Uitgerekend in mei 2019!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yummum, 11 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummum

    Yummum Lid

    11 sep 2018
    23
    19
    3
    Vrouw
    Hoi lieve meiden,

    Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons 3e kindje. Blij en tegelijkertijd ook weer super spannend allemaal! Iedere zwangerschap is zo anders en bijzonder. Als ik het goed heb berekend ben ik op 21 mei 2019 uitgerekend. Ik heb een vrij lange cyclus. Ben dus vandaag precies 4+0 weken zwanger. Ben zo benieuwd naar jullie verhalen en jullie gevoelens?:p
     
    Loulou12, Indire en 2Bmom vinden dit leuk.
  2. Sun01

    Sun01 Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hoi!

    Gefeliciteerd!
    Ik heb zondag positief getest van de 1e cryo terugplaatsing (embryo van 4 dagen) voor ons 1e kindje! Ik ben dus denk ik rond dezelfde periode uitgerekend?

    Succes!
     
    Nala1987 en Yummum vinden dit leuk.
  3. Yummum

    Yummum Lid

    11 sep 2018
    23
    19
    3
    Vrouw
    WoW, gefeliciteerd! Spannend hoor en helemaal omdat het jullie 1e kindje is! Ik weet niet precies wat cryo enz is, is dat als je in een ivf traject zit? Zelf ben ik alle keren natuurlijk zwanger geworden. Dus voor mij klinkt het heel medisch en ik heb er geen verstand van... maar super blij voor je!
     
  4. Sun01

    Sun01 Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Haha ja is ivf en dan met een 'ingevroren' embryo.
    Hopelijk verloopt mijn zwangerschap wel verder heel natuurlijk zoals bij anderen vrouwen!

    Ik vind het heeeeeel spannend. Heb wel veel last van buikpijn maar hoop dat alles goed blijft gaan!
     
  5. 2Bmom

    2Bmom Actief lid

    7 sep 2018
    151
    167
    43
    Vrouw
    Wat spannend! Gefeliciteerd!!! Hier twee weekjes eerder. Afgelopen weekend ineens enormmm veel onrust...maar nu is het weer wat rustiger met mijn emoties. Eerste zwangerschap, dus toch best spannend! Kijk enorm uit naar de eerste echo!
     
  6. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

    Ik heb gister positief getest en volgens berekening 25 mei uitgerekend :). Vind ook weer erg spannend, zeker de echo's straks weer.
     
    Loulou12 vindt dit leuk.
  7. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.389
    1.886
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd:D wat leuk.
    Volgens mijn berekening ben ik 1 dag eerder uitgerekend, 20 mei! Vandaag 4w5d.
    Hoe voel je je?
     
  8. bloemig

    bloemig Lid

    19 mrt 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    gelderland
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik heb gister ook positief getest!!
    Ik kom uit op 19 mei.
    Het is ons 3e kindje.
    Heb wel wat bloedverlies, dus ben erg onzeker. (dit had ik bij de andere 2 kinderen en bij de 2 miskramen ook)
    Maandag het ziekenhuis bellen voor een echo afspraak.
     
  9. Unexplainable

    Unexplainable Actief lid

    15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames! Hier ook weer zwanger na twee achtereenvolgende miskramen, lijkt tot nu toe goed te gaan. :)
     
  10. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
  11. Nala1987

    Nala1987 Actief lid

    7 aug 2014
    137
    3
    18
    Hoi allemaal
    Ik dacht ik meld me ook hier...
    24 aug 1e cryo tp gehad (4 dagen oud)... 5 dagen later al positief getest.... hoezo ongeduldig
    Nu zwanger van ons tweede kindje.
    Ben super misselijk en moe.. blijft zo spannend allemaal!
    27 sept eerste echo!
     
  12. Nala1987

    Nala1987 Actief lid

    7 aug 2014
    137
    3
    18

    Enne gefeliciteerd!!!
     
  13. schmidt

    schmidt Fanatiek lid

    19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

    Ik ben volgens de berekeningen op vrijdag 24 mei uitgerekend. Ben 1,5 week terug erachter gekomen dat ik zwanger ben. Dit was absoluut niet gepland. Voor mij is de kleine van harte welkom. Helaas staat mijn man hier anders in.

    We hebben al 2 jongetjes van 3 en 5. Ik heb over 1,5 week al mijn 1ste echo i.v.m. eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

    Weet 1 ding zeker. Als de zwangerschap goed verloopt gaat de kleine komen.
     
  14. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd dames.
    Ik ben 31 mei uitgerekend, 4e zwangerschap en 3e kindje.

    Wat naar zeg @schmidt
    Mijn man dacht er eerst ook zo over toen ik ongepland zwanger raakte van de 3e en wilde een abortus. Uiteindelijk is het kindje overleden en nu weer zwanger.
    De miskraam heeft hem toch wel verdriet gedaan en is nu blij met toch weer een zwangerschap.
    Hopelijk trekt jouw man ook bij!
     
  15. Mijn kindje

    Mijn kindje Actief lid

    21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Hoi dames. Ik heb afgelopen dinsdag 18 sept positief getest voor de 2e. Mijn uitgerekende datum zou 26 mei zijn.

    Ik heb niet zo veel klachten. Alleen zo af en toe kramp in onderbuik, misselijkheid met vlagen gedurende dag en moeheid. Iedereen gefeliciteerd. Ik heb 22 okt met 9 weken de echo. Zo benieuwd. Wie heeft het al aan familie verteld? Mijn buurvrouw heeft zo'n doppler en die ga ik 5 okt vragen. ben dan net geen 7 weken. mijn man is de 7e okt jarig en dan willen we het aan de familie vertellen. maar eerst afwachten of het hartje klopt 5 okt
     
  16. Miles

    Miles Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Hi dames! Gefeliciteerd allemaal!

    Hier 13 sept positief getest, denk zelf dat de uitgerekende datum 25 mei is. 5 oktober eerste echo, ben heel benieuwd! Niet veel symptomen, veel bruinverlies en krampen gehad dus ben niet heel zeker.. we gaan gewoon duimen :D:thumup:
     
  17. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Met een doppler kan je het hartje met 6 weken echt nog niet vinden hoor! Niet doen dus... het maakt je alleen maar onzeker! Bij de vk kunnen ze het pas vanaf 10wkn laten horen ongeveer ;)
     
  18. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi allemaal. Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Hier ook eind mei uitgerekend. We vinden het zo spannend! 10 oktober heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en meteen een echo, hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje ❤

    @Mijn kindje, wat mammielove zegt klopt wel. Met een doppler Is het nog veel te vroeg om te gaan zoeken naar het hartje. Pas wanneer de baarmoeder achter het schaambot vandaan Is en het hartje flink krachtig slaat kun je die gebruiken. Ik heb ook een doppler en kon bij de zwangerschap van mijn dochtertje vanaf een week of 16 iets vinden. En dan nog hadden we ook momenten dat het niet lukte en dan schiet je helemaal in de stress. Ook wil ik je de tip geven niet te vaak de doppler te gebruiken. Het schijnt voor de baby niet zo prettig te zijn.
     
    Mammielove vindt dit leuk.
  19. keco

    keco Lid

    25 mei 2018
    46
    27
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal!

    Gefeliciteerd! Super spannende tijden voor ons! Ik ben 11 mei uitgerekend, had vorige week mijn eerste echo maar bleek dat ik pas 6 +2 was en volgens laatste menstruatie eigenlijk al verder.
    Hartje klopte in ieder geval!

    Ik ben de heledag door misselijk en niks helpt. Ook begin ik in de middag superrrr moe te worden, doe dan een dutje van bijna 3uurtjes en ben zelfs dan nog erg moe. Hebben jullie daar ook zo'n last van?
     
  20. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi, gefeliciteerd! Fijn dat het hartje klopt, op naar de volgende afspraak!

    Van moeheid heb ik veel last ja. Maar met een dochtertje van 2,5 en werk en huishouden enz.. Is er niet echt ruimte voor een middagdutje. :) ik ga maar lekker bezig wanneer ik echt moe ben, verstand op oneindig en doorgaan :roflmao:
     

Deel Deze Pagina