Hallo allemaal, ik kan het nog steeds niet bevatten, maar ben zwanger en zoals het er voor staat in april 2009 uitgerekend...echt ongeloofelijk! Ik ben best misselijk, vooral 's avonds, zo n brok in mijn keel.... As dinsdag ga ik naar de huisarts, weet niet zo goed wat je nu allemaal moet ondernemen, maar dat komt vanzelf neem ik aan.... Nog meer april kindjes? groetjes, helena
Proficiat! Bij mij is het ook voor april. Ik kan bijna niet meer wachten voor de eerste echo. 20 augustus is het zo ver. Groetjes, Isabelle
Gefeliciteerd! Weet hoe je je voelt. Ik kon het gisteren ook echt niet geloven. Ons kindje wordt ook in april verwacht. Ik ga morgen bellen voor een afspraak en dan gaan we net zoals jij ook alles voor het eerst ervaren. Spannend hoor... succes dinsdag! Groetjes Honeybee
dit topic is alleen bedoeld om felicitaties in ontvangst te nemen. GEFELICITEERD! Hier kan je kletsen met andere mama's die in april zijn uitgerekend: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=102418 groetjes prinses (moderator)
hoi hoi hier ook een die in april is uitgerekend. Heb alleen last van moeheid en humeurigheid volgens mijn kerel! 1sept afspraak en echo bij gyn in ziekenhuis,daarna naar verloskundige,maar is dat niet erg laat?ben nu al 7 weken zwanger? groetjes miep
hoi helena gefeliciteert meid met je zwangerschap ik ben ook in april uitgerekent we verschillen maar 1 DAG veel succes groetjes jasmine
echt leuk he.......ook gefeliciteerd.... PS> in bevallingsforum zijn er nog meer die in april moeten gaan bevallen. dat wordt gezellig volgend jaar