Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    owww heerlijk het voorjaar dit jaar was zoo lekker!! juli en aug waren rampmaanden met al die regen dat vind ik niks hoor!
    doe mij maar 25+ minstens! lekker rustig aan doen beetje zitten oeeeh ik kan wel huilen van de heimwee daarna

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier zwanger gewoon in de zon hoor. Gewoon goed gesmeerd en gezicht een beetje uit de zon gehouden.

3. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

druk gepraat weer hihi gezellig
    ik ben nog een beetje aan het nadromen van gister,
    en stond zelf een beetje te kijken van mijn buikfoto maar vanmorgen was buikje weer grotendeels verdwenen :(
    Wel weer moe en misselijk en heb helemaal geen trek vandaag

Ik heb ook het idee dat ik de hele tijd wat moet doen maar ik weet niet wat.

Zou wel wat leuks creatief willen maken voor de beeb maar zou niet weten wat.

Iemand ideeen? en miss meer vrouwen die thuis zitten en creatief bezig willen zijn?

4. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tamdon, hier vandaag ook misselijk en moe. Lekker naar huis gegaan om 12 uur van me werk en nu lekker op de bank moe zijn.

Heb zelf het idee om een labeldoekje of dobbelsteen te maken met een belletje of rammelaartje erin.

Kijk eens of google bij labeldoekjes hele leuke ideeën!

5. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb eerst maar ff opgezocht wat een labeldoekje was haha,
    nog nooit van gehoord.
    Ga straks ff naar de hobbywinkel een haaknaald halen, kan ik daar vast wat mee en miss binnenkort ff bij me moeder kijken die heeft nog een naaimachine :)

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Joyce ja het is wat je zelf prettig vindt.
    je mag het in 4 flessen doen, maar ook in 8.Hier geven ze er standaard 8.

Ik was kim net boven verschonen, werd er anoniem gebeld op mobiel en huistel.
    Zal je net zien dat het die bedrijfsarts was:D

7. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @carpediem, ach ja die bedrijfs arts belt nog wel eens terug hoor :D wat zei je baas nog?

8. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wel leuk onderwerp:

Hoe zit het met namen?? Jullie al iets in gedachten?

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @ose dat gaat bij ons nog wel even duren...... Daar komen wij voorlopig nog niet uit.Ik moet echt eerst weten wat het gaat worden anders komen we er zowiezo niet uit.

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @carpe: je lag toch ook te slapen. Immers je had al aangegeven dat je moe was ;)

Geen namen nog... tenminste niets concreets.

& ja, ik heb een naaimachine en ik maak graag jurkjes etc. Voor mijn dochter doe ik dit al. Voor de utizet van deze kleine ga ik ook nog wel aan de slag. Maar wacht wel even tot de 20 weken echo dat ik het geslacht weet :) makat dat je wat gerichter kan zoeken naar leuke dingen om te maken.

11. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ joyce, Wij wachten ook tot we weten wat het is. Al dat denkwerk is anders voor 50% voor niets he :)

Ben wel heeeeeeeel benieuwd of het een jongetje of meisje is. Spannend!!! maar dat zal nog even duren voor we dat weten!

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mejosje leuk zeg zelf kleertjes maken. Vindt dat knap, ik heb het geduld niet

Namen vreselijk moelijk hahah. Ik vindt voor een jongen bas leuk, maar mijn man niet, dus wordt hem niet.
    Heb wel paar meidennamen in hoofd, maar geen jongensnamen, vind ik zo moelijk

Ben benieuwd hoe het met de 2 meiden met de echo is gegaan

13. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd Carpediem!!!!

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Weer is bedenken wat ik met mijn dochter kan doen:D
    De hele dag binnen met een dreumes van 16 maanden is niet eenvoudig.
    Ze sliep ook maar 1,5 uur tussen de middag, meestal 2 tot 2,5.
    Nu is ze dus aardig verveeld

15. ose

ose Lid

27 nov 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    koekjes bakken!!!

16. Danilo

Danilo Actief lid

17 nov 2011
    161
    0
    0
    Waterdeep
    Alles goed hier!

Pff, wat was ik zenuwachtig, maar alles zag er prima uit, kloppend hartje, kindje lag goed in de baarmoeder en mat 1,2 cm. Zo, wat een opluchting, nu lekker weekend vieren. :)

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wij dansen veel thuis... zet ik de radio lekker aan en dan gaan we dansen. Of ze helpt me even mee met opruimen. Spelen een spelletje memory (is voor 16 maanden misschien nog iets te vroeg, rond de 2 jaar krijgen ze het spelletje aardig goed door... maar plaatjes benoemen en dan aanwijzen gaat al best redelijk denk ik). Beetje op de grond liggen en stoeien en kietelen. In bad spelen... dan zit ik ernaast en spetter ik haar nat bijvoorbeeld.

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Danilo wat fijn zeg, helemaal super

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Opluchting Danilo! Super om te horen :)

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    mejosje dansen doen we idd al, vanmorgen in bad geweest, en ze kan al heel veel dingen benoemen in boekjes, denk wel zon 40 a 50 woorden.
    Ook tekenen we wel is wat samen.Maar vind het soms lastig deze leeftijd. Normaal ga ik smiddags altijd weg, boodschapje doen, vriendin etc

Deel Deze Pagina