♡ Uitgerekend 16 t/m 30 April 2025♡ 16 April: 17 April: 18 April: 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 april: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik kom binnenkort de echte datum erbij toevoegen zodra ik het weet! Leuk dat je de lijst hebt aangemaakt!
Je kan ook altijd een schatting maken hé. onder het kopje "zwanger worden" heb je bovenaan die pagina "bereken je vruchtbare dagen" daar kan je je uitgerekende datum voor nu laten berekenen. Kan bij termijnecho altijd paar dagen veranderen, maar dan kan je hem hier altijd weer aanpassen Jaa deze lijst was er nog niet en op goed vertrouwen dat het nu goed zit en we een plakkertje te pakken hebben, dacht ik alvast maar een lijst aanmaken! Zullen vast eerdaags meer dames zijn die ook aan willen sluiten! Kunnen we samen de spannende weken door naar de intake en eerste echo's ♡
Ik meld me hier ook! Sorry, lijsten invullen etc lukt me niet, als iemand dat voor mij kan doen graag! Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje Vermoedelijk de 16e uitgerekend, maar idd kan dat verschuiven na de termijnecho. Hier mijn verhaal: Voor we op vakantie gingen dacht ik: zal ik een test kopen en meenemen? Maar niet gedaan. Ik test altijd te vroeg en op vakantie zijn vast ook testen te koop. Vrijdag of zaterdag had ik een zwaar gevoel in mijn borsten en zaterdag zat er zelfs een kloof in. (Au!) Grote supermarkten liggen geen testen. Action hier ook niet. Google zei bij apotheken kun je ter plekke testen. Maar dat risico wilde ik niet lopen. Uiteindelijk vond ik ergens een drogist waar ze te koop waren. Toen we terug waren op de camping direct 1 gedaan. Dat was maandagmiddag. En knalpositief! Zou eigenlijk vandaag (woensdag) ongesteld moeten worden zo ongeveer. Lengte cyclus schommelt vaak een paar dagen... Heel verwonderd dat de test zo knalde. En voor nod getest en in de middag ipv ochtend. Geeft me vertrouwen voor de toekomst. Ik heb in april een vm gehad, dus ik ben aardig onzeker weer. Hebben jullie al kwaaltjes?
Wow wat gaaf! Je zesde! Wil zelf ook ooit een groot gezin. Wat mooi zeg! Gefeliciteerd en welkom! Zelf echt hele kleine dingen: gevoelige tepels bij borstvoeding, zwaar gevoel in buik met wat krampen, vermoeid en soms duizelig bij het opstaan. Gelukkig nog geen erge dingen
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 April 2025♡ 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 april: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Welkom en gefeliciteerd !! Wauw wat mooi jullie 6e kindje, heerlijk zo'n groot gezin! Wat een zoektocht naar een testje haha, gelukkig had je er één met godgratie kunnen vinden en dan gelijk een knal! Kan me de onzekerheid goed begrijpen na je eerdere nare ervaring! Dat is hier ook het geval, maar alles voelt zo anders en goed deze keer, ook voel ik me nu al zo zwanger in tegenstelling tot de vorige 2 keren voor nod. Op goed vertrouwen dat we nu allemaal mooie plakbaby's hebben, die uitgroeien tot heerlijke gezonde baby's♡ Mijn kwaaltjes zijn Onrustig slapen, vroeg wakker, snachts plassen, al cupmaat groter (vorige maand net nieuwe bh gekocht) pijnlijke borsten, zwaarder gevoel en bezigheid in m'n onderbuik, plus heel erg vermoeid in de loop van de dag! Hoe zijn jouw kwaaltjes nu?
@Beheer kunnen jullie de titel wijzigen naar "uitgerekend April 2025 ♡" ? We willen graag beide april groepen samenvoegen, of moeten we dan een nieuwe topic aanmaken en deze bestaande laten sluiten door jullie?
Had zo graag met jullie meegepraat, hier helaas een bloeding.. dus denk niet dat het goed zit. Had ergens al een twijfel..
Leuk! Nouja misschien moet ik er alsnog uit. Heb om 14.30 een afspraak in het ziekenhuis, dan krijg ik een echo en weten we meer. Voor nu denk ik dat het niet goed zit, bloedverlies is nu helderrood met kleine stolseltjes.. maar ja ik ben er niet heel verdrietig om, had al een soort voorgevoel, ook om dat ik geen knaltest heb gehad (vorige 4 kids wel). Ik houd jullie op de hoogte
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: 12 April: 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ohneeee @Karelloos ! Wat angstig en ondanks je voorgevoel is het wel heel verdrietig als het niet goed gaatIk hoop en duim toch nog op goed nieuws straks! In elk geval voor nu veel sterkte en een knuffel voor jou ❤️
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: 12 April: 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Featherr - 22 aug - eerste echo Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Featherr - 22 aug - eerste echo Narcisje - 23 aug - eerste echo verloskundige Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Narcisje - 29 aug - laatste bezoek + echo kliniek Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Het is enorm bizar maar ik durf me eindelijk te melden hier. Vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger. De afgelopen dagen waren enorm spannend en hebben we een beetje in ongeloof geleefd maar na 2 goede bloeduitslagen moeten we maar proberen het allemaal wat meer los te laten en te vertrouwen op een goede afloop op het laatste moment! Ik ben zo blij dat ik eindelijk in een bevallingsgroepje kan meeschrijven ♡
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Shelly - 21 aug - afspraak verloskundige (mogelijk eerste echo) Featherr - 22 aug - eerste echo Narcisje - 23 aug - eerste echo verloskundige Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Narcisje - 29 aug - laatste bezoek + echo kliniek Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
JAAAAAAAAAAAAA NARCISJE!!!! Oooooh meid wat is je dit gegund!!! Oh ik dacht gisteren nog, ga ik je taggen in de NOD lijst.. en ik durfde niet WAT FIJN!!!!
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Shelly - 21 aug - afspraak verloskundige (mogelijk eerste echo) Featherr - 22 aug - eerste echo Narcisje - 23 aug - eerste echo verloskundige Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Pingpongpcos - 28 augustus - eerste /vitaliteitsecho Narcisje - 29 aug - laatste bezoek + echo kliniek Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'