Uitgerekend 17 januari t/m 31 januari 2019 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsourlove, 4 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wij hebben inderdaad 2 namen. Ik heb mijn man zo ver gekregen. Wij hebben gekozen voor een korte simpele naam, een tweede naam maakt het net wat bijzonderder:D. De eerste naam weten heel veel bekenden al, wij zijn slecht in geheimen. En daarnaast heeft mijn man al jaren geleden tegen zijn zus gezegd welke namen ze niet mocht gebruiken voor haar kinderen:p.
    Het geboortekaartje laat ik tegen die tijd misschien wel zien. Ik kies er alleen voor geen foto's van ons zelf en de kleine te plaatsen.
    Ik heb zelf nog steeds het idee dat onze kleine ook deze maand gaat komen. Als ze maar niet dit weekend komt, ben ik zelf jarig (en mijn schoonvader ook) en niet op 25, 26, 31 dec en ook liever niet op 1, 5 of 6 jan. De laatste 2 data zijn de zoontjes van mijn man zijn zus en mijn vader jarig. Helaas hebben we er niets over te zeggen:p.
     
    Glaewil vindt dit leuk.
  2. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @svlok oh je bedoelde dat er dezelfde namen tussen zitten onderling. Ik dacht dat je het over een tweede naam had, verkeerd gelezen. Ja dat zou kunnen. Ik ben benieuwd...
     
    svlok vindt dit leuk.
  3. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    He? Waar heb jij je dan aangemeld? Ik heb dat nergens gezien..?
     
  4. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    @Rozeline nog iets gehoord van de suikertest?
    Hoezo denk je dat je baby'tje eerder komt?
     
  5. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoezo denk je dat ze vroeger komt?
     
  6. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Rozeline herkenbaar dat je hoofd nog meer wil dan je lijf. Ik heb het gisteren ook even moeten verduren op mijn werk... kreeg in de middag een vlaag van misselijkheid over me heen en ging bijna nokkie ! Te lage bloeddruk... ook gelijk de vk gebeld en zei wat zouts te eten, en daarna ging het ook weer beter, maar heeft er ook wel edfe ingehakt met moe zijn. Alle collega's bezorgd, superlief wel. Maar nog 2.5 week werken, aftellen! :)

    Vanochtend weer gewoon controle gehad en alles wad okee met de kleine en nog weer lage bloeddruk 110/60.
    Zelfs even kort echo gemaakt of het hoofdje idd nog weer beneden lag en dat was nog weer zo. @kleineM Dus die tuimeling van afgelopen weekend was denk ik de laatste koprol in de buik (hopelijk). Ze had het over wiebelende heupjes haha, nou ik keek mijn vriend aan van wie heeft de baby dat dan? Lekker salsa dansen in de buik dus... en het hartje weer gehoord, dat blijft toch mooi ♡ dan issie al zoooo dichtbij!

    Leuk dat je nog effe bent gaan kletsenn op je werk @IUItje !

    @svlok wow gaan bowlen??? Dat zou ik echt niet meer trekken nu hoor! Bowlen met een bitterbal hooguit haha. Daarbij gebruik je toch ook meer buikspieren?
    Wij willen ook zon langwerpig kaart (10 cm breed en 21 cm lang), helemaal hip toch tegenwoordig ;) wij doen lekker met de trend mee.

    @suuz09 ohnee je lieve huisdiertje niet goed? Zielig ook he. En de ikea is zeker vermoeiend! Wel nog wat leuks gevonden?

    Ik houd ook de naam en kaartje privé van de kleine straks hoor. Onze naam voor een meisje staat zelfs niet in de CBS top 100 van 2017, dus soort van speciaal :) s
    De jongensnaam iets meer standaard maar ook heel leuk en de kleine krijgt een 2e naam, hetzelfde als mijn 2e naam voor meisje of dezelfde 2e naam als van mijn vriend voor een jongen. Wel zo leuk!!

    @itsourlove op 24 dec weer een nieuwe afspraak bij de vk, incl liggingsecho. Thanx voor dr administratie girl ;)
     
    kleineM, IUItje, svlok en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zet hem er morgen bij ❤
     
  8. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Mijn gevoel denkt dat meiden:D. En die laat mij zelden in de steek. En daarnaast zit ik over 2,5 week al 37 weken, dus dan kan ze makkelijk komen...
     
  9. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn gevoel never leaves me either...alleen in bevallingsland gaat het echt anders ;)
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  10. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Rozeline hopen dat je gevoel ernaast zit en ze nog even lekker blijft zitten! Ben benieuwd achteraf naar jullie geboortekaart en begrijpelijk om niet alles te delen, dit is toch best openbaar. Haha, maakt niet uit vind het ook leuk dat het je gelukt is om er een tweede naam bij te krijgen ;)

    @kleineM misschien dat ik binnenkort weer in de groepsapp kom, toch wel leuk om de namen en geboortekaartjes te zien en anders is via een pb ook een idee.

    @Bumpie ik vind 36 weken wel erg vroeg om al te bevallen, hoop dat de kleintjes van ons langer blijven zitten.

    @BB83 haha met een bitterbal ook echt, dat doe ik ook zeker, maar ging prima hoor :p Ik heb geen idee of ik mijn buikspieren daarbij gebruik, ik voelde niet dat ze aangespannen waren tijdens het bowlen, maar ik (kick)boks ook nog elke week. Wil lekker actief blijven. Ik wist niet dat het de trend was, maar vind het er wel mooi uitzien, dus dan doen wij ook maar mee met de trend. Leuk idee om jullie tweede namen te geven!

    Hebben jullie nog tips voor een goeie luiertas? Dat is een van de weinige dingen die ik nog moet aanschaffen, maar er zijn er zoveel:eek:
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  11. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @svlok het wordt een beetje jou verlengde...dus zorg dat je alles er in kwijt kan, maak het niet te belachelijk duur...en kies vooral een degelijke.
    Ga je dragen dan is een rugtasje handig...ga je voornamelijk de wagen gebruiken zorg voor een goede hanger.
     
    svlok vindt dit leuk.
  12. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    De uitslag komt pas over 3 dagen..
     
  13. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Vanochtend groei echo gehad, gesprek over bevalling en kennis gemaakt met de gyneacoloog. Alles ziet er super goed uit!
    Groeit keurig volgens het middelste lijntje, geschat gewicht ongeveer een kleine 2300 gram :)eek: het gaat zo snel ineens), ze ligt niet meer in stuit! Groen licht gekregen om natuurlijk te bevallen.
    Maar ze zijn door het litteken in mijn baarmoeder erg terughoudend met inleiden/ wee-opwekkers etc. Dus de ontsluiting moet vlot en natuurlijk verlopen, ze gaan (behalve in het begin eventueel een klein beetje) geen opwekkers bij spuiten. En inleiden bij voorkeur ook niet ; alles om te voorkomen dat er extra druk op litteken komt te staan. Maar grote kans dat het goed gaat, dus we gaan het proberen!
    SPANNENUHND :o::o:
     
    BB83, RDerby, DN2017 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannennddddd ❤
     
    kleineM vindt dit leuk.
  15. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ♥♡ UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019 ♡

    10 januari (1)
    Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar Willem

    13 januari (1)
    Rozeline - 1e kindje - 39 jaar Babby

    15 januari (1)

    ♡ IVFBeeb - 2e kindje - 32 jaar

    17 januari (2)
    GYNN - 2e kindje - 29 jaar
    14januari - 2e kindje - 33 jaar

    18 januari (5)

    itsourlove - 3e kindje - 33 jaar Guppie
    ♡ LaurenO - 1e kindje - 28 jaar
    KleineM - 2e kindje - 41 jaar
    Rderby - 2e kindje - 33 jaar
    Bloempje1982 - 1e kindje - 35 jaar

    19 januari (2)

    Frou81 - 3e kindje - 36 jaar
    Maani - 3e kindje - 36 jaar Dodo

    20 januari (3)
    Ilss - 3e kindje - 29 jaar
    Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar
    nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar Ariana

    21 januari (1)

    ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar

    22 januari (2)

    BB83 - 1e kindje - 34 jaar Antonio Banderas
    Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar Spruitje

    23 januari (5)

    Kika81 - 3e kindje - 37 jaar
    Treats - 1e kindje - 35 jaar Jutl
    IUItje - 2e kindje - 35 jaar
    ♡ Loesje2 - 2e kindje - 31 jaar
    DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar

    24 januari (4)
    Dyson - 3e kindje - 31 jaar Rudi
    Svlok - 1e kindje - 28 jaar Hummeltje
    ♡ Sproetje1988 - 3e kindje - 30 jaar
    ♡ Wij2018 - 2e kindje - 33 jaar

    25 januari (3)
    ♡ Miracle88 - 2e kindje - 30 jaar
    DN2017 - 1e kindje - 26 jaar ZiZi
    Soof22 - 2e kindje - 31 jaar

    26 januari (0)


    27 januari (0)



    28 januari (2)

    ♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar
    Nancydierengek - 1e kindje - 33 jaar
    ♡ Suuz09 - 3e kindje - 32 jaar

    29 januari (1)
    Melkos - 3e kindje - 28 jaar

    30 januari (1)

    Moppie1992 - 2e kindje - 26 jaar

    31 januari (1)

    Glaewil - 2e kindje - 32 jaar

    2 februari (1)
    Lanara - 2e kindje - 30 jaar

    Totaal: 36
    --------------------------------------------------

    jongen (9)| meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (0) datum buiten de lijst (5) | kloppend hartje (29)
    --------------------------------------------------

    Afspraken



    December

    06 Dec - Suuz09 - Doppler en vw meting
    06 Dec - Nizzie86 - VK Checkup / Bevallingsplan bespreken
    06 Dec - Nancydierengek - Kraamzorg intake.
    10 Dec - Itsourlove - Groeiecho + Gyn
    11 Dec - Suuz09 - Controle gyn + groeiecho
    11 Dec - Itsourlove - Rondleiding Bevalcentrum.
    14 Dec - 14januari - Liggingsecho
    14 Dec - Rozeline - Echo bij de VK
    18 Dec - DaisyVA - Gyn afspraak
    19 Dec - IVFbeeb- groeiecho
    19 Dec - Itsourlove - Meeting VK ivm overdraging zh. (Bespreking nazorg)
    20 Dec - Glaewil - 34 weken check up.
    21 Dec - IUItje - Controle Gyn
    27 Dec - Nizzie86 - Liggingsecho
    27 Dec - Suuz09 - Controle Gyn
    29 Dec - Suuz09 - Kennismaking VK


    ——————
    Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky, Eedihcro, Linda89, Rots (Zes), Modellicious
     
  16. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoe gingen alle dates met de dames gisteren.
    En de dames van vandaag succes ❤
     
  17. IUItje

    IUItje Actief lid

    19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!
    Hier gisteren ook een goede controle gehad. Omdat ik de laatste dagen heel veel harde buiken had heeft ze even een inwendige echo gemaakt om de lengte van baarmoeder te bekijken maar was nog 'mooi lang'.
    Baby ligt al wel heel laag met z'n koppie, daardoor ook meer last van m'n bekken. Nog even volhouden was het devies.

    Ik had voor het eerst m'n eigen gyn. Zo fijn. M'n hele zwangerschap besproken en ze kende me nog van m'n vorige bevalling en deze keer de inseminatie. Ze moest me wel waarschuwen zei ze. Als deze keer de placenta weer zo vergroeid is meet m'n baarmoederwand bestaat er een kans dat ze de hele baarmoeder moeten verwijderen. Dat is soms de enige manier om het bloeden te stoppen. Het komt niet vaak voor (in dit zkh ongeveer 1x per jaar) maar ze zei het expliciet omdat het de vorige keer ook al heel moeilijk ging.

    We gaan het zien. Ik voel me daar in goede handen gelukkig.

    Voor op de lijst: 13 december groei echo.
     
  18. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    zo das wel even spannend dan!!! Jeetje, had je zon heftige bloeding dan de vorige keer? Ik duim voor je dat dat niet hoeft!!
     
  19. IUItje

    IUItje Actief lid

    19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    @kleineM Het duurde vooral lang voor ze die placenta (Of wat er van over was:rolleyes:) los kreeg, en zolang bloedde het...

    Ze hebben toen getwijfeld of ik extra bloed moest krijgen maar heb het uiteindelijk op ijzertabletten gered.
     
  20. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh dat is nog wel even spannend, maar fijn om het met je vertrouwde gyn te bespreken en te horen. Had je de 1e bevalling dan met ingreep? Of natuurlijke bevalling waarbij het gewoon niet losliet?


    Hier nog 2 weekjes werken en merk wel dat ik nu met de dag er meer en meer naar uitkijk. Vandaag was het ook weer zo'n rommelige dag op het werk, bijna niets gedaan gekregen omdat iedereen wat van me wil (telefoontjes, mails, binnenlopen enzovoort). Heb er effe genoeg van, ook die eindejaarsdrukte is niet ideaal om je verlof in te gaan, maarja dat is het denk ik nooit en als je weet dat het gaat komen, je dan daar ook meer op telt. Sorry voor mijn geklaag maar soms moet het. Morgen weer beter. En daarna nog maar 2 weekjes, dan bekijken ze het allemaal maar ;) haha...
     

Deel Deze Pagina