Uitgerekend in februari 2018!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pregnant-lady, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pregnant-lady

    13 jun 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hallo meiden!

    Ik ben momenteel (denk ik ;)) 4 weken zwanger en in Februari uitgerekend! Had 5 dagen voor nod al licht positief getest.

    Ik ben mama van 2 jongens (5 en 3) en nu in verwachting van de derde. Het blijft spannend hoor.. elke zwangerschap.

    Wie kletst er gezellig mee? :)
     
  2. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    Ja hier nog een die in februari uitgerekend is! Gefeliciteerd! Klets graag mee :) Wij hebben al een zoontje van 3 dus dit is ons 2e kindje. Ben nu 6 weken zwanger, rond 6 februari uitgerekend als het goed is.
     
  3. Pregnant-lady

    13 jun 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hoi Groen!

    Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben rond 20 februari uitgerekend.. winterbaby's!
    Wat leuk, een tweede kindje. Hoe voel je je?
     
  4. morgenzon

    morgenzon Actief lid

    14 okt 2008
    469
    87
    28
    Ik wil ook gezellig mee kletsen!
    Ik ben 21 feb uitgerekend!
     
  5. Pregnant-lady

    13 jun 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hoi morgenzon! Gezellig.. spannende tijden zo he? Die eerste weken
     
  6. Saar82

    Saar82 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hoi dames! Ik doe graag met jullie mee als dat mag! Maandagavond had ik een eerste positieve test te pakken, dinsdagochtend en avond weer getest en ze lopen vooralsnog mooi op. Aanstaande vrijdag zou mijn nod zijn, dus ben er vroeg bij geloof ik...
     
  7. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Ik klets ook graag mee!
    Zwanger van ons tweede kindje, nu 4+4 zwanger en vooralsnog op 16 februari uitgerekend :)

    Hoe voelen jullie je? En hebben jullie al afspraken staan?
    Ik heb op 6 juli een echo staan in het ziekenhuis, daar sta ik gelijk al onder controle.
     
  8. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Hoi Meiden!

    Ik wil ook graag mee kletsen! Ik ben ongeveer 19 februari uitgerekend en zwanger van de 2e.

    11 juli heb ik een echo in het ziekenhuis!
    Vind het zo spannend allemaal! Dit ken ik van de vorige zwangerschap niet maar toen was ik heel snel zwanger.
    Verder niet veel zwangerschapsverschijnselen.
    Jullie?
     
  9. morgenzon

    morgenzon Actief lid

    14 okt 2008
    469
    87
    28
    Gezellig! Nog meer meiden die mee willen kletsen!

    Het blijft echt super spannend!
    Hebben jullie wel eens een miskraam gehad?
    Ik helaas wel.

    Over kwaaltjes, ik begin nu sochtends wel weer misenlijk te worden.
    En jullie?

    Dit word mijn 6de kindje.
    Mijn andere kindjes zijn:
    7 jaar,6 jaar, 5 jaar,2 jaar en de jongste is 12 weken nu.
     
  10. morgenzon

    morgenzon Actief lid

    14 okt 2008
    469
    87
    28
    Bailief en birdy, wat fijn dat jullie al ern afspraak voor de echo hebben!

    Ik ga de verloskundige pas over 2 weken bellen denk ik.
     
  11. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Wauw je zesde kindje al, Morgenzon. En je jongste nog maar 12 weken, lijkt me best pittig met een zwangerschap?

    Miskraam; ja 2x. Eentje voor mijn dochter en eentje (heel vroeg) voor deze zwangerschap.
    Ik moet zeggen dat ik wel een heel goed gevoel bij deze zwangerschap heb, dat had ik ook bij mijn dochter en ben er dus nog heel relaxt onder.

    Kwaaltjes; ik ben veel moe. Verder valt het reuze mee. Wel vlagen van misselijkheid, niet te stillen honger en zulke dingen.

    Inderdaad fijn om al een afspraak te hebben. Ik moest er gelijk al achteraan omdat ik medicatie slik voor mijn schildklier. Deze moet aangepast worden zodra ik zwanger ben. Anders had ik ook nog even gewacht met bellen.
     
  12. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @morgenzon
    Wat bijzonder zeg je 6e kindje! En inderdaad zo vroeg al na je laatste. Dat zal wel pittig zijn denk ik?!

    Ik heb nooit een miskraam gehad daarom ben ik er waarschijnlijk wel bang voor nu.
    Maar zojuist weer een test gedaan en hij geeft nu 2-3 aan op de CB :) dus het loopt nog steeds op gelukkig!

    Verder wel wat moe en soms een beetje misselijk maar meer eigenlijk ook niet.

    @Bailief
    Dan is het zeker belangrijk dat je er snel bij bent! Loop je je zwangerschap gelijk bij een gynaecoloog?
     
  13. Pregnant-lady

    13 jun 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    He meiden, gezellig!

    Wow je 6e kindje al! Hoe oud ben je? Wel leuk hoor, maar idd ook erg pittig lijkt me.

    Ik heb nog geen kwaaltjes.. maar had bij de andere zwschappen pas vanaf 5/6 weken en dan was t meteen heel heavy. Wekenlang misselijk en kosten, daar zie ik wel tegenop :eek:

    Fijn dat sommige al een echo hebben binnenkort. Fijn als je t hartje dan al ziet kloppen!
     
  14. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @Pregnant-lady
    Snap ik ja dat je daar op tegen ziet. Maar wie weet blijft het je deze keer bespaart!
     
  15. Pregnant-lady

    13 jun 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hoop het ook! Ik heb ook nog nooit een miskraam gehad en ben er ook bang voor ja. Vorige week begonnen met testen.. dinsdag wastie negatief, tpch donderdag nog een testje gedaan en dat was echt een tuurstreepje.. ze liepen steeds wat meer op gelukkig, maar tot op se dag van vandaag nog geen knaller!
    Meer dan afwachten kan je niet echt doen he
     
  16. Saar82

    Saar82 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik blijf ook maar testen om te zien of ze mooi oplopen. Dat is nu gelukkig het geval, maar het is bij ons nu zo snel gegaan dat ik het me nog nauwelijks besef (15 mei slikte ik mijn laatste pil, en nu ben ik al zwanger - voelt bijna als te mooi om waar te zijn).

    Qua kwaaltjes: de hele dag misselijk geweest gisteren, maar vandaag niet echt. Wel al veel last van dat alles stinkt. Ik was in de jumbo en liep langs het apparaat waar je zelf sinaasappelsap kan persen. Nou, ik ging bijna over mijn nek. Terwijl ik vers sinaasappelsap normaal heel lekker vind ruiken...

    Maar verder weinig last.
     
  17. Pregnant-lady

    13 jun 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Erg he, dat testen. Ik moet van mezelf maar stoppen.. genoeg vrouwen die pas na dagen na nod knaltesten hebben. Dusja.. streep is een streep ;)

    Wij zijn ook vorige maand begonnen idd.. meteen raak! Hadden we ook niet verwacht.

    Ergens wel fijn dat je ietss aan kwaaltjes hebt.. als het in geringe mate is dan he ;)
     
    Saar82 vindt dit leuk.
  18. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Fijn dat het zo snel gegaan is bij jullie! Bij mij deze keer meer dan een jaar helaas.

    Vorige zwangerschap had ik pas na mijn NOD voor het eerst getest en maar 2 testjes gedaan en nu vanaf 10 DPO bezig geweest tot nu. Moet nu van mezelf ook stoppen! Haha
     
  19. Pregnant-lady

    13 jun 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Fijn dat het nu dan eindelijk raak is birdie! Lijkt me heel erg lang duren

    Hihi we lopen gelijk op ja! Heb je wel knaltesten?
     
  20. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Ja ben er ook dolblij mee! Had net een cyclus analyse achter de rug deze maand en zou morgen de uitslag krijgen bij de arts en bespreken over een eileider onderzoek. Dat is nu dus niet meer nodig!

    Heb vandaag alleen een clear blue gedaan en die gaf 2-3 weken aan dus dat is volgens mij wel netjes toch? Gisteren was de kV test ook nog niet helemaal super knal en bij jou?
    Ja we lopen mooi gelijk op Wat leuk! :)
     

Deel Deze Pagina