. ♡♡♡

    Vandaag is consultatiebureau ook geweest en gehoortest okee en hij sliep zelfs door de hielprik heen, wat een voorbeeldig kind hebben wij :oops::rolleyes:.

    Bevallingsverhaal post ik hier nog apart... tot snel allemaal, xxx
     
    nizzie86, svlok, 14januari en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wat fijn hoe het bij jullie gegaan is! Soepeltjes hoor, geniet daar ook maar extra van. Zal je herstel ook lekker vlot gaan! :thumup:

    Dus je had zowaar een lotus-bevalling? Wauw hoor!!
     
    Melkos vindt dit leuk.
  12. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Ja heerlijk het gaat allemaal ook erg vlot het herstel.
    Het mooiste van heel me bevalling vond ik dat de placenta ook erg snel er was waardoor me dochtertje nog helemaal in contact was met de navelstreng en placenta dat hebben we ook op foto heel mooi en bijzonder de navelstreng klopte ook nog helemaal door terwijl de placenta ook al ‘geboren’ was
     
    svlok, Nancydierengek, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk dames we hebben allemaal onze wolk van een baby!

    Hier gaat ook alles voorbeeldig:DKleine man was na 1 dag 4% afgevallen, stond daarna 2 dagen stil en is nu 150 gram aangekomen:eek:. Dus bijjjjna weer op geboortegewicht. Ik heb ontzettende stuwing en geef blijkbaar slagroom haha:roflmao:. Zijn navelstompje is er donderdagavond af gevallen en hij kon op dag 1 al zijn hoofd omhoog houden als je hem op zijn buik legt. Als je hem op je borst hebt dat kijkt hij je gewoon recht aan. Echt een sterk ventje:oops:

    We zijn zoooo verliefd op hem:):oops:Ik heb tijdens en na de bevalling meerdere keren geroepen dat ik wel nog steeds een tweede wil hoor! Dat daar geen twijfel over onstaat:Ddat vond de vk toch zo bijzonder HAHAHA:roflmao:

    Ohja ook wel leuk; ik werd gehecht en toen ze klaar was vroeg ik "en? Is het een kunstwerk?" Zegt de gyn "ja ben er best trots op ja" zeg ik "mooi, ben blij dat je er trots op bent want dat betekent dat je goed werk hebt geleverd":roflmao:

    Ohja en één van de eerste dingen die ik vroeg was of ik aambeien had. Ik heb urenlang geperst op niks dus ik was ervan overtuigd mezelf een tros aambeien te hebben geperst:roflmao:gelukkig niet:D

    Kleine kereltje ligt nu met een vol buikje naast me te slapen in de co sleeper. Ik moest net nog een traantje laten van geluk. Wat is dit mooi:cry:

    EN WAT RUIKT JE EIGEN KIND HEERLIJK:cry:kan niet stoppen met snuffelen, knuffelen en kusjes geven. Ik zei nog tegen de kraamzorg dat t maar goed is dat je het aantal kusjes niet hoeft te tellen zoals het aantal luiers want dat zou ik niet kunnen bijhouden:D
     
    nizzie86, svlok, IUItje en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen en de kleintjes?
     
    nizzie86 en DN2017 vinden dit leuk.
  15. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles goed.
    Ben met mijn vriend gister voor het eerst met de kleine naar dorp geweest heerlijk wezen shoppen. De kleine man heeft er alleen weinig van gemerkt die lag de hele middag heerlijk te pitten in de kinderwagen haha. Erna gingen we ook boodschappen doen toen werd de kleine man wakker want ja hij had honger en werd ook langzaam weer tijd dat hij drinken moest krijgen. Tijdens boodschappen doen was hij rustig dat gewiebel met die boodschappen kar vond hij heerlijk. Hihi. Thuis meteen beloond met een schone luier en drinken.
    ;)
     
    BB83, Rozeline en DN2017 vinden dit leuk.
  16. IUItje

    IUItje Actief lid

    19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    #2016 IUItje, 10 feb 2019
    Laatst bewerkt: 10 feb 2019
    Hier ook goed!

    Kleine man weegt al bijna 4,5kg, krijgt een lekkere plofkop :rolleyes:.

    Ik voel me fysiek echt weer een stuk beter, heerlijk m'n lijf weer terug.

    Had/ heb alleen enorme overproductie, maar na bezoekje van lactatiekundige gaat dat nu eindelijk de goede kant op. Salie thee, blokvoeden, niet kolven en zo min mogelijk melk weg laten lopen voor een voeding zodat m'n productie daalt en afgestemd raakt op de kleine.

    Hij heeft wel erg last van krampjes, hebben ze dat bij jullie ook? Zo zielig. Vannacht voor het eerst ingebakerd en wat een verschil! Hij komt nog steeds netjes elke 3/4 uur voor een voeding maar huilt geen uur meer erna gelukkig.
     
    nizzie86, BB83, Nancydierengek en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Wat goed dat je het nu zo afgestemd hebt!

    Hier alleen de eerste nacht erge krampjes daarna heel af en toe nog maar maar hooguit een paar minuutjes. Zelf venkelthee drinken helpt hier heel erg goed.
     
    IUItje vindt dit leuk.
  18. Bumpie

    Bumpie Bekend lid

    28 dec 2015
    864
    523
    93
    Hier begint ze best wakker te worden nu en dat betekent dus ook dat ze niet meer vanzelf in slaap valt .. maar met de oudste heb ik daar echt te weinig tijd voor. Slapen jullie babys wel zelf in?
     
  19. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    De kleine man van ons is nu ook steeds vaker en meer wakker.
    Maar meestal na verschoning en ze flesje als hij dan ze wakker momentje heeft loop ik met hem op mijn arm rond door de kamer. Meneer kijkt dan vrolijk in het rond. Als ik dan rustig oo de bank met hem ga zitten valt hij uiteindelijk vanzelf in slaap. En dan leg ik hem stiekum weer terug in ze bedje. Maar hij heeft ook geregeld dat als ik hem ze flesje heb gegeven dat hij erna moe is en snel al in slaap weer valt.
     
    Bumpie vindt dit leuk.
  20. Carmen123

    Carmen123 Lid

    15 mei 2018
    81
    142
    33
    Vrouw
    Hallo dames, ten eerste iedereen gefeliciteerd en wat een prestatie! We mogen trots zijn dat we vrouwen zijn en van onze kleine wonder mogen genieten.

    Mijn kleine Sofia, eet goed, helaas heeft ze nog geen ritme waardoor ze overdag weigert om te slapen terwijlze erg moe is maar ze weigert, zodra ze in mijn armen slaapt, leg ik haar in de bedje maar ze wordt meteen wakker, heel hard huilen tot dat ik haar weer oppakt en dan is ze stil. Heel vermoeid want ben bijna de hele dag met haar in mijn armen en kan zelf veder niets doen, niet eens douchen... :( ik probeer echt te genieten maar soms wordt ik gestres omdat ik niet weet hoe ik haar in slaap kan krijgen.
    Ze is nu 5 weken,3310 g, 50 cm drinkt goed uit flesje (borstvoeding ging niet) en vorige week voor het eerst consultatiebureau geweest, controle was goed.

    Hebben jullie advies over ritme/ slapen?

    Bent bang dat ze gewend is om alleen in mijn armen te zijn.
    Heerlijk natuurlijk maar een vermoeid/ gestrest moeder is ook weer niet positief.

    Ben zelf nog aan herstellen, vandaag uurtje gewandeld met Sofia maar heb nu spierpijn. Merk dat mijn lichaam nog niet veel aankan.
    Zijn jullie al bij gekomen van de bevallingen?
     

Deel Deze Pagina