Hallo lieve (aanstaande) mama’s! mijn vorige zwangerschap heb ik zo’n fijne groep op deze pagina ontmoet en dat zou ik graag weer willen ervaren tijdens mijn 2e zwangerschap! Het lijkt me leuk om meer mama’s te leren kennen elkaar te steunen etc. Die ook in december van dit jaar uitgerekend zijn. Ik ben zelf mama van een zoon van 7jaar en heb een bonus zoontje van 2jaar.
Hoi, ik hoop mij over een week ook hier te kunnen aanmelden. Mocht ik zwanger zijn dan schrijf ik graag mee!
Hoi Hoi, Hier nog een heeeele vage positieve test, maar mocht alles goed blijven gaan dan ben ik uitgerekend op 6 december (weet de datum ivm vertiliteitstraject). Dan schrijf ik graag mee
Hoihoi, ik had vanmorgen een positieve zwangerschaps test, mocht alles goed gaan is mijn uitgerekende datum 4 december Ik schrijf graag mee ☺️
Ik heb sinds zaterdag oplopende testen (zit nog niet aan mijn NOD), maar zo lang ze oplopen zit het goed dus ik schrijf heel graag mee hier. Ik zou uitgerekend zijn op 6 december Zo onwerkelijk nog! Ikzelf heb 2 zoontjes van (bijna) 8 jaar en 6 jaar van een vorige relatie. Het is mijn man zijn eerste kindje
Dag meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ❤️ Ook ik heb positief getest afgelopen donderdag en gelukkig lopen ze mooi op. Ik merk dat ik het nog een beetje eng vind om in dit forum mee te kletsen omdat het nog zo pril is en het de eerste keer is. Ik zie dat de ‘uitgerekend groepen’ best groot kunnen worden en daarom is het misschien leuker en persoonlijker om het groepje te beperken tot 1-15 december, net als de andere groepen. Lijkt jullie dit wat, dan zal ik een nieuwe aanmaken?
Hey allemaal! Gefeliciteerd! Ik ben uitgerekend op 1 december 2023. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik ben 28 en kijk er met vreugde naar uit. Mij lijkt een groep vrouwen die rondom dezelfde tijd zwanger zijn enorm fijn.
Hey dames! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben altijd een stille lezer op deze site geweest en heb vanmorgen licht positief getest. Zie foto! Kan het nog steeds niet geloven Ik heb getest met de insteek dat het wel weer negatief zou zijn. De reden dat ik nu al heb getest is omdat ik al een week echt enorm zere borsten heb, mijn NOD is 1 april pas. Normaal gesproken beginnen die pijnlijke borsten nu ongeveer pas. Tijdens het testen was m’n vriend niet thuis en ik wil dit hem op een leuke manier vertellen. Iemand ideëen?
Dames, ik heb een nieuwe aangemaakt! Zie link. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/❤%EF%B8%8F-uitgerekend-1-15-december-2023-❤%EF%B8%8F.729366/ Schrijven jullie daar mee? @Beheer: dit topic kan gesloten worden (ik heb een nieuwe aangemaakt). Bedankt!