Kan hard dreunen van muziek kwaad

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sann, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Stomme vraag misschien , maar wil zeker zijn dat ik niks verkeerd doe. Wij hopen dat het deze maand raak is, maar weten doe ik het dus nog niet. Nou wil ik naar een groot feest hier in een hele grote warme tent waar de muziek echt vreselijk hard staat. Je voelt het echt continu dreunen. Als het raak is is het nog niet eens ingenesteld, maar ik vraag me toch af of dit kwaad kan eventueel. Als dat zo is dan ga ik namelijk niet.
    Hoop dat iemand er antwoord op weet.
     
  2. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    nee hoor.

    Zeker als t nog niet ingenesteld is enz, ook al is t kindje groter dan nog niet.
    In het verloskundige gedeelte staat ook zo'n vraag en zij zeggen ook dat t geen kwaad kan. Als t kindje groter is word t geluid gedempt net alsof je onder water zwemt.

    Bij grotere kindjes zal t kindje erop reageren maar kan hierdoor geen beschadeging oplopen
     
  3. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Volgens mij kan dat echt geen kwaad! Er zijn zelfs mensen die hoogzwanger nog naar een popconcert gaan. Het kan geen schade toebrengen, een beebje zou er wel op kunnen reageren als je verder in de zwangerschap bent. Maar op de innesteling heeft het totaal geen effect! Dus geniet er lekker van!

    Groetjes,
    Jippie
     
  4. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik geloof dat baby's tot de 20e week nog niks horen..
    Dus dan kan het sowieso geen kwaad.
    Ze worden daarna erg goed beschermd door het vruchtwater.
     
  5. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties nog. Ik ben gewoon gegaan en was best gezellig.
     

Deel Deze Pagina