Dag dames! Mag ik ook meekletsen? Ik ben als het goed is uitgerekend 27 juli 2017 Spannend! 13 december eerste afspraak en echo
Welkom Evelien, leuk dat jij ook mee komt schrijven hier! Papallona wil je vast wel even toevoegen aan de club! Hier gaat alles goed, al merk ik dat ik toch steeds evenveel of m'n borsten nog pijn doen als een soort van geruststellingscheck. Morgen ben ik 5 weken en dan ga ik MvM bellen.
Welkom Evelien. @Frummels Grappig dat je dat zegt Ik heb er net een onderwerp overgestart in de club. Ik begon namelijk met klachten en voel nu sinds 2 dagen niet zoveel mee. Word er zo onzeker van.
Hoi allen, Ook ik wil wel meekletsen. Ik heb afgelopen Maandag voor het eerst positief getest na 4,5 jaar! Zwanger van de tweede IVF poging. Nog heel pril en mega spannend! Groet Luna
Hallo allemaal! Wat leuk een aantal lotgenoten! Natuurlijk ook gefeliciteerd allemaal met dit prachtige wonder! Ik hoop dat ik ook mee mag kletsen met jullie 😋 Ik ben nu rond de vijf weken zwanger voor de eerste keer en dus eind juli uitgerekend. Ik heb 14-12 de eerste echo en klap uit elkaar van de spanning! Fijn als ik dat kan delen met mensen die precies hetElfde voelen.
Ik voel me vooral heel blij en neem alle klachten maar voor lief haha! Heb namelijk veel last van misselijkheid de hele dag door en kan maar weinig weg krijgen want na het eten ben ik nog misselijker. Verder slaap ik slecht maar dat is vooral te spanning tot de eerste echo denk ik! Ik zou ook graag in jullie groepje toegevoegd worden. Lijkt me leuk om mee te kletsen met meiden die net zover zijn als ik. Ik weet verder niet hoe dit werkt maar dat kun jij me vast wel uitleggen als ik welkom ben in de groep
Ik zal even aan de 'leider' vragen of je er nog bij mag RVB. Ook vanwege de grootte van de groep. Je kan dan een uitnodiging krijgen voor de groep en die kan je dan accepteren. Ik zal het je laten weten! Ik slaap zelf ook slecht, vooral vroeg wakker. Ook misselijk als ik lang niets eet en na het eten.
RvB de groep is al erg druk en er is besloten om voor de overzichtelijkheid een leden stop te houden. Maar we kunnen hier wel babbelen mocht je dat leuk vinden! Vandaag bij mij moeders voor moeders geweest, mooie streep te zien, jeuj! Borsten nog steeds erg gevoelig en lichte krampjes in mn buik! Nog vijf nachtjes tot de echo, errug spannend!
Vind ik wel echt erg dat er een ledenstop is.. andere zwangeren die ook voor dan uitgerekend zijn 'horen er dus niet bij'... Wou ook vragen om me toe te voegen.. voel me wel uit de boot vallen zo
Er zijn best veel dames ie ook nog in deze periode uitgerekend zijn. Misschien kunnen jullie samen een besloten clubje openen?
Daar gaat het toch niet om? Voor hetzelfde geld zijn er wel mensen die dichterbij wonen die in de andere groep zitten.. Die leer je dan dus niet lennen wat ik wel jammer vind.. vond het 1,5 jaar geleden precies correcter
Wij hebben zelf een clubje geopend met een aantal meiden, en deze is voor ons nu vol. We wilden het clubje niet te groot hebben, ik heb nu soms al dat ik zoveel pagina's terug moet lezen als ik even niet gekeken heb. Persoonlijk heb ik liever een kleiner clubje omdat voor mijn gevoel ik de anderen dan beter leer kennen dan als je een hele volle club hebt. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik snap dat jij hier anders over denkt.
Mag ik vragen wat je 1,5 jaar geleden correcter vond? Want volgens mij gaat het daar niet om, maar om het doel van het groepje en wat de leden willen. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Daar viel je niet uit de boot als je je wat later aanmeldde Nu voelt het echt alsof je buitengesloten wordt.. Ik begrijp dat de groep voller wordt, uiteraard, maar om dan zomaar te zeggen nee ze is vol.. We zijn nog niet eens aan de 12 weken, niet iedereen wilt al voordat ze zo zeker zijn meepraten.. Ik voel mij nu echt buitengesloten.. Jullie zeggen zelf dat het gaat zodat er meer privacy is, wel als we hier 'moeten' verder praten, dan hebben wij geen privacy..
Je kan gewoon zelf een groep aanmaken hoor. Dan heb je daar ook je privacy als je die graag wil. Ik ben dit onderwerp gestart omdat ik graag met een aantal dames verder wilde kletsen. Het is odd wat love2beamom Zegt, het gaat het doel van het groepje. Ik vind dat mensen toch wel zelf mogen weten hoe ze een clubje in willen delen. Dat is het voordeel van zelf een clubje maken. De één wil een grote club met iedereen en anderen vinden het fijner om een wat kleiner clubje te hebben.