Uitgerekend 17 januari t/m 31 januari 2019 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsourlove, 4 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @Rozeline Ach! Ik dacht laatst nog ergens te hebben gelezen dat jullie misschien toch nog voor een tweede zouden gaan, maar dat is dus niet meer zo. Hoe voel je je erbij, lieverd? Ik zie in je onderschrift staan dat het je niet verstandig lijkt. Wil je er iets over vertellen? En kun je er anders bijvoorbeeld met vriendinnen over praten of heb je het inmiddels een plekje kunnen geven? Dikke knuffel voor jou, hoor.

    Wel fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie dametje. Dat groeit maar en dat groeit maar, hè. Zo knap dat ze al kan staan! En een hele geruststelling dat jouw meisje ook nog volop fan is van melk. Ach, zolang ze goed blijven groeien zie ik eigenlijk niet in wat daar mis mee is. Het komt inderdaad allemaal vanzelf wel. Leuk om iets van je gelezen te hebben ♡ En nog gefeliciteerd met je neefje, trotse tante!
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  2. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @nizzie86 ik heb te veel lichamelijke klachten, die van nog een zwangerschap niet beter gaan worden. Nog heel veel last van mijn bekken onder andere. Mijn leeftijd speelt ook een rol ik word in december 41 jaar. Mijn man wil ook nog steeds niet, dus dat werkt ook niet mee:p. Op nieuw zwanger worden betekend ook weer naar het ziekenhuis en hopen dat de endometroise rustig blijft en daar ben ook een beetje bang voor. Ik vond de bevalling ook traumatisch (Ik mag volgens mij wel weer een keizersnede maar toch), alles bij elkaar heeft me doen besluiten dat het goed is. Ik ben super blij met mijn dochter en daar ben ik heel dankbaar voor. Ik hou de optie nog even open tot januari dan zou ik het nog bespreken met mijn man, maar ik denk dat mijn keuze is gemaakt.
     
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @nizzie86 en dank je❤. Ook leuk om wat van jou te lezen. Hoe voel je je onder het opnieuw proberen om zwanger te worden? Spannend periode maar misschien ook stressvol?
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Leuk zeg om te lezen hoe het met iedereen hier gaat.
    Hier gaat ook alles goed!
    De kleine man groeit zo snel.
    En is al weer 8 maanden!
    Niet te geloven wat hij allemaal kan in die paar maanden tijd.
    Zo trots dat we zijn op ons mannetje!
    Echt genieten!
    :D
     
    DN2017 en nizzie86 vinden dit leuk.
  5. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @Rozeline Ik snap je beweegredenen volledig. Toch een heel verdrietige beslissing, denk ik zo :( Dikke knuffel voor jou.

    Ik ervaar het proberen zwanger te worden (nog) niet als stressvol. Wel vind ik het weer heel spannend elke maand! Maar wat ik al zei: gelukkig heb ik deze keer voldoende afleiding om er niet zoveel mee bezig te zijn :roflmao: En het scheelt ook dat ik in elk geval al één kindje heb mogen krijgen, dat had ik twee jaar geleden echt niet durven dromen.

    Hoe gaat het met de rest van de meisjes?
     
    Rozeline en BB83 vinden dit leuk.
  6. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik kon het niet laten en kwam hier toch nog even spieken. @Rozeline het klinkt als een goed (en vooral rationeel) besluit over de wens voor een 2e te laten varen. Knap als je ook zo in de emotie erover voelt, wees niet te streng voor jezelf daarin.

    @nizzie86 wat spannend dat jullie er alweer voor gaan! Maar zeker wat afleiding is goed inderdaad.

    Hier hebben we het er soms wel over maar nog niet concreet over op actie ;) ben ook nog "maar" 2x ongi geweest sinds mijn zwangerschap. Dus dat PCOS zal het ook voor een 2e bij ons lastig gaan maken vrees ik. Ben mijn eigen cyclus aan het bijhouden dus wie weet kan het straks ook zonder hulp van medicatie. Eerst nog even genieten met zn 3-jes... :)
     
    Rozeline en nizzie86 vinden dit leuk.
  7. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @BB83 Hè, wat jammer. Je hoort weleens dat lichamen zich 'resetten' na een zwangerschap. Ik had dat voor jou ook gehoopt. Zou het nog ontzwangeren kunnen zijn? Borstvoeding geef je al een tijdje niet meer, toch? En gelijk heb je, lekker genieten met jullie gezinnetje van drie! ♡
     
  8. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik ben het type van genieten van wat ik heb en niet te lang blijven stil staan met wat ik niet. Het was een ander verhaal als ik nooit een kindje had mogen krijgen.
    Toen ik zwanger was had ik ook het gevoel dit hoeft van mij niet nog een keer. Ik denk dat ik daarom wat makkelijker los kan laten. Alleen net na de geboorte van de kleine kwam het gevoel van-het-is-niet compleet opeens om de hoek kijken, maar dat gevoel is weggeebt. En een kindje krijg je samen en dat bij mijn man nooit gebeuren.

    @nizzie86 ik hoop dat je er positief in kan blijven staan en blijf genieten van je kleine meisje en ik gun je alle geluk van de wereld en nog een wondertje.

    @BB83 wat vervelend dat je cyclus nog niet opgang is. Ik hoop dat het snel beter gaat. Ik gun ook jouw alle geluk en nog een wondertje. En lekker genieten met z'n drietjes
     
    BB83 vindt dit leuk.
  9. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Het klopt van dat "resetten" @nizzie86 en ik ben 5.5 mnd geleden gestopt met bv, dus kan ook nog steeds stuk ontzwangeren zijn natuurlijk. De ha gaf aan het nog sowieso 6 maanden kan duren voordat je weer ongi wordt, nu ben ik dat inmiddels 'alweer' 2x geweest dus kan nog dat mijn lichaam het toch verder oppikt. Ik ga het zien. Denk dat wij er in het voorjaar weer voor willen gaan. Ben de seks met de condoom ook al wel behoorlijk zat. Maar durf nog niet zo goed zonder... ik hoor ook vaak genoeg dat het met de eerste heel moeizaam ging en met de 2e meteen raak is! Dat zou nu iets te veel van het goede zijn voor ons :rolleyes:

    @Rozeline klinkt helemaal goed, en kan me ook indenken gezien de hele combi van je gezondheid, leeftijd, vorige zwangerschap enz je er zo in staat. Dan is het ook goed zo. ♡
    Toch een knuffel voor jou!
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  10. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    DN2017 en nizzie86 vinden dit leuk.
  11. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie dat het topic heropend is, wat leuk!...
    Gedeelte van de baby's is inmiddels dreumes, zo ook onze Paige...vandaag 1 jaar geworden :oops:.

    Dat betekend ook al 1 jaar bv.
    Oh en inmiddels ben ik weer parttime aan het werk. Als medewerker labsecretariaat bij de Star SHL.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BB83, Rozeline, DN2017 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @itsourlove Jaaaaa, ik heb @Beheer verzocht dit topic weer te openen zodat ik jullie vanaf vandaag allemaal kon feliciteren, en jij bent als eerste aan de beurt: GEFELICITEERD!

    Eén jaar zijn onze kleintjes straks allemaal... Kunnen jullie geloven hoe snel het afgelopen jaar voorbij is gegaan?! Hoe gaat het met jullie, meisjes? ♡
     
    BB83, Rozeline en DN2017 vinden dit leuk.
  13. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Nou meisjes, mijn leuke idee was duidelijk een gevalletje zwangerschapsdementie, want er zijn natuurlijk al heel veel verjaardagen geweest! :roflmao: Het feit dat we allemaal officieel pas vanaf halverwege januari waren uitgerekend heeft waarschijnlijk kortsluiting veroorzaakt in mijn hoofd. Dus @IVFBeeb, @svlok, @Bloempje1982, @RDerby, @kleineM, @DaisyVA, @suuz09 en @Nancydierengek ook gefeliciteerd! :roflmao: (Geen idee wie hiervan nog meeleest...)

    Onze dochter vierde gisteren haar eerste verjaardag, en wat een heerlijke dag was het! Het blijft iets geweldigs, je kind te zien opgroeien ♡
     
    BB83, Rozeline en DN2017 vinden dit leuk.
  14. suuz09

    suuz09 Bekend lid

    14 jan 2009
    712
    272
    63
    Alweer 1 jaar, het is voorbij gevlogen!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  15. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is vandaag een jaar geworden. Gefeliciteerd meiden.

    @nizzie86 ik was al even naar je op zoek naar het forum, maar ik kon je niet vinden. Ik was benieuwd hoe het met zwanger worden gaat?
     
    BB83 vindt dit leuk.
  16. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal met de 1e verjaardag van de kleintjes. Hier komend weekend feest en inderdaad het is omgevlogen! Maar wat een heerlijkheid zo'n kleine vent hier in huis. Het is echt een brabbelkoning, en een deugnietje, zoals het hoort bij een dreumes ;)

    Herbeleef die laatste loodjes nu weer, met foto's en appjes terugkijken van toen. Haha. En moest afgelopen weekend effe slikken toen ik in de Hema stond om de verjaarsfeest dingen e kopen. Gaat toch ook weer een baby-fase afsluit moment komen, dus dit weekend waarschijnlijk ook weer janken :o::cry::roflmao:

    We willen ooit nog wel voor de 2e gaan, maar nog effe alleen hiervan genieten. X voor jullie!
     
    Rozeline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina