♡ Uitgerekend April 2026 ♡ 1 April 2 April 3 April 4 April 5 April 6 April 7 April 8 April 9 April 10 April 11 April 12 April 13 April 14 April 15 April 16 April 17 April 18 April 19 April 20 April 21 April 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hierbij alvast de April 2026 lijst Ik twijfel of mijn uitgerekende datum 31 Maart of 1 April gaat zijn , vandaar deze lijst alvast aangemaakt
♡ Uitgerekend April 2026 ♡ 1 April (1) LienJS 39 jaar - 3e kindje ♡ 2 April 3 April 4 April 5 April 6 April 7 April 8 April 9 April 10 April 11 April 12 April 13 April 14 April 15 April 16 April 17 April 18 April 19 April 20 April 21 April 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' [/QUOTE]
Als ik tel vanaf mijn ovulatie ( die zeker is ivm positieve ovu test ) dan kom ik uit op 1 April , dus die ingevuld ♡ Hopelijk sluiten er snel meer aan ♡
♡ Uitgerekend April 2026 ♡ 1 April LienJS 39 jaar - 3e kindje ♡ 2 April 3 April 4 April 5 April 6 April 7 April 8 April 9 April 10 April 11 April 12 April 13 April 14 April 15 April 16 April 17 April 18 April 19 April 20 April 21 April 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
♡ Uitgerekend April 2026 ♡ 1 April LienJS 39 jaar - 3e kindje ♡ 2 April 3 April 4 April 5 April 6 April 7 April 8 April 9 April 10 April 11 April 12 April 13 April 14 April 15 April 16 April 17 April 18 April 19 April 20 April 21 April 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 21 Augustus Lien JS - Intake VK + Echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik kom me hier ook voorzichtig melden het is nog erg rustig hier, hopelijk sluiten er snel meer dames aan. @LienJS hoe gaat het met jou? Al veel last van kwaaltjes?
♡ Uitgerekend April 2026 ♡ 1 April LienJS 39 jaar - 3e kindje ♡ 2 April 3 April 4 April 5 April 6 April 7 April 8 April 9 April 10 April 11 April 12 April 13 April 14 April Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje 15 April 16 April 17 April 18 April 19 April 20 April 21 April 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 21 Augustus Lien JS - Intake VK + Echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hee Sookie , leuk dat je hier ook aansluit , nogmaals gefelicteerd ! ❤️ Iets meer leven in de lijst Ik hoop ook heel erg dat al die lieverds zich snel bij ons mogen aansluiten ! ❤️ Hier gaat t goed ! Ik vond de 1e week gigantisch spannend , eigenlijk zo spannend dat ik alleen maar zorgen aan t maken was , niet zo leuk ... Ik heb gelukkig veel aan mijn geloof en daar is gelukkig veel van mijn angst door weggenomen en eigenlijk groeit mijn vertrouwen nu elke dag ❤️ Kwaaltjes vallen nog prima mee ! Ik ben wel veel moe en vrij veel honger en borsten doen echt wel pijn, vooral eind van de dag Heb de 1e week dat ik t wist wel veel last gehad van trekkend / krampend gevoel in mijn baarmoeder , dat is nu iets minder , maar nog wel aanwezig .. maar laat maar lekker gebeuren , betekent dat mini lekker zijn of haar ruimte aan het pakken is Dus al met al mag ik niet klagen en al wel , dan ga ik dat ook helemaal niet doen, ik ben echt heel erg blij & gelukkig en kan bijna nog steeds niet helemaal geloven dat ik zo gezegend mag zijn dat ik dit , op mijn leeftijd , nog een keer mag meemaken ❤️❤️ Merk jij al iets van het groeiende wondertje in je buik ? Voor jou is t ook je 3e kindje he ?
Dankjewel, jij ook he ❤️ Snap ik helemaal, ik vind het ook echt zo spannend! Ah super fijn dat je zoveel uit je geloof kan halen, dat vind ik echt mooi. Heb je nog vaak getest? Ik heb denk ik nu minder vaak getest dan in vorige rondes haha, maar wil nog wel een clearblue digitale test doen. Dat trekkende gevoel en moe zijn is heel herkenbaar haha. En heb het gevoel nu al vergeetachtiger te zijn Ik ben ook zó blij ❤️ yes, voor mij ook m'n derde kindje. Ik heb er een uit 2012 en 2019, dus ook een groot leeftijdsverschil. Wanneer gaan jullie het de kinderen vertellen?
♡ Uitgerekend April 2026 ♡ 1 April LienJS 39 jaar - 3e kindje ♡ 2 April 3 April 4 April 5 April 6 April 7 April 8 April 9 April 10 April 11 April 12 April 13 April 14 April Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje JeeKee - 24 jaar - 1e kindje 15 April 16 April 17 April 18 April 19 April 20 April 21 April 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 21 Augustus Lien JS - Intake VK + Echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik kom me ook vast aansluiten! Vanmorgen een positieve test, dus het is nog zoo vroeg maar zwanger is zwanger!! Gefeliciteerd jullie beiden! ❤️
Jaa leuk, welkom en nogmaals gefelicteerd ❤️ ik zie dat we ook dezelfde uitgerekende datum hebben Ik twijfel wel echt hoever ik nu ben, heb vandaag een clearblue digital gedaan en die gaf al 2-3 weken aan. Precies 2 weken geleden zat ik op cyclusdag 12, dus dat zou nog wel net kunnen, maar veel eerder ook weer niet. Nja, maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, maar ik wil graag alles precies weten haha
Wat lief , dank je wel ❤️ Haha ja , ik heb een week lang om de dag getest , expres om de dag zodat ik iig iets van oploop mocht verwachten , daarna niet meer . Ik wou dit weekend nog een CB digital doen, maar ik durf het niet zo goed , hoorde dat het vrij lang kan duren voor ze 3+ aangeven en ik wil niet meteen onzeker gaan worden mocht ie nog steeds minder dan 3+ aangeven, dus die laat ik maar even in de kast liggen Haha ja dat vergeetachtige , voel me af en toe net een kip zonder kop, ook zo chaotisch ineens haha Leuk ook je 3e !!❤️ Ik heb er ook vrij veel tijd tussen zitten , leuk dat je ook kids ook al wat groter zijn , dan kunnen ze t heel bewust meemaken . Ik wil t gaan vertellen als we de 1e goede echo hebben gehad , met +- 8 weken❤️ Mijn dochter gaat zo onwijs blij zijn , kan echt niet wachten om t haar te vertellen , we hebben een ¨Grote Zus 2026¨ shirt besteld en een soort fotolijst waar de echo in kan en dan met een aftelkalender eraan vast , zo kan ze de weken mee aftellen en lijkt t niet zo eindeloos lang. Wanneer willen jullie t gaan vertellen ?
"JeeKee, post: 25094560, member: 130615"]♡ Uitgerekend April 2026 ♡ 1 April LienJS 39 jaar - 3e kindje ♡ 2 April 3 April 4 April 5 April 6 April 7 April 8 April 9 April MamavanMilan - 28 jaar - 2e kindje 10 April 11 April 12 April 13 April 14 April Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje JeeKee - 24 jaar - 1e kindje 15 April 16 April 17 April 18 April 19 April 20 April 21 April 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 21 Augustus Lien JS - Intake VK + Echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
heel goed eigenlijk! Nergens last van nog! Maakt soms ook beetje onzeker. Krijg morgen te horen wanneer eerste echo. zit bij mij iets risico aan aangezien ik januari geopereerd ben aan maagverkleining, dus eigenlijk iets te vroeg zwanger. Maar zal vast goedkomen allemaal.