hier ook alles goed we hebben het hartje ook mooi zien kloppen alles was goed pfff wat een opluchting zeg want ik was ook erg zenuwachtig heerlijk genieten nu over 2,5 week nieuwe echo @danilo gefeliicteerd met de echo hartstikke fijn voor je geniet er van
Hey meiden Gefeliciteerd met de mooie echo's Ik lag op bed heb keelpijn en voel me helemaal niet lekker.
wat goed danilo en sas!!! hele opluchting he!! geniet ervan! en danilo je hebt de eerste stap gezet weer, hopelijk word er nu elke keer een beetje minder naar om in die wachtkamer te zitten!
@ tamendon, vervelend meid beterschap! Voel me vandaag ook niet lekker (heel de dag al misselijk en aan het spugen ) Nog ff volhouden het verdwijnt straks vast als sneeuw voor de zon!!
Shit hey, ik schrok me net kapot.. Ik zat op de grond en wil me via de bank omhoog hijsen en krijg ZO'N ontzettend felle steek links in mn onderbuik.. Ik moest echt 10 minuten niet bewegen, dat was echt niet leuk
ow vernon dat is idd schikken, misschien idd je banden nu nu nergens meer last van? doe maar lekker rustig aan
Jeetje Vernon, dat is schrikken! Is alles nu verder wel ok? Misschien een tipje tegen de misselijkheid, bij mij helpt appelsap ( wel de 100% puur sap) tegen de misselijkheid. Zodra ik een glas drink, zakt het direct af. Verder blij dat ik weekend heb ff lekker bijkomen GTST & TVOH kijken en verder afwachten totdat we eindelijk voor een echo kunnen gaan....
Hoi Nennie, Goeie tip ik ga deze morgen gelijk proberen! Bedoel je dan appelsap van appelsientje die troebel? of welke koop jij? Thnxx voor de tip want zoals ik vandaag misselijk ben geweest dat hoop ik dat dit zo de laatste dag was pff heb om 19:00uur voor het laatst boven de wc gehangen (en vanochtend om 06:15 is het begonnen)
@misselijk; ik heb het idee dat alles met 'zuur' helpt! salade met balsamico azijn, het fruitzuur in sinaasappels(ap).. helpt allemaal goed! @steek; nu voelt het een beetje na ofzo.. al 10x naar de wc geweest om te kijken of er bloed was maar gelukkig niet.. pff hoe para kan een mens worden!
Hahaha zo zie je maar weer hoe verschillend alles is bij iedereen! Ik bedoelde trouwens niet letterlijk heel zuur, maar bijv fruit zit veel zuur in. Ik moet kotsen van water, snap er niks van maar elke slok gaat er dezelfde 10 seconde nog uit
sow als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik nog niet heb hoeven spugen, s'morgens wel misselijk, maar voor de rest niks. Sterkte dames
Mooi meiden dat jullie goede echoás hebben!!! Vorige zwangerschap hielp zuur idd ook bijmij tegen misselijkheid! Ik was toen verslaafd aan kiwi's!!! Owww heerlijk!