Uitgerekend december 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roosd, 20 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosd

    Roosd Lid

    18 mrt 2023
    9
    11
    3
    Vrouw
    Hallo lieve (aanstaande) mama’s!

    mijn vorige zwangerschap heb ik zo’n fijne groep op deze pagina ontmoet en dat zou ik graag weer willen ervaren tijdens mijn 2e zwangerschap!
    Het lijkt me leuk om meer mama’s te leren kennen elkaar te steunen etc. Die ook in december van dit jaar uitgerekend zijn.

    Ik ben zelf mama van een zoon van 7jaar en heb een bonus zoontje van 2jaar.
     
    Dreammom en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  2. LotjeNmD

    LotjeNmD Actief lid

    1 mrt 2023
    189
    242
    43
    Vrouw
    Hoi, ik hoop mij over een week ook hier te kunnen aanmelden. Mocht ik zwanger zijn dan schrijf ik graag mee!
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  3. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Hoi Hoi,
    Hier nog een heeeele vage positieve test, maar mocht alles goed blijven gaan dan ben ik uitgerekend op 6 december (weet de datum ivm vertiliteitstraject). Dan schrijf ik graag mee :D
     
    Dreammom vindt dit leuk.
  4. LautjeHouw1997

    26 jan 2023
    31
    26
    18
    Vrouw
    Hoihoi, ik had vanmorgen een positieve zwangerschaps test, mocht alles goed gaan is mijn uitgerekende datum 4 december
    Ik schrijf graag mee ☺️
     
    Dreammom en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  5. SarinaS

    SarinaS Actief lid

    6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds zaterdag oplopende testen (zit nog niet aan mijn NOD), maar zo lang ze oplopen zit het goed :) dus ik schrijf heel graag mee hier.
    Ik zou uitgerekend zijn op 6 december :D
    Zo onwerkelijk nog!

    Ikzelf heb 2 zoontjes van (bijna) 8 jaar en 6 jaar van een vorige relatie. Het is mijn man zijn eerste kindje :)
     
    Dreammom en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  6. Faith22

    Faith22 Actief lid

    27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Dag meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ❤️

    Ook ik heb positief getest afgelopen donderdag en gelukkig lopen ze mooi op. Ik merk dat ik het nog een beetje eng vind om in dit forum mee te kletsen omdat het nog zo pril is en het de eerste keer is. :oops:

    Ik zie dat de ‘uitgerekend groepen’ best groot kunnen worden en daarom is het misschien leuker en persoonlijker om het groepje te beperken tot 1-15 december, net als de andere groepen. Lijkt jullie dit wat, dan zal ik een nieuwe aanmaken?
     
  7. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Ja dat klinkt goed!

    Jullie allemaal vast voorzichtig gefeliciteerd
     
  8. Itsanewday

    28 mrt 2023
    10
    11
    3
    Vrouw
    Hey allemaal!

    Gefeliciteerd!

    Ik ben uitgerekend op 1 december 2023. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik ben 28 en kijk er met vreugde naar uit.

    Mij lijkt een groep vrouwen die rondom dezelfde tijd zwanger zijn enorm fijn.
     
    Dreammom vindt dit leuk.
  9. Holyjoly

    Holyjoly Lid

    6 feb 2023
    29
    38
    13
    Hey dames! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben altijd een stille lezer op deze site geweest en heb vanmorgen licht positief getest. Zie foto! Kan het nog steeds niet geloven

    Ik heb getest met de insteek dat het wel weer negatief zou zijn. De reden dat ik nu al heb getest is omdat ik al een week echt enorm zere borsten heb, mijn NOD is 1 april pas. Normaal gesproken beginnen die pijnlijke borsten nu ongeveer pas.

    Tijdens het testen was m’n vriend niet thuis en ik wil dit hem op een leuke manier vertellen. Iemand ideëen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Faith22

    Faith22 Actief lid

    27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw

Deel Deze Pagina