Uitgerekend 17 januari t/m 31 januari 2019 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsourlove, 4 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @nizzie86
    Hey mijn eerste werk week.
    Ja was eigenlijk of ik nooit weg geweest ben haha.
    Net of zomer vakantie gehad heb en weer aan het werk moest.
    Maar bevalt mij prima weer.
    En zodra ik thuis kom dan moet ik wel ff mijn kleine mannetje knuffelen hihi.

    Ow die prikjes bij die kleintjes is zo niet leuk hè.
    Echt toen onze kleine ze prikjes kreeg schreeuwde hij het uit. Echt ik kon zelf ook wel janken toen. En erna kreeg hij er ook koorts van. Zo zielig.
     
  2. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Vandaag 7-05-2019 is een bijzondere dag voor mij.
    Op deze datum vorig jaar had ik mijn punctie gehad.
    En heeft de bevruchting eind deze dag plaatsgevonden.

    En toen op 10 mei had ik de terugplaatsing.

    En op 22 mei had ik een bloedtest en hoorde ik dat ik zwanger was!

    Ik beleef het allemaal weer opnieuw.
    Stomme is als ik er aan denk word ik toch weer wat emotioneel ervan.
    Maar het was het allemaal waard!

    En nu is de kleine man er!
    Hoe bizar dat dit hele gebeuren al weer een jaar geleden is!
     
    nizzie86, Rozeline, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Aankomende maandag gaan mijn vriend en ik dan ook langs het ziekenhuis. En dan gaan we de afdeling fertiliteit een kleinigheidje geven met een brief erbij hoe dankbaar we ze zijn dat onze droom mede dankzij hun is uitgekomen. Ik vond dit een mooie tijd precies één jaar later.
     
    nizzie86 en Rozeline vinden dit leuk.
  4. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat onwijs lief en bijzonder. Ook gek dat je het zo precies weer he? Fijn dat je er toch mooi op terug kan kijken en wat een geweldige liefde heb je nu he?!
     
    nizzie86 en Nancydierengek vinden dit leuk.
  5. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wat lief van jullie, en zo fijn dat je daar nu zo op kan terugkijken he?
    Ik weet het ook nog zo goed, geen punctie, maar wel echo's en zo'n ovitrelle spuit waarna ik naar huis moest die avond om te seksen :roflmao: (kon niet bij een vriendin blijven slapen nadat we een concert hadden bezocht)
    En jahoor... het bleek 2 weken later raak, zo fijn en blij met resultaat :p:oops:
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi ik en mijn vriend zijn afgelopen maandag langs het ziekenhuis geweest bij de afdeling fertiliteit om onze kleine D te showen en om ze te bedanken. Was best een emotioneel weerzien. En zo leuk precies de persoon die ons het meest had begeleid was aanwezig. Ik heb ook aan haar de kaart gegeven en de grote pot snoep die we voor hun gekocht hadden. Wat vonden ze het leuk. En wat vonden ze het leuk om D te zien. Echt wat een mooie afsluiting was dit! :D
     
    nizzie86, BB83, kleineM en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hoe gaat t hier dames? En met de kleintjes? Zien jullie ze ook al zo groot worden? En trappelen met de beetjes, pakken en naar je kijken :o::o::o:
     
  8. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja de tijd gaat hard. De kleine is al weer 4 maanden en groeit als kool.
    Ze wil alles pakken en in haar mond stoppen. Kan zich wat langer zelf vermaken. Nu nog doorslapen en in eigen bed gaan slapen de hele nacht, hihi.
    Hoe is het bij de rest?
     
    nizzie86, DN2017, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Het is een cliché maar het is zo waar: de tijd gaat hard met zo'n kleine ja! Zaterdag issie alweer 4 maanden. Haha het is zo'n kletskous, gezellig brabbelen, tongetje naar buiten en zelf ook de fles willen vasthouden, maar dat gaat natuurlijk voor geen meter :roflmao:

    vanmiddag gaan we beginnen met de eerste oefenhapjes, dat wordt weer lachen... :D we genieten volop!

    En bij de rest?? :rolleyes:
     
    DN2017 en Rozeline vinden dit leuk.
  10. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Zo, jullie kids ook lekker een 4 maandensprong? Van 8 uur achter elkaar doorslapen naar ieder uur willen drinken snachts, hallo... Your madre is moe yo. En hij wil geen fopspeen dus 3 keer raden wie zijn speen is (1 hint, het is niet papa). Maar het is wel een heerlijk ventje. Zou dat de reden zijn dat ze zo schattig zijn? Zodat je dit soort dingen gewoon trekt?

    Heb trouwens nog steeds een "hangbuikje". Het hangt niet, of nouja, niet als ik rechtop sta haha. Maar wel zo'n squeshy stuk onder mn navel zegmaar. Gaat vast wel weg als ik die overige kg kwijt ben maarja eten is zo lekker:rolleyes:.

    Kleine Houdini is wel echt een schatje. Oh wat hou ik van dat kind. Ik zeg het wel 100 keer per dag tegen hem. Ik kan hem wel opvreten! Ik heb ook echt op een dikke vette roze wolk gezeten, nog steeds eigenlijk. Ik geniet er zo van dat ik zijn mama ben. Hij gaat vaak naar oma zodat ik kan sporten etc. Maar ik haaaaaaaat het om hem af te geven. Zie er een dag van tevoren al tegenop om een paar uur zonder hem te zijn:(. Het is ook zo'n heerlijk mannetje, hij is zo vrolijk en dankbaar voor alles. Als je hem oppakt, als je hem een speeltje geeft, als hij bij me gaat drinken, hij reageert op alles zo blij. Oke genoeg verliefd geneuzel.

    PS Houdini is zn bijnaam want hij worstelt zich zo'n 8 keer per nacht met zijn armpjes uit zijn Meyco inbakerdoek (en krabt en slaat zichzelf dan wakker). We hebben een Swaddle Up 50/50 geprobeerd maar dan wrijft hij zijn wangetjes stuk. Buikslapen gaat niet want die luilak gaat met zijn neus in het matras liggen en vindt het dan wel prima. Dus tips zijn welkom.:D
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Rozeline vindt dit leuk.
  12. IVFBeeb

    IVFBeeb Bekend lid

    23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Dag allemaal!! Hoe is het met jullie kleintjes?
     
    Rozeline, nizzie86, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. IVFBeeb

    IVFBeeb Bekend lid

    23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Hier gaat trouwens alles goed! Ons kleine meisje is inmiddels ruim 7 maanden en weegt bijna 8 kg (niet zo klein meer dus...). Ze is al heerlijk aan het rollen en tijgeren, niets is meer veilig, haha. Verder heeft ze nu twee tanden en daar kan ze al een heleboel mee eten (brood, fruit, groenten). Ik zit nog steeds op mijn roze wolk. Zo genieten! Het enige waar ze niet zo geweldig in is is slapen... hopelijk maakt ze ook daarin snel wat stappen ;)
     
    Rozeline, nizzie86 en DN2017 vinden dit leuk.
  14. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Alles gaat goed, morgen is ze alweer 7 maanden oud. Ze groeit goed en was bij de laatste meting 68cm en bijna 7 kg. Ben zo verliefd! Ze is zo lekker vrolijk, houdt van dollen en kan nu steeds langer zitten. De kruip bewegingen beginnen ook te komen. Eten gaat ook steeds beter:D Alleen net als bij ivf-behandeling is slapen een uitdaging.
     
    Rozeline, nizzie86, IVFBeeb en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ohh wat leuk om weer van jullie te horen! Heerlijk dat ze zo goed groeien en wat leuk dat er al tandjes door zijn! Zijn er al dames die denken aan een volgende kindje?

    Hier al een tijd een hoop gekwijl en gebijt maar nog geen tandjes te zien:D Hij eet sinds kort dagelijks wat fruit of groenten. Nouja eten, hij likt eraan en gooit het daarna op de grond (Rapley) maar het begin is er. Verder nog volledige bv en dat gaat nog steeds heel goed gelukkig!

    Ook hier is het slapen niet zijn sterkste punt. Hij drinkt snachts vaak, zo'n iedere 1,5 uur. Maar hij groeit daardoor gelukkig wel lekker door! 5 augustus was hij 6 maanden en 1 dag en woog hij 8600 gram en was hij 72 cm:DDus ik ben mega trots! Hij heeft nog steeds groene ogen en is erg licht van huidskleur maar is verder een exacte kopie van papa. Ik was laatst op een verjaardag van vrienden van ons waar veel mensen waren die wij niet kenden. Ik was daar eerst met de kleine man en papa ging later langs toen wij al weg waren. Het eerste wat hij te horen kreeg toen hij binnen kwam is "Ohh die kleine was van jou hè!":roflmao:

    Verder is het ook zo'n heeeerlijk ventje. We zijn zo gek op hem! Hij gromt, ook tegen vreemden dus dat is heel grappig, hij babbelt (jajaja, dada, jeje) en is stapelgek op papa.

    Per 1 september gaan wij voor de volgende proberen:cool:eens even kijken of we nog zo'n mooie lieverd mogen krijgen! Maar eerst even lekker op vakantie met z'n drietjes en schoonmama (die gaat mee zodat wij ook af en toe samen even kunnen chillen).
     
    Rozeline, nizzie86, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. IVFBeeb

    IVFBeeb Bekend lid

    23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Wat spannend zeg! Over een week al dus! Wij hebben nu twee kindjes en dat is voor ons voldoende. Dolgelukkig en compleet.
     
    Rozeline, nizzie86 en DN2017 vinden dit leuk.
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh wat leuk te lezen dames!! En wat een flinke babies hebben jullie haha.
    P. is écht een schatje, relatief lang en slank (atletisch gebouwd net als zijn ouders..:o:)
    Moet wel volgende week een keertje extra wegen bij het cb, maar zolang hij verder lekker vrolijk is en goed doet, maak ik me niet zon zorgen. Ben na 3 mnd gestopt met bv en over op nutrilon, zit toch wat minder vet in :p
    Wel oefenhapjes, hij eet echt alles tot nu toe. Ook zo schattig om hem kabbelend aan een soepstengeltje te zien ♡
    Slapen kan ie gelukkig ook goed; om 19 uur erin en dan volgende ochtend weer wakker rond 06.30u. Ideaal kind! Als er bij ons ooit een 2e komt, dan kan het denk ik alleen maar tegenvallen op dat gebied :|
    De wens is er al wel, maar we wachten nog even voordat we er echt voor gaan. Over 2 weken eerst maar eens genieten met zn 3-jes op vakantie, heb er zin in!
     
    Rozeline, nizzie86 en DN2017 vinden dit leuk.
  18. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    #2078 nizzie86, 19 sep 2019
    Laatst bewerkt: 19 sep 2019
    Moppies! Ik kan niet geloven hoelang ik hier al niet gereageerd heb! Life with a baby = nooit meer tijd voor iets hebben, amirite? :roflmao: Jammer eigenlijk dat dit topic zo snel verwatert... Ik moet nog vaak aan jullie denken, we hebben immers zo'n mooie en intensieve tijd samen beleefd. Hopelijk gaat alles goed met jullie!

    @Nancydierengek Ach meid, wat ontzettend mooi en symbolisch dat jullie met jullie kleine man zijn langs geweest bij de fertiliteitsafdeling! Ze vonden het zeker geweldig om jullie te zien? Ik heb rond de periode die jij noemt inderdaad ook alles herbeleefd en ik werd daar ook heel emotioneel van. En eigenlijk blijf ik alles herbeleven. Wat ik al zei, het was zo'n mooie, intensieve tijd... Een jaar geleden brak ik nu mijn voet en dat was eigenlijk echt het kutste ooit, maar toch heb ik nu ook heimwee naar die tijd, want het was zo leuk en spannend om ons huisje voor te bereiden op de komst van de baby, zelfs met die gipspoot :roflmao: Groeit jullie mannetje goed? :D

    @DN2017 Ik moet weer even heel hard lachen om hoe je alles omschrijft. I feel u met die viermaandensprong... :eek:

    Al was het bij ons niet per se een sprong, maar een EXTREME vorm van de viermaandenslaapregressie. De regressie heeft drie (!!!) maanden (!!!) geduurd (!!!). We hebben op een gegeven moment zelfs een slaapcoach in de arm genomen, want we sliepen alle drie helemaal niet meer. Helaas hebben we daar precies nul aan gehad en is het een kwestie geweest van uitzingen. Nou, toen is het welgeteld twee weken 'goed' gegaan ('goed' tussen aanhalingstekens, want Ariana Grande (weten jullie nog?! :D) werd nog steeds wel twee keer per nacht wakker voor een voeding) en toen diende de achtmaandenslaapregressie zich aan. LOVE IT :thumup: Dat hele eerste levensjaar van baby's is wat mij betreft één lange sprong, joh. Maar hoe moeilijk en uitdagend het ouderschap ook kan zijn, tegelijkertijd stroomt mijn hart de hele dag door over van liefde voor dat kleine meisje. (En het blijkt dat je eigenlijk best prima kunt functioneren op vier uur slaap per nacht :roflmao:) Hebben jullie ook dat het karakter van jullie kindjes zich steeds meer laat zien? Ik vind dat zo bijzonder!

    Ariana Grande is me wel een figuur, hoor. Ze is bijna acht maanden en heeft nog amper interesse in vast voedsel. Ik las gisteren hier op het forum dat iemands baby van acht maanden het avondeten al met hen mee-eet... :eek: Baby Ariana vindt een fruithapje prima en eet af en toe een paar stukjes boterham met pindakaas, maar voor de rest zijn mijn boobs nog steeds the main attraction. Rare meid. Zoveel smakelijke dingen op de wereld! En ik ben er langzaam eigenlijk ook wel aan toe dat ze lekker met ons gaat mee-eten :roflmao: Gelukkig groeit ze wel goed. Volgende week gaan we weer meten en wegen, maar ik schat haar nu op zo'n acht kilo. Lekker mupke is het. As we speak tijgert ze door het huis (achteruit :thumup:) en vist kattenbrokjes onder de koelkast vandaan om die op te peuzelen (die wel :roflmao: misschien moet ik haar straks een bakje kattenbrokjes voorschotelen?!) De tandjesteller staat hier trouwens op twee en ze zegt sinds kort per ongeluk 'mama', en dat gaat dan de hele dag door. Gisteren noemde ze me zelfs mama Gaga (GettyImages-1128869595-754x1024.jpg), nou daar teken ik voor!

    @DN2017 Wij zijn inderdaad al bezig voor een tweede! Die drang kwam hier vijf minuten na de bevalling al aanzetten en is niet meer weggeweest :roflmao: In juli zijn we begonnen. Nog geen succes gehad dus, maar baby Ariana heeft ook twee jaar op zich laten wachten, dus blijkbaar moeten we weer geduld hebben. Gelukkig heb ik deze keer wat meer afleiding tijdens het wachten :roflmao: Zijn jullie inmiddels ook alweer bezig? En geef jij eigenlijk ook nog borstvoeding? Hier heeft de borstvoeding gelukkig geen effect op mijn cyclus, zo fijn! Hopelijk kan ik het nog een paar maanden volhouden. Hoewel ik borstvoeding geven heel intensief vind (al is het stukken minder intensief dan in het begin!), vind ik het wel heerlijke momentjes samen.

    @BB83 Hoe was jullie vakantie?! :D Wat heeeeerlijk dat jullie zo'n goede slaper hebben, daar mag je echt heel blij mee zijn! En gaat het eten goed?

    Ik hoop nog iets van jullie te lezen! Ben ook wel heel benieuwd hoe het bijvoorbeeld met @itsourlove, @kleineM en @Rozeline gaat! Dikke kus voor jullie allemaal ♡
     
    BB83 en Rozeline vinden dit leuk.
  19. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik dacht eens kijken hoe het met de meisjes is. Zie ik dat ons topic weer geopend is, wat super leuk.
    Hier gaat het goed, de kleine is hier volgende week al 8 maanden. Ze is heel snel met alles en stond al met 6,5 maand in haar bedje. Ze is een lange dame net als ik. Ik ben van de week opnieuw tante geworden van een neefje. Mijn broer heeft zijn eerste kindje gekregen.
    Ik heb een tweede afgesloten, en dat was wel moeilijk. Voor jullie een spannende periode. Ik hard voor jullie duimen...
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  20. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @nizzie86 mijn dochter is ook nog steeds gek op de flesjes. Ik heb nog steeds niet naar 4 kunnen afbouwen, terwijl dat al moest.. hihi. Groenten en fruit uit een potje vind ze heerlijk, maar brood gaat nog met moeite. Verder drinkt ze niets anders dan melk (voeding), want sap, thee en water wil ze niet. Ach, het komt vanzelf wel.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina